Poradíme Vám?

Referent administratívno-ekonomickej podpory na referáte implementácie parkovacej politiky

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Primaciálne námestie 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacod 1 200 EUR/mes.– v závislosti od pracovných schopností a skúseností je možnosť priznať aj osobný príplatok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Zabezpečovanie administratívno – technických a organizačných činností útvaru podľa pokynov nadriadeného.
  • Podpora, vyhotovovanie, evidencia a kontrola plnenia objednávok,
  • Podpora, vyhotovovanie, evidencia a kontrola úhrad faktúr v zmysle uzatvorených zmluvných podmienok
  • Podpora evidencie a sledovania stavu plnenia uzatvorených zmlúv
  • Správa rozpočtu oddelenia
  • Zabezpečovanie chodu sekretariátu, sledovanie úloh vyplývajúcich z uznesení orgánov hlavného mesta a zabezpečovanie ich prenášania na pracovníkov, sledovanie ich plnenia.
  • Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní; vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie, evidencia pošty; zabezpečenie základných kancelárskych potrieb; zabezpečenie plynulej administratívy.
  • Komunikácia a riešenie administratívy s inými útvarmi magistrátu
  • Administrácia a evidencia projektov a úloh oddelenia parkovania
  • Práca s registratúrnymi záznamami v systéme GINIS
  • Sledovanie a evidencia platných smerníc, interných predpisov a nariadení
  • Plnenie ďalších úloh zo strany nadriadeného
  • Zamestnanecké výhody, benefity

    • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
    • Možnosť profesijného a odborného rastu.
    • Ďalšie benefity:
      • pružný pracovný čas
      • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
      • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

    Informácie o výberovom konaní

    Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania/ motivačný list
  • Životopis
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
  • Poznámka:

    • Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať iba vybraných uchádzačov. 

    Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 9.11.2021.

    Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

    9.12.2021 (ostáva ešte 10 dní)

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    stredoškolské s maturitou
    nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
    študent vysokej školy
    vysokoškolské I. stupňa
    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Vzdelanie v odbore

    ekonomické vzdelanie

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

    Počet rokov praxe

    2

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

    • Ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou, ekonomické vzdelanie
    • Prax v administratíve min. 2 roky
    • Práca vo verejnej správe/štátnej správe výhodou.
    • Ovládanie PC na užívateľskej úrovni (Microsoft Excel, Word, PowerPoint, Outlook; Office 365).
    • Príjemné vystupovanie, písomný a hovorený prejav na vysokej úrovni.
    • Bezúhonnosť, komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné schopnosti, koncepčné myslenie, ochota sa učiť.
    • Znalosť anglického jazyka – preferovaná úroveň min. A1.

    Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov

    Kontakt

    Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Poschová
    Tel.: +421259356336
    E-mail: poslať životopis
    ID: 4210831  Dátum zverejnenia: 25.11.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac