Poradíme Vám?

Referent pre kontrolnú a ekonomickú činnosť na oddelení dostupného bývania a pomoci ľuďom bez domova

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Židovská 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac1200 Eur - osobný príplatok stanovený v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Vykonávanie samostatnej odbornej činnosti v kontrolnej a ekonomickej podpore oddelenia v súvislosti so sociálnou podporou starších obyvateľov, ich rodín a ľudí so zdravotným znevýhodnením.
  • Spolupráca pri poskytovaní finančných príspevkov v zmysle zákona 448/2008 o sociálnych službách Z.z. pre neverejných poskytovateľov sociálnych služieb v zariadeniach pre seniorov. 
  • Spolupráca so zamestnancami a zamestnankyňami Oddelenia sociálnej podpory pre seniorov a ľudí so znevýhodnením zodpovednými za oblasť pre pomoc seniorom a pre pomoc ľuďom so zdravotným postihnutím. 
  • Komunikácia s poskytovateľmi sociálnych služieb, najmä s poskytovateľmi sociálnych služieb v zariadeniach pre seniorov zriaďovaných hlavným mestom SR Bratislavy a zriaďovanými neverejnými poskytovateľmi.  
  • Zabezpečovanie procesných krokov pri príprave zmlúv, všeobecne záväzných právnych predpisov a iných právnych noriem v agende oddelenia. 
  • Zavádzanie zmlúv do systému NORIS a spolupráca so Sekciou financií v agende finančného príspevku na prevádzku pre neverejných poskytovateľov sociálnych služieb v zariadeniach pre seniorov a v agende domácej opatrovateľskej služby.  Spolupráca pri výkone kontroly a zúčtovanie poskytnutých dotácií a finančných príspevkov 
    v zmysle zákona 448/2008 o sociálnych službách Z.z. §80 v agende finančného príspevku na prevádzku pre neverejných poskytovateľov a v agende domácej opatrovateľskej služby.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Informácie o výberovom konaní

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania
  • Motivačný list /max. dve normostrany/
  • Štruktúrovaný profesijný životopis /max. 4 normostrany/
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelaní
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Poznámka:

  • Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov a kandidátky
  • VK je viackolové
  • Súčasťou VK môže byť vypracovanie prípadovej štúdie, s ktorou budú oboznámení uchádzači a uchádzačky vybraní do 2. kola VK

Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 6.12.2021

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

7.12.2021 (ostáva ešte 10 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa, vysokoškolské III. stupňa 
  • Vzdelanie: Ekonomické alebo finančne-manažérske vzdelanie je výhodou 
  • Prax v oblasti samosprávy alebo štátnej správy na obdobnej pozícií výhodou, nie však podmienkou.   
  • Prax v sociálnej oblasti výhodou, nie však podmienkou. 
  • Ostatné znalosti:
    • Microsoft Excel – Expert 
    • Microsoft Outlook - Pokročilý/á 
    • Microsoft PowerPoint - Pokročilý/á 
    • Microsoft Word - Pokročilý/á 
  • Výhoda práce s programom NORIS 
  • Osobnostné predpoklady a zručnosti:  spoľahlivosť, systematickosť, dôslednosť a precíznosť, vynikajúce komunikačné a organizačné schopnosti; schopnosť riešiť problémy; rozhodnosť; flexibilita; samostatnosť; empatia. 
  • Výhodou: analytické a logické myslenie; zmysel pre detail a poriadok; komunikačné zručnosti; schopnosť pracovať v tíme a priebežne dopĺňať vedomosti v oblasti aktualizácie platnej legislatívy

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Poschová
Tel.: +421259356336
E-mail: poslať životopis
ID: 4203093  Dátum zverejnenia: 15.11.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac