Projektový vedúci pre oblasť financií pre Mestské zdieľané služby

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 300 EUR/mesiac2 300 EUR/mes. a možnosť osobného príplatku od prvého dňa po nástupe. Konečné finálne finančné ohodnotenie úspešného uchádzača bude predmetom rokovaní a odvíja sa od profesijných skúseností vybraného kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Príprava rozbehu mestských zdieľaných služieb ako samostatnej organizácie z pohľadu finančného riadenia pre postupný nábeh jednotlivých zdieľaných služieb pre parciálnych zákazníkov, pričom to zahŕňa tieto a ďalšie činnosti:
    • Zoznámenie sa s doterajšími výsledkami projektu v podobe analýzy súčasného zabezpečenia finančno-ekonomickej agendy servisných činností v mestských organizáciách a ďalšími premisami projektu,
    • Tvorba dizajnu a metodiky organizácie mestských zdieľaných služieb, ako aj nastavenie procesných rámcov pre cca 40 zákazníckych organizácií z pohľadu finančného modelu, rozpočtového hospodárenia, účtovníctva a výkazníctva,
    • Príprava a nastavenie procesných definícií pre finančný model poskytovania služieb, vrátane prípravy SLA pre jednotlivé služby, optimalizácia a harmonizácia procesov v mestských organizáciách,
    • Výber a obstaranie finančných nástrojov a informačných systémov kľúčových pre fungovanie mestských zdieľaných služieb z pohľadu rozpočtového hospodárenia a finančného cash-flow v spolupráci s špecialistami v oblasti informatiky,
    • Organizačná a personálna príprava organizácie a identifikácia prvých potrebných exekutívnych  funkcií pre vybudovanie novej organizácie, vrátane ich obsadenia,
    • Príprava a zodpovednosť za návrh rozpočtu príjmov a výdavkov na nadchádzajúce rozpočtové obdobie s výhľadom na ďalšie dva roky, rozpis ukazovateľov v schválenej štruktúre  a ekonomickej a funkčnej klasifikácii, spracovanie forecastov,
    • Vykonávanie základnej finančnej kontroly v zmysle zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite, 
    • Spolupráca pri príprave a realizácii postupov verejného obstarávania tovarov, služieb a prác z hľadiska ich dopadu na hospodárenie organizácie a zákaznícke organizácie a vplyvu na finančné krytie v súlade so schváleným rozpočtom na príslušný rok, 
    • Nastavenie a zabezpečenie metodiky účtovníctva a výkazníctva vo interne, ako aj vo vzťahu k zákazníckym organizáciám, vrátane  usmernení o obehu účtovných dokladov,
    • Výkon úlohy platobnej jednotky pri finančných transakciách a operačných programoch financovaných  z európskych štrukturálnych a investičných fondov,
    • Pravidelná účasť na auditoch,
    •  Controlling, finančný a manažérsky reporting a spracovanie ad hoc finančných analýz, 
    • Spolupráca so Sekciou financií Magistrátu pri riadení ekonomicko-finančnej agendy mestských organizácií a strategickej harmonizácii procesov v oblasti finančného manažmentu,
    • Rozbeh prvých zdieľaných služieb u jednotlivých zákazníkov ako pilotnej prevádzky zdieľaných služieb po finančno-ekonomickej, ako aj po účtovnej stránke,
    • Zodpovednosť za roll-out všetkých služieb pre všetkých mestských zákazníkov služieb po finančno-ekonomickej, ako aj po účtovnej stránke, až do predpokladaného počtu 10 okruhov servisných činností zabezpečovaných tímom viac ako 60 zamestnancov.
  • Potenciálne komplexné finančné a ekonomické riadenie, vedenie komplexného účtovníctva už samostatnej organizácie mestských zdieľaných služieb, organizovanie  práce so zodpovednosť za činnosti  a výsledky s dôrazom na:
    • Vysokú zákaznícku spokojnosť a dobrý manažment zákazníkov a procesných partnerov,
    • Optimalizáciu poskytovaných služieb s cieľom zvýšenia efektivity, produktivity a kvality,
    • Synergie poskytovania služieb medzi viacerými zákazníkmi
  • Vybudovanie zákaznícky orientovanej kultúry zamestnancov.

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania / motivačný list.
  • Životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Poznámka:

Zamestnávateľ si vyhradzuje právo kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorým bude zaslané zadanie na vypracovanie, a podľa jeho výsledkov budú pozvaní na stretnutie.

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 05.08.2022.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické zameranie

Prax na pozícii/v oblasti

Predchádzajúca prax v oblasti finančného riadenia a controllingu min. 5 rokov.Minimálne 5 rokov prax

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Preukázateľná schopnosť koncepčne a analyticky myslieť, budovať nový tím a pripravovať novú organizáciu od úplného začiatku.
  • Zručnosti a skúsenosti v oblasti change managementu.
  • Vysoká zákaznícka orientácia a skúsenosť s manažmentom zákazníkov.
  • Skúsenosť s riadením komplexného portfólia úloh s mnohými procesnými partnermi.
  • Skúsenosť s procesnou a organizačnou štandardizáciou a optimalizáciou.
  • Predchádzajúca prax v oblasti finančného riadenia a controllingu min. 5 rokov.
  • Silný leadership a minimálne 5 rokov praxe vo vedení ľudí v rýchlo rastúcej organizácii s obmedzenými zdrojmi.
  • Prax v manažérskej pozícii v oblasti business process outsourcing výhodou.
  • Znalosť zákona 523 o rozpočtových pravidlách verejnej správy a zákona 583 o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy.
  • Vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania.
  • Silný business mindset.
  • Strategické myslenie a koncepčné myslenie.
  • Výborné komunikačné, argumentačné a prezentačné zručnosti.
  • Organizovanosť, zodpovednosť, zmysel pre detail.
  • Dynamická osobnosť a silný drive.
  • Bezúhonnosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 4381145  Dátum zverejnenia: 15.7.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 300 EUR/mesiac