Administratívny pracovník/pracovníčka na oddelení dostupného bývania

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Lazaretská 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac1 100 EUR/mes. + osobný príplatok 100 EUR/mes.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Poskytuje administratívnu podporu vedúcej/vedúcemu oddelenia dostupného bývania a ľudí bez domova (ďalej „oddelenie“) a zamestnancov/kýň oddelenia.
  • Podieľa sa na chode oddelenia a nastavovaní jeho strategických priorít.
  • Organizačne zabezpečuje pracovné porady a stretnutia oddelenia vrátane technickej podpory online stretnutí, rezervácie miestností na stretnutia a zápisy zo stretnutí.
  • Podporuje agendu a tím oddelenia pri spracúvaní zmlúv, objednávok a faktúr a vedie evidencie o týchto procesoch.
  • Spoluzodpovedá za správu registratúry, interných predpisov a noriem na úrovni oddelenia.
  • Zabezpečuje archiváciu dokumentov.
  • Komunikuje s dotknutými útvarmi magistrátu hlavného mesta.
  • Komunikuje s neverejnými poskytovateľmi sociálnych služieb krízovej intervencie a mimovládnymi organizáciami venujúcimi sa pomoci ľuďom bez domova.
  • Podieľa sa na administrácii pravidelného príspevku na prevádzku neverejných poskytovateľov sociálnych služieb pre ľudí bez domova a komunikuje v tejto veci s danými subjektami.
  • Realizuje zadania a zapojenie do projektov na základe požiadavky vedúcej oddelenia,
  • Podieľa sa na vytváraní funkčných komunikačných a administratívnych procesov oddelenia.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca v rozvíjajúcom sa novom oddelení
  • Možnosť podieľať sa na novej agende ukončovania a prevencie bezdomovectva
  • Možnosť podieľať sa na zlepšovaní sociálnej situácie obyvateľov Bratislavy
  • Priateľský kolektív a partnerský prístup
  • Možnosť dlhodobej spolupráce a rastu
  • Pravidelné zahraničné cesty s cieľom výmeny skúseností
  • Plná podpora zo strany sekcie sociálnych vecí a vedenia hlavného mesta SR Bratislava
  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %

Ďalšie benefity:

  • pružný pracovný čas
  • 2dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
  • sociálna politika - príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
  • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
  • Informácie o výberovom konaní

    Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

    1.     Žiadosť o zaradenie do výberového konania

    2.     Motivačný list

    3.     Životopis

    4.     Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania

    5.     Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

    Poznámka:

    Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

    Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 23.03.2023

    Zverejnené dňa 02.03.2023

     

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    stredoškolské s maturitou
    vysokoškolské I. stupňa
    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

    Ostatné znalosti

    Personalistika - Základy
    Microsoft Windows - Pokročilý

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

    • Ukončené min. stredoškolské vzdelanie – vzdelanie so sociálnym zameraním výhodou. 
    • Skúsenosti z neziskového, či sociálneho sektora výhodou
    • Skúsenosti s administratívou a asistentskou prácou výhodou
    • Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)
    • Personalistika – Základy
    • Microsoft Windows - Pokročilý
    • Spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť
    • Odolnosť voči stresu
    • Tímový hráč/ka
    • Schopnosť riešiť problémové situácie
    • Chuť učiť sa nové veci
    • Chuť byť súčasťou zmeny
    • Záujem o sociálnu problematiku.
    • Skúsenosti s pracovnou, dobrovoľníckou činnosťou, či inou praxou v oblasti pomoci ľuďom bez domova sú výhodou.
    • Skúsenosti s administratívnou agendou v oblasti verejnej správy výhodou.
    • Bezúhonnosť.
    • Ovládanie PC na používateľskej úrovni. Schopnosť pracovať s online zdieľaným súborovým systémom.
    • Ovládanie minimálne jedného cudzieho jazyka na komunikatívnej úrovni.
    • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.

    Osobnostné predpoklady:

  • Spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť
  • Odolnosť voči stresu
  • Tímový hráč/ka
  • Schopnosť riešiť problémové situácie
  • Chuť učiť sa nové veci
  • Chuť byť súčasťou zmeny
  • Záujem o sociálnu problematiku
  • Skúsenosti s pracovnou, dobrovoľníckou činnosťou, či inou praxou v oblasti pomoci ľuďom bez domova výhodou
  • Skúsenosti s administratívnou agendou v oblasti verejnej správy výhodou
  • Bezúhonnosť
  • Ovládanie PC na používateľskej úrovni. Schopnosť pracovať s online zdieľaným súborovým systémom.
  • Ovládanie minimálne jedného cudzieho jazyka na komunikatívnej úrovni.
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie

  • Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 4530787  Dátum zverejnenia: 2.3.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac