Asistent/ asistentka na sekretariáte v útvaroch Hlavného mesta SR Bratislava

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacod 1 100 EUR/mes.– v závislosti od pracovných schopností a skúseností je možnosť priznať aj osobný príplatok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Zabezpečovanie administratívno – technických a organizačných činností útvaru podľa pokynov nadriadeného.
  • Zabezpečovanie chodu sekretariátu, sledovanie úloh vyplývajúcich z uznesení orgánov hlavného mesta a zabezpečovanie ich prenášania na pracovníkov, sledovanie ich plnenia.
  • Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní; vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie; vybavovanie korešpondencie, evidencia pošty; zabezpečenie základných kancelárskych potrieb; zabezpečenie plynulej administratívy.
  • Zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia; organizovanie pracovných stretnutí nadriadenej; príprava podkladov pre pracovné stretnutia a rokovania; obsluhovanie kopírky, skenera, počítača, telefónu.
  • Plnenie ďalších úloh zo strany nadriadeného.
  • Zamestnanecké výhody, benefity

    • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
    • Možnosť profesijného a odborného rastu.
    • Ďalšie benefity:
      • pružný pracovný čas
      • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
      • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

    Informácie o výberovom konaní

    Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania/ motivačný list
  • Životopis
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
  • Poznámka:

    • Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať iba vybraných uchádzačov.

    Žiadosti spolu s profesijným životopisomdoručte elektronicky najneskôr do 16.02.2023.

    Inzerát zverejnenýdňa: 2.2.2023

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    stredoškolské s maturitou
    nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
    študent vysokej školy
    vysokoškolské I. stupňa
    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Vodičský preukaz

    B

    Prax na pozícii/v oblasti

    administratíva

    Počet rokov praxe

    2

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou.
  • Prax v administratíve min 2 roky.
  • Ovládanie PC na užívateľskej úrovni (Microsoft Excel, Word, PowerPoint, Outlook; Office 365).
  • Príjemné vystupovanie, písomný a hovorený prejav na vysokej úrovni.
  • Bezúhonnosť.
  • Asertivita, odolnosť voči stresu, flexibilita, komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, organizačné schopnosti, koncepčné myslenie, ochota sa učiť.
  • Znalosť anglického jazyka – výhodou.
  • Vodičský preukaz typu B.
  • Výhodou je  prax vo verejnej správe.
  • Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 4512391  Dátum zverejnenia: 2.2.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac