Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent administratívno-ekonomickej podpory na referáte implementácie parkovacej politiky
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Primaciálne námestie 1, Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacod 1 200 EUR/mes.– v závislosti od pracovných schopností a skúseností je možnosť priznať aj osobný príplatok
1 200 EUR/mesiacod 1 200 EUR/mes.– v závislosti od pracovných schopností a skúseností je možnosť priznať aj osobný príplatok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
- Možnosť profesijného a odborného rastu.
- Ďalšie benefity:
- pružný pracovný čas
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
Poznámka:
- Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať iba vybraných uchádzačov.
Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 9.11.2021.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou, ekonomické vzdelanie
- Prax v administratíve min. 2 roky
- Práca vo verejnej správe/štátnej správe výhodou.
- Ovládanie PC na užívateľskej úrovni (Microsoft Excel, Word, PowerPoint, Outlook; Office 365).
- Príjemné vystupovanie, písomný a hovorený prejav na vysokej úrovni.
- Bezúhonnosť, komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné schopnosti, koncepčné myslenie, ochota sa učiť.
- Znalosť anglického jazyka – preferovaná úroveň min. A1.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4210831
Dátum zverejnenia: 25.11.2021
2021-11-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Ekonóm Spoločnosť: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac