Referent pre kontrolnú a ekonomickú činnosť na Sekcii sociálnych vecí

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Lazaretská 12, 811 08 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac1 300 Eur – možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Podieľa sa na agende zabezpečenia poskytovania finančných príspevkov v zmysle zákona 448/2008 neverejným poskytovateľom sociálnych služieb krízovej intervencie v oblasti ľudí bez domova a zabezpečuje ich proces,
  • Vypracováva stanoviská a interné predpisy v súvislosti s agendou príspevkov neverejných poskytovateľov v oblasti ľudí bez domova,
  • Vypracúva podklady pre vyplatenie schválených dotácií pre subjekty v oblasti pomoci ľuďom bez domova,
  • Komunikuje s neverejnými poskytovateľmi sociálnych služieb krízovej intervencie, 
  • Spolupracuje na komunikácii s mestskými časťami a neziskovými organizáciami bývania a pomoci ľuďom bez domova,
  • Spolupracuje a aktívne komunikuje s odbornými útvarmi magistrátu a štátnymi inštitúciami v oblasti zverenej agendy,
  • Podieľa sa na zmene interných právnych predpisov v oblasti bývania a pomoci ľuďom bez domova,
  • Pripravuje odborné podklady pro činnosť oddelenia sociálneho bývania a ľudí bez domova na základe súčasnej praxe a odborných poznatkov
  • Participuje na tvorbe, realizácii a vyhodnotení cieľov Komunitného plánu sociálnych služieb v oblasti sociálnych služieb pre ľudí bez domova,
  • Administruje a dohliada na ekonomické procesy v rámci zverenej agendy oddelenia, ako napr. verejné obstarávanie, objednávky a vyplácanie faktúr
  •  Vedie evidenciu  písomností v informačnom systéme GINIS a ekonomickom systéme NORIS v rozsahu pracovnej náplne

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:

     - možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

     - sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc

     - 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily

      - pružný pracovný čas

Informácie o výberovom konaní

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania
  • Motivačný list /max. dve normostrany/
  • Štruktúrovaný profesijný životopis /max. 4 normostrany/
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelaní
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

 Poznámka:

  • Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov a kandidátky
  • VK je viackolové
  • Súčasťou VK môže byť vypracovanie prípadovej štúdie, s ktorou budú oboznámení uchádzači a uchádzačky vybraní do 2. kola VK

Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 15.12.2022

Zverejnené dňa 24.11.2022

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa, vysokoškolské III. stupňa 
  • Vzdelanie: Ekonomické alebo finančne-manažérske vzdelanie je výhodou 
  • Prax v oblasti samosprávy alebo štátnej správy na obdobnej pozícií výhodou, nie však podmienkou.   
  • Prax v sociálnej oblasti výhodou, nie však podmienkou. 
  • Ostatné znalosti:
  • Microsoft Excel – Expert 
  • Microsoft Outlook - Pokročilý/á 
  • Microsoft PowerPoint - Pokročilý/á 
  • Microsoft Word - Pokročilý/á 
  • Výhoda práce s programom NORIS 
  • Osobnostné predpoklady a zručnosti:  spoľahlivosť, systematickosť, dôslednosť a precíznosť, vynikajúce komunikačné a organizačné schopnosti; schopnosť riešiť problémy; rozhodnosť; flexibilita; samostatnosť; empatia. 
  • Výhodou: analytické a logické myslenie; zmysel pre detail a poriadok; komunikačné zručnosti; schopnosť pracovať v tíme a priebežne dopĺňať vedomosti v oblasti aktualizácie platnej legislatívy 
  • Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 4471982  Dátum zverejnenia: 24.11.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac