Správca dane z nehnuteľností fyzických osôb v oddelení miestnych daní, poplatkov a licencií

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Blagoevova 9, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac1 000 EUR/mes. v závislosti od pracovných schopností a skúseností je možnosť priznať aj osobný príplatok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Vykonáva a zabezpečuje správu dane z nehnuteľností fyzických osôb, oddelenie miestnych daní, poplatkov a licencií.
  • Samostatne vykonáva a zabezpečuje správu miestnych daní (daň z nehnuteľností) podľa zákona č. 563/2009 Z .z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmenách a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, podľa zákona č. 582/2004 Z. z. o miestnych daniach a miestnom poplatku za komunálne odpady a drobné stavebné odpady v znení neskorších predpisov, a iných súvisiacich predpisov.
  • Samostatne vykonáva vstupné a výstupné operácie v informačnom systéme evidencie miestnych daní a miestneho poplatku v rozsahu oprávnenia na prístup. 
  • Vykonáva inventarizáciu alebo sa zúčastňuje na vykonávaní inventarizácie pohľadávok, ako i iného hmotného, nehmotného, finančného a ostatného majetku  podľa príkazu a pokynov zamestnávateľa.
  • Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna    výpomoc
    • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

    Informácie o výberovom konaní

    Poznámka: Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov.

    Pozícia je na zástup počas MD/RD.

    Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
  • Životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi odošlite elektronicky prostredníctvom linku: najneskôr do 16.9.2021.

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    stredoškolské s maturitou
    nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
    študent vysokej školy
    vysokoškolské I. stupňa
    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Pozícia je vhodná pre absolventa

    Áno

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené min. stredoškolské vzdelanie.
  • Prax v obdobnej oblasti výhodou.
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, rozhodnosť, lojálnosť, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie, rýchla orientácia v rôznych oblastiach vo vzťahu k originálnym a preneseným kompetenciám hlavného mesta.
  • Bezúhonnosť. Ovládanie PC na používateľskej úrovni.
  • Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 4153551  Dátum zverejnenia: 2.9.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac