Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér / manažérka vzniku Centra sociálnych služieb a služieb sociálnej podpory
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 900 EUR/mesiac1 900 EUR/mesačne plus osobný príplatok v závislosti od pracovných schopností a skúseností.
1 900 EUR/mesiac1 900 EUR/mesačne plus osobný príplatok v závislosti od pracovných schopností a skúseností.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Pripravuje a implementuje zámer vzniku a rozvojový plán organizácie Centra sociálnych služieb a služieb sociálnej podpory so zameraním na prvky inovatívnosti pri priamom výkone sociálnej práce v oblasti pomoci ľuďom bez domova, sociálneho bývania, drogovej politiky a ohrozených lokalít a v oblasti pomoci ľuďom v seniorskom veku alebo ďalších cieľových skupín (ďalej len „sociálne projekty“),
- Zabezpečuje koordináciu procesov vzniku a rozvoja organizácie centra vrátane prípravy modelov organizovania služieb potrebných pre chod organizácie,
- Riadi, sleduje a kontroluje napĺňania harmonogramu aktivít spojených so vznikom a rozvojom centra,
- Podieľa sa na rozvoji personálnej a organizačnej stratégie centra, zabezpečuje personálne kapacity projektu a organizácie,
- Nastavuje a zabezpečuje finančný manažment, zodpovedá za prípravu rozpočtu a kontrolu evidenciu čerpania oprávnených nákladov v súlade so stratégiou a plánom, nastavuje a koordinuje procesy verejného obstarávania organizácie, pripravuje monitorovacie a záverečné správy,
- Zabezpečuje účelné a efektívne vynakladanie finančných prostriedkov z rozpočtu hlavného mesta v zverenej oblasti,
- Vytvára podmienky a presadzuje participatívny prístup pri tvorbe a implementácii plánu vzniku a rozvoja organizácie Centra sociálnych služieb a služieb sociálnej podpory (ďalej centra),
- Zabezpečuje evidenciu a plynulý obeh účtovných dokladov (objednávok, faktúr, zmlúv, platobných príkazov a pod.) v informačných systémoch NORIS a GINIS v súlade s pracovnou náplňou a internými predpismi,
- Koordinuje a metodicky vedie procesy pri realizácii workshopov, seminárov, konferencií a ďalších typov odborných stretnutí v rámci vzniku a rozvoja organizácie centra,
- Koordinuje proces spracovania a prípravy materiálov určených pre rozhodovaciu činnosť orgánov hlavného mesta,
- Koordinuje a dohliada nad procesmi hodnotenia a evaluácie vzniku a rozvoja organizácie,
- Vedie a motivuje zamestnancov a zamestnankyne k profesionálnemu, odbornému, zodpovednému a proklientskému pracovnému výkonu,
- Zabezpečuje tvorbu a implementáciu stratégií hlavného mesta v sociálnej oblasti v prípadnej spolupráci s ďalšími odbornými útvarmi magistrátu v súlade s ľudskými právami, súčasným stavom vedeckého poznania a potrebami Bratislavčaniek a Bratislavčanov,
- Na uvedených činnostiach intenzívne spolupracuje s riaditeľom sekcie sociálnych vecí, zástupcami alebo zástupkyňami riaditeľa a ďalšími zamestnancami Sekcie sociálnych vecí,
- Koordinuje a metodicky vedie procesov spolupráce s tretími stranami (MVO, experti, vysoké školy, ministerstvá a pod.) pri vzniku a rozvoji organizácie centra,
- Vytvára podmienky na spoluprácu a zabezpečuje jej koordináciu a výkon vo vzťahu k odbornej verejnosti, mimovládnym organizáciám, mestským častiam, Bratislavskému samosprávnemu kraju, štátnym orgánom a inštitúciám, najmä Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky a ďalším organizáciám a partnerom v sociálnej oblasti,
- Plnenie ďalších úloh vyplývajúcich z aktuálnych potrieb SSV na základe pokynov riaditeľa alebo zástupcov riaditeľa SSV nad rámec tejto pracovnej náplne v súlade s plánom úloh SSV.
Zamestnanecké výhody, benefity
Okrem zmysluplnej práce v sociálnej oblasti ponúkame nielen férovú výšku mzdy, ale aj zaujímavé benefity:
- pravidelný systém odmeňovania nad rámec bežnej mzdy,
- 2 sick days navyše k riadnej dovolenke za rok,
- dovolenku vo výške až 25/30 dní ročne podľa veku,
- príspevok na dopravu alebo zľavnenú ročnú električenku,
- príspevok do DDS 2-3%,
- bezplatný vstup do vybraných mestských organizácií,
- teambuildingy a možnosť odborných vzdelávaní
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
- Motivačný list.
- Profesijný životopis.
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
- Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka:
· Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov.
· Nevylučujeme viackolové výberové konanie.
Žiadosť spolu s požadovanými prílohami doručte elektronicky najneskôr do 08.12.2022.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické a sociologické vzdelanie je výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Prax na pozícii/v oblasti
Finančné a právne základy procesné riadenie, projektový manažment
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, ekonomické a sociologické vzdelanie je výhodou, nie však podmienkou.
- Odborná prax v oblasti riadenia projektov a procesov min. 5 rokov (finančné a právne základy procesné riadenie, projektový manažment)
- Prax v sociálnej oblasti je výhodou, nie však podmienkou.
- Pokročilá znalosť - MS Office, digitálne nástroje tímovej spolupráce a projektového riadenia.
- Osobnostné predpoklady: silná osobnosť; schopnosť riadiť procesy a tímy v komplexnom prostredí samosprávy; vynikajúce komunikačné a organizačné schopnosti; schopnosť riešiť problémy; vyjednávacie schopnosti; rozhodnosť; flexibilita; empatia.
- Silná schopnosť transformácie ideového zámeru do implementačného plánu v rámci nástrojov projektového manažmentu.
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (stredne pokročilý – B2).
- Bezúhonnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4463950
Dátum zverejnenia: 10.11.2022
2022-11-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Projektový manažér, Samostatný referent Spoločnosť: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 900 EUR/mesiac