Právnik na oddelení činnosti mestskej rady a mestského zastupiteľstva /samostatný odborný referent/

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacod 1 300 EUR/mes. - možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Právna podpora v oblasti kontroly, úpravy a tvorby uznesení pre mestskú radu a mestské zastupiteľstvo.
  • Právna podpora v oblasti činnosti mestskej rady a mestského zastupiteľstva.
  • Spolupráca pri príprave materiálov na zasadnutie mestskej rady a mestského zastupiteľstva.
  • Kontrola materiálov pripravených inými odbornými útvarmi magistrátu na zasadnutia mestskej rady a mestského zastupiteľstva.
  • Kontrola termínov plnenia uznesení mestského zastupiteľstva a odpovedí k stavu plnenia uznesení pripravených odbornými útvarmi magistrátu.
  • Komunikácia s odbornými útvarmi magistrátu ohľadom stavu plnenia uznesení, prípravy materiálov na zasadnutia mestskej rady a mestského zastupiteľstva a stavu riešenia poslaneckých podnetov.
  • Spolupráca pri tvorbe interných predpisov a pripomienkovanie interných predpisov týkajúcich sa činnosti útvaru.
  • Spolupráca s tímom pri úprave interných procesov na útvare.
  • Riešenie žiadostí v zmysle zákona o slobodnom prístupe k informáciám. Administratívne povinnosti súvisiace s činnosťou oddelenia.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
    • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.

Životopis.

Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.

Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Poznámka:

Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov. 

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 9.2.2023 

Zverejnené dňa: 26.1.2023

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

právne, prípadne humanitné zameranie

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, právneho, prípadne humanitného zamerania.
  • Pozícia vhodná aj pre absolventa, prax vo verejnej správe výhodou.
  • Precíznosť, spoľahlivosť a zodpovednosť pri práci, zmysel pre detail, flexibilita.
  • Odolnosť proti stresu a schopnosť rýchleho reagovania na vzniknuté situácie. 
  • Bezchybné ovládanie slovenského jazyka. Ovládanie PC na používateľskej úrovni, schopnosť rýchlo sa učiť pracovať v nových softvérových nástrojoch.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 4508477  Dátum zverejnenia: 26.1.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac