Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový vedúci pre oblasť financií pre Mestské zdieľané služby
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 300 EUR/mesiac2 300 EUR/mes. a možnosť osobného príplatku od prvého dňa po nástupe. Konečné finálne finančné ohodnotenie úspešného uchádzača bude predmetom rokovaní a odvíja sa od profesijných skúseností vybraného kandidáta.
2 300 EUR/mesiac2 300 EUR/mes. a možnosť osobného príplatku od prvého dňa po nástupe. Konečné finálne finančné ohodnotenie úspešného uchádzača bude predmetom rokovaní a odvíja sa od profesijných skúseností vybraného kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Príprava rozbehu mestských zdieľaných služieb ako samostatnej organizácie z pohľadu finančného riadenia pre postupný nábeh jednotlivých zdieľaných služieb pre parciálnych zákazníkov, pričom to zahŕňa tieto a ďalšie činnosti:
- Zoznámenie sa s doterajšími výsledkami projektu v podobe analýzy súčasného zabezpečenia finančno-ekonomickej agendy servisných činností v mestských organizáciách a ďalšími premisami projektu,
- Tvorba dizajnu a metodiky organizácie mestských zdieľaných služieb, ako aj nastavenie procesných rámcov pre cca 40 zákazníckych organizácií z pohľadu finančného modelu, rozpočtového hospodárenia, účtovníctva a výkazníctva,
- Príprava a nastavenie procesných definícií pre finančný model poskytovania služieb, vrátane prípravy SLA pre jednotlivé služby, optimalizácia a harmonizácia procesov v mestských organizáciách,
- Výber a obstaranie finančných nástrojov a informačných systémov kľúčových pre fungovanie mestských zdieľaných služieb z pohľadu rozpočtového hospodárenia a finančného cash-flow v spolupráci s špecialistami v oblasti informatiky,
- Organizačná a personálna príprava organizácie a identifikácia prvých potrebných exekutívnych funkcií pre vybudovanie novej organizácie, vrátane ich obsadenia,
- Príprava a zodpovednosť za návrh rozpočtu príjmov a výdavkov na nadchádzajúce rozpočtové obdobie s výhľadom na ďalšie dva roky, rozpis ukazovateľov v schválenej štruktúre a ekonomickej a funkčnej klasifikácii, spracovanie forecastov,
- Vykonávanie základnej finančnej kontroly v zmysle zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite,
- Spolupráca pri príprave a realizácii postupov verejného obstarávania tovarov, služieb a prác z hľadiska ich dopadu na hospodárenie organizácie a zákaznícke organizácie a vplyvu na finančné krytie v súlade so schváleným rozpočtom na príslušný rok,
- Nastavenie a zabezpečenie metodiky účtovníctva a výkazníctva vo interne, ako aj vo vzťahu k zákazníckym organizáciám, vrátane usmernení o obehu účtovných dokladov,
- Výkon úlohy platobnej jednotky pri finančných transakciách a operačných programoch financovaných z európskych štrukturálnych a investičných fondov,
- Pravidelná účasť na auditoch,
- Controlling, finančný a manažérsky reporting a spracovanie ad hoc finančných analýz,
- Spolupráca so Sekciou financií Magistrátu pri riadení ekonomicko-finančnej agendy mestských organizácií a strategickej harmonizácii procesov v oblasti finančného manažmentu,
- Rozbeh prvých zdieľaných služieb u jednotlivých zákazníkov ako pilotnej prevádzky zdieľaných služieb po finančno-ekonomickej, ako aj po účtovnej stránke,
- Zodpovednosť za roll-out všetkých služieb pre všetkých mestských zákazníkov služieb po finančno-ekonomickej, ako aj po účtovnej stránke, až do predpokladaného počtu 10 okruhov servisných činností zabezpečovaných tímom viac ako 60 zamestnancov.
- Potenciálne komplexné finančné a ekonomické riadenie, vedenie komplexného účtovníctva už samostatnej organizácie mestských zdieľaných služieb, organizovanie práce so zodpovednosť za činnosti a výsledky s dôrazom na:
- Vysokú zákaznícku spokojnosť a dobrý manažment zákazníkov a procesných partnerov,
- Optimalizáciu poskytovaných služieb s cieľom zvýšenia efektivity, produktivity a kvality,
- Synergie poskytovania služieb medzi viacerými zákazníkmi
- Vybudovanie zákaznícky orientovanej kultúry zamestnancov.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania / motivačný list.
- Životopis.
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
- Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Poznámka:
Zamestnávateľ si vyhradzuje právo kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorým bude zaslané zadanie na vypracovanie, a podľa jeho výsledkov budú pozvaní na stretnutie.
Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 05.08.2022.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické zameranie
Prax na pozícii/v oblasti
Predchádzajúca prax v oblasti finančného riadenia a controllingu min. 5 rokov.Minimálne 5 rokov prax
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Preukázateľná schopnosť koncepčne a analyticky myslieť, budovať nový tím a pripravovať novú organizáciu od úplného začiatku.
- Zručnosti a skúsenosti v oblasti change managementu.
- Vysoká zákaznícka orientácia a skúsenosť s manažmentom zákazníkov.
- Skúsenosť s riadením komplexného portfólia úloh s mnohými procesnými partnermi.
- Skúsenosť s procesnou a organizačnou štandardizáciou a optimalizáciou.
- Predchádzajúca prax v oblasti finančného riadenia a controllingu min. 5 rokov.
- Silný leadership a minimálne 5 rokov praxe vo vedení ľudí v rýchlo rastúcej organizácii s obmedzenými zdrojmi.
- Prax v manažérskej pozícii v oblasti business process outsourcing výhodou.
- Znalosť zákona 523 o rozpočtových pravidlách verejnej správy a zákona 583 o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy.
- Vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania.
- Silný business mindset.
- Strategické myslenie a koncepčné myslenie.
- Výborné komunikačné, argumentačné a prezentačné zručnosti.
- Organizovanosť, zodpovednosť, zmysel pre detail.
- Dynamická osobnosť a silný drive.
- Bezúhonnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4381145
Dátum zverejnenia: 15.7.2022
2022-07-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Ekonomický/finančný riaditeľ, Finančný manažér Spoločnosť: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 300 EUR/mesiac