Manažér / manažérka vzniku Centra sociálnych služieb a služieb sociálnej podpory

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 900 EUR/mesiac1 900 EUR/mesačne plus osobný príplatok v závislosti od pracovných schopností a skúseností.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Pripravuje a implementuje zámer vzniku a rozvojový plán organizácie Centra sociálnych služieb a služieb sociálnej podpory so zameraním na prvky inovatívnosti pri priamom výkone sociálnej práce v oblasti pomoci ľuďom bez domova, sociálneho bývania, drogovej politiky a ohrozených lokalít a v oblasti pomoci ľuďom v seniorskom veku alebo ďalších cieľových skupín (ďalej len „sociálne projekty“),
  • Zabezpečuje koordináciu procesov vzniku a rozvoja organizácie centra vrátane prípravy modelov organizovania služieb potrebných pre chod organizácie,
  • Riadi, sleduje a kontroluje napĺňania harmonogramu aktivít spojených so vznikom a rozvojom centra,
  • Podieľa sa na rozvoji personálnej a organizačnej stratégie centra, zabezpečuje personálne kapacity projektu a organizácie,  
  • Nastavuje a zabezpečuje finančný manažment, zodpovedá za prípravu rozpočtu a kontrolu evidenciu čerpania oprávnených nákladov v súlade so stratégiou a plánom, nastavuje a koordinuje procesy verejného obstarávania organizácie, pripravuje monitorovacie a záverečné správy,
  • Zabezpečuje účelné a efektívne vynakladanie finančných prostriedkov z rozpočtu hlavného mesta v zverenej oblasti, 
  • Vytvára podmienky a presadzuje participatívny prístup pri tvorbe a implementácii plánu vzniku a rozvoja organizácie Centra sociálnych služieb a služieb sociálnej podpory (ďalej centra),
  • Zabezpečuje evidenciu a plynulý obeh účtovných dokladov (objednávok, faktúr, zmlúv, platobných príkazov a pod.) v informačných systémoch NORIS a GINIS v súlade s pracovnou náplňou a internými predpismi,
  • Koordinuje a metodicky vedie procesy pri realizácii workshopov, seminárov, konferencií a ďalších typov odborných stretnutí v rámci vzniku a rozvoja organizácie centra,
  • Koordinuje proces spracovania a prípravy materiálov určených pre rozhodovaciu činnosť orgánov hlavného mesta, 
  • Koordinuje a dohliada nad procesmi hodnotenia a evaluácie vzniku a rozvoja organizácie,
  • Vedie a motivuje zamestnancov a zamestnankyne k profesionálnemu, odbornému, zodpovednému a proklientskému pracovnému výkonu, 
  • Zabezpečuje tvorbu a implementáciu stratégií hlavného mesta v sociálnej oblasti v prípadnej spolupráci s ďalšími odbornými útvarmi magistrátu v súlade s ľudskými právami, súčasným stavom vedeckého poznania a potrebami Bratislavčaniek a Bratislavčanov,  
  • Na uvedených činnostiach intenzívne spolupracuje s riaditeľom sekcie sociálnych vecí, zástupcami alebo zástupkyňami riaditeľa a ďalšími zamestnancami Sekcie sociálnych vecí,  
  • Koordinuje a metodicky vedie procesov spolupráce s tretími stranami (MVO, experti, vysoké školy, ministerstvá a pod.) pri vzniku a rozvoji organizácie centra,
  • Vytvára podmienky na spoluprácu a zabezpečuje jej koordináciu a výkon vo vzťahu k odbornej verejnosti, mimovládnym organizáciám, mestským častiam, Bratislavskému samosprávnemu kraju, štátnym orgánom a inštitúciám, najmä Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky a ďalším organizáciám a partnerom v sociálnej oblasti,  
  • Plnenie ďalších úloh vyplývajúcich z aktuálnych potrieb SSV na základe pokynov riaditeľa alebo zástupcov riaditeľa SSV nad rámec tejto pracovnej náplne v súlade s plánom úloh SSV.

 

Zamestnanecké výhody, benefity

Okrem zmysluplnej práce v sociálnej oblasti ponúkame nielen férovú výšku mzdy, ale aj zaujímavé benefity:

  • pravidelný systém odmeňovania nad rámec bežnej mzdy,
  • 2 sick days navyše k riadnej dovolenke za rok,
  • dovolenku vo výške až 25/30 dní ročne podľa veku,
  • príspevok na dopravu alebo zľavnenú ročnú električenku,
  • príspevok do DDS 2-3%,
  • bezplatný vstup do vybraných mestských organizácií,
  • teambuildingy a možnosť odborných vzdelávaní

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
  • Motivačný list.
  • Profesijný životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Poznámka:

·         Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov. 

·         Nevylučujeme viackolové výberové konanie.

Žiadosť spolu s požadovanými prílohami doručte elektronicky najneskôr do 08.12.2022.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické a sociologické vzdelanie je výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Prax na pozícii/v oblasti

Finančné a právne základy procesné riadenie, projektový manažment

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, ekonomické a sociologické vzdelanie je výhodou, nie však podmienkou.
  • Odborná prax v oblasti riadenia projektov a procesov min. 5 rokov (finančné a právne základy procesné riadenie, projektový manažment)
  • Prax v sociálnej oblasti  je výhodou, nie však podmienkou.
  • Pokročilá znalosť - MS Office, digitálne nástroje tímovej spolupráce a projektového riadenia.
  • Osobnostné predpoklady: silná osobnosť; schopnosť riadiť procesy a tímy v komplexnom prostredí samosprávy; vynikajúce komunikačné a organizačné schopnosti; schopnosť riešiť problémy; vyjednávacie schopnosti; rozhodnosť; flexibilita; empatia.
  • Silná schopnosť transformácie ideového zámeru do implementačného plánu v rámci nástrojov projektového manažmentu.
  • Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (stredne pokročilý – B2).
  • Bezúhonnosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 4463950  Dátum zverejnenia: 10.11.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 900 EUR/mesiac