Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci/ca mestskej ubytovne Fortuna
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Bratislava
plný úväzok
Dohodou
1 900 EUR/mesiac1900 Eur brutto - možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
· manažment ľudských zdrojov (zamestnancov/kýň ubytovne ako aj spolupráca/koordinácia s tímom sociálnych pracovníčok ubytovne) – priame riadenie technického tímu (recepcia, upratovanie a údržba), úzka spolupráca so svojim zástupcom/kyňou, administratívnou podporou a vedúcim/ou tímu sociálnej pomoci ubytovňa Fortuna
· manažment a zabezpečenie technického chodu ubytovne a jej transformácie smerom k moderne fungujúcej mestskej ubytovni poskytujúcej prevažne dlhodobé ubytovanie s intenzívnou sociálnou podporou
· spolupráca pri realizácii plánovanej komplexnej rekonštrukcie objektu a jeho rozľahlého okolia
· spolupráca pri realizovaní inovatívnych programov zameraných na podporu detí, mladých ľudí a rodiny
· manažment nájomných vzťahov
· spolupráca so samostatným tímom sociálnej pomoci
· finančný manažment a zabezpečenie verejného obstarávania
· spolupráca a koordinácia procesov a aktivít s odbornými pracovníkmi/čkami a tímami sekcie sociálnych vecí a jej vedením, úzka spolupráca so všetkými oddeleniami magistrátu
Zamestnanecké výhody, benefity
· pravidelný systém odmeňovania nad rámec bežnej mzdy,
· 2 sick days navyše k riadnej dovolenke za rok,
· príspevok na dopravu alebo zľavnenú ročnú električenku,
· služobné vozidlo a mobilný telefón,
· pružný pracovný čas,
· príspevok do DDS 2-3%,
· bezplatný vstup do vybraných mestských organizácií,
· teambuildingy a možnosť odborných vzdelávaní,
· pravidelný systém spätnej väzby a hodnotenia,
· práca pre modernú verejnú inštitúciu a sekciu sociálnych vecí,
· možnosť byť súčasťou inovatívnych zmien v sociálnej oblasti.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania
1. Životopis
2. Motivačný list s koncepciou výkonu funkcie – UCHÁDZAČI/KY BEZ ZASLANÉHO MOTIVAČNÉHO LISTU MÔŽU BYŤ AUTOMATICKY VYRADENÍ Z VÝBEROVÉHO KONANIA
V motivačnom liste prosím odpovedzte na nasledovné otázky:
· Čo považujete za kľúčové pri riadení mestskej ubytovne poskytujúcej dlhodobé ubytovanie ľuďom zo znevýhodneného prostredia?
· Akú najťažšiu krízovú situáciu ste riešili v rámci pracovnej praxe a ako ste ju vyriešili?
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Poznámka:
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 22.12.2022
Zverejnené dňa 24.11.2022
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
· vysokoškolské vzdelanie I. stupňa, vyššie vzdelanie vítané
· predchádzajúce skúsenosti s riadením projektov a tímov (ideálne aj so sociálnym prvkom)
· minimálna prax v riadiacej pozícii: 3 roky
· skúsenosti s vedením tímov
· Prax v sociálnej oblasti je výhodou, nie však podmienkou
· sociálne cítenie
· základná orientácia alebo skúsenosti v technickom manažmente budov/objektov
· základná orientácia v oblasti finančného manažmentu a procesoch verejného obstarávania
· dobrý časový manažment
· flexibilita a schopnosť riešiť akútne technické/manažérske problémy
· dôslednosť, kooperatívnosť – s odbornými pracovníkmi/čkami sekcie a jej vedením, úzka spolupráca so všetkými oddeleniami
· Pokročilá znalosť - MS Office, digitálne nástroje tímovej spolupráce a projektového riadenia.
· Osobnostné predpoklady: silná osobnosť; schopnosť riadiť procesy a tímy v komplexnom prostredí samosprávy; dobré komunikačné a organizačné schopnosti; schopnosť riešiť problémy; vyjednávacie schopnosti; rozhodnosť; flexibilita; empatia.