Ekonóm pre IT podporu na sekcii financií

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacod 1 800 eur – možnosť priznania osobného príplatku podľa skúseností úspešného kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • posudzovanie vplyvov všeobecne záväzných predpisov, interných normatívnych aktov a štandardov na prevádzkovaný informačný systém v ekonomicko - finančnej oblasti;
  • sledovanie príslušnej legislatívy v oblasti zmien v účtovníctve a rozpočte, z pohľadu na ekonomický systém a vplyvu na elektronizáciu a digitalizáciu;
  • odstraňovanie chybných alebo nesprávne vykonaných zásahov používateľov;
  • vedenie a údržba základných účtovných číselníkov;
  • parametrické nastavovanie informačného systému, jeho priebežné aktualizovanie a metodické riadenie v súvislostiach s danou zmenou;
  • na základe komunikácie s užívateľmi z jednotlivých oddelení a referátov magistrátu poskytovať súčinnosť a orientovať sa v nárokoch a požiadavkách na automatizáciu prác na magistráte a navrhovať vývoj informačného systému; 
  • zber informácií o programových prostriedkoch, účasť pri vyhodnocovaní ponúk distribútorov softvérových systémov z hľadiska budovania informačného systému magistrátu v oblasti správy daní a poplatkov, majetku a ekonomickej činnosti;
  • vykonávanie školení z oblasti aplikačného softvéru a príprava užívateľských príručiek zmapovanie procesov na sekcii financií a ich udržiavanie v aktuálnej verzii

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, 
    • sociálna výpomoc 
    • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Požiadavky do výberového konania:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
  • Životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Poznámka:

    Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov. 

    Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 24.10.2022.

    Inzerát zverejnený dňa: 25.8.2022.

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    stredoškolské s maturitou
    nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
    študent vysokej školy
    vysokoškolské I. stupňa
    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Vzdelanie v odbore

    ekonomické zameranie

    Prax na pozícii/v oblasti

    oblasť financií vo verejnej správe

    Počet rokov praxe

    2

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

    • stredoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
    • pokročilé užívateľské skúsenosti s niektorým z ekonomických softvérov (SAP, Money, Pohoda, MRP,.. )
    • znalosť vybraného ekonomického systému na úrovni administrátora veľkou výhodou
    • základy SQL
    • odborná prax min. 2 roky v oblasti financií, vo verejnej správe vítané
    • orientácia v ekonomickej legislatíve vítaná
    • analytické schopnosti, schopnosť rýchlo pochopiť novú oblasť či tému
    • proaktívna komunikácia  

    Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 4435084  Dátum zverejnenia: 29.9.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac