Riaditeľ / ka sekcie územného plánovania v MIB

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Ventúrska 22, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacPonúkaný plat: od 1 800 EUR/mes. Tarifný plat: 905,00 € Uvedený ponúkaný plat je funkčný plat podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý zohľadňuje priznanie príplatkov k tarifnému platu, najmä podľa schopností, výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pracovných úloh úspešného uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Riadi, zabezpečuje, organizuje a zodpovedá za činnosť oddelenia v oblasti spracovania územnoplánovacích dokumentov, tvorby metodík územného plánovania pre špecifické potreby mesta Bratislavy a územného plánu hlavného mesta SR Bratislavy.

Hlavné činnosti, ktoré vedúci/vedúca oddelenia riadi, organizuje a zabezpečuje, najmä:

  • spracovanie územného plánu
  • spracovanie územnoplánovacích podkladov a územnoplánovacej dokumentácie mesta,
  • odbornú koordináciu spracovania dokumentácií pre územie mesta v oblasti územného plánovania z hľadiska medzinárodných, celoslovenských a regionálnych väzieb rozvoja jednotlivých funkčných systémov
  • prípravu substanovísk hlavného mesta SR Bratislavy k spracovaným územnoplánovacím podkladom a k spracovanej územnoplánovacej dokumentácií podľa príslušných ustanovení stavebného zákona,
  • súčinnosť na prerokovávaní a konzultovaní podkladov a dokumentácií v oblasti územného plánovania,
  • participáciu na tvorbe koncepcie a metodiky v oblasti územného plánovania,
  • prezentácia spracovaných podkladov v oblasti územného plánu pred odbornou a laickou verejnosťou a účasť na odborných komisiách MsZ v určených termínoch a zodpovednosť za ich formálnu a obsahovú stránku,
  • spoluprácu s inými oddeleniami magistrátu, zaoberajúcimi sa oblasťou územného plánovania,
  • metodické usmerňovanie zamestnancov,
  • komunikáciu s verejnosťou v rámci horeuvedených výkonov oddelenia.
  • projektové riadenie a koordináciu úloh, cieľov, kompetencií, projektov a nastavenia priorít v rámci tímu

Zamestnanecké výhody, benefity

1.    Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, valorizácia, príspevok do DDS 2 – 3%

2.    Ďalšie benefity:

-      pružný pracovný čas

-      sociálna politika - príspevok na dopravu, príspevokna stravovanie formou Callio stravovacej karty, sociálna výpomoc

-      2 dni v kalendárnom roku na regeneráciupracovnej sily

-      zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámeczákona

3.    Možnosť profesijného a odborného rastu (domácea zahraničné konferencie a prednášky)

4.    Práca pre prestížneho zamestnávateľa

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • žiadosť /motivačný list/ o zaradenie do výberového konania
  • životopis
  • fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
  • údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
  • Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

    Žiadost spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 6.8.2021.

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské II. stupňa

    Vzdelanie v odbore

    Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa v odbore architektúra, urbanizmus, priestorové plánovanie

    Počet rokov praxe

    5

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

    Povinné požiadavky na vzdelanie, pracovné skúsenosti, schopnosti a odborné znalosti:

  • ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa v odbore architektúra, urbanizmus, priestorové plánovanie
  • minimálne 5 rokov odbornej praxe
  • riadiaca prax min. 2 roky.
  • základné facilitačné zručnosti
  • Dobrá znalosť územného plánu hlavného mesta SR Bratislavy v znení zmien a doplnkov prípadne územných plánov zón na území hlavného mesta SR Bratislavy
  • Dobrá znalosť prvej časti zákona . 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov a  vyhlášky MŽP SR č.55/2001 o územnoplánovacích podkladoch a územnoplánovacej dokumentácii
  • Ovládanie PC na užívateľskej úrovni (Microsoft Excel, Word, Outlook)
  • Schopnosť efektívne motivovať a zodpovedne viesť oddelenie k požadovaným výsledkom
  • Schopnosť analyticky a logicky myslieť, systematicky pracovať a orientovať sa v procesoch, navrhovať efektívne riešenia
  • Vytrvalosť, dôslednosť, zmysel pre detail
  • Schopnosť otvorene a efektívne komunikovať s oddelením ako aj s verejnosťou
  • Schopnosť verejne prezentovať.
  •  Vítané  pracovné skúsenosti, schopnosti a odborné znalosti výhodou:

  • rámcová znalosť legislatívy verejnej správy a samosprávy, a iných zákonov najmä: zákona č. 211/2000 Z. z.  o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov, zákon č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov; zákon č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • 2.   znalosť cudzieho jazyka.

    3.   prax v samospráve alebo štátnej správe

    4.   autorizačné oprávnenie 

    Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 4123974  Dátum zverejnenia: 16.7.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac