Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka sociálnej pomoci na referáte Mestský útulok Hradská
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Hradská 2, Bratislava
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Dohodou
1 100 EUR/mesiac1100 Eur/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Podieľanie sa na zabezpečovaní riadneho chodu nepretržitej prevádzky Mestského karanténneho zariadenia, vrátane jeho rozšírených funkcií Krízové ubytovanie a Zimný krízový nocľah pre ľudí bez domova,
2. Vykonávanie administratívnych činností spojených s registráciou a vedením evidencie klientov a klientiek,
3. Zaisťovanie základných životných potrieb klientov a klientiek, vrátane klientov a klientiek pozitívnych na ochorenie Covid-19,
4. Zabezpečovanie výdaja stravy, ošatenia a hygienických potrieb klientom a klientkám,
5. Zabezpečovanie starostlivosti o osobnú hygienu klientov a klientiek, ako aj ich okolitého prostredia,
6. Zabezpečovanie starostlivosti o hygienu ubytovacích a kancelárskych priestorov zariadenia,
7. Plnenie iných úloh na základe rozhodnutí, poverení a požiadaviek vedúceho MÚH, ODBaPĽBD a SSV, súvisiacich s dohodnutým druhom práce,
8. Vykonávanie vyššie uvedených činností v dvojzmennej a nepretržitej prevádzke, s prevahou nočných smien.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť priamej práce s cieľovou skupinou ľudia bez domova
- Práca na zmysluplných a prospoločenských aktivitách
- Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
- Možnosť profesijného a odborného rastu
Ďalšie benefity:
· 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
· sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania
2. Motivačný list /max. dve normostrany/
3. Štruktúrovaný profesijný životopis /max. 4 normostrany/
4. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelaní
5. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Poznámka:
Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov. Nevylučujeme viackolové výberové konanie.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi amateriálmi doručte elektronicky najneskôr do 16.02.2023.
Zverejnené dňa 19.01.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
1. Ukončené stredoškolské vzdelanie,
2. Pracovné skúsenosti najmenej 1 rok,
3. Predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme,
4. Komunikačné a osobnostné predpoklady na výkon funkcie, spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť, proaktívnosť, dynamickosť pri plnení pracovných úloh, konštruktívnosť, schopnosť predvídať a efektívne riešiť problémové situácie, odhodlanie učiť sa nové informácie a postupy, flexibilita a schopnosť zvládať záťažové situácie, tímovosť a schopnosť spolupracovať, schopnosť motivovať kolegov, schopnosť komunikovať s rôznymi cieľovými skupinami s rešpektom, empatiou a porozumením.
6. Plná znalosť štátneho jazyka,
7. Užívateľské ovládanie PC (MS WORD, EXCEL, Internet, atď.) a cloudových riešení od spoločnosti Microsoft.
Výhodou:
- Prax v sociálnej oblasti
- Skúsenosti s cieľovou skupinou ľudia bez domova
- Vzdelanie v humanitných odboroch