Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ / ka sekcie územného plánovania v MIB
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Ventúrska 22, Bratislava
plný úväzok
Dohodou
1 800 EUR/mesiacPonúkaný plat: od 1 800 EUR/mes. Tarifný plat: 905,00 € Uvedený ponúkaný plat je funkčný plat podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý zohľadňuje priznanie príplatkov k tarifnému platu, najmä podľa schopností, výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pracovných úloh úspešného uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Riadi, zabezpečuje, organizuje a zodpovedá za činnosť oddelenia v oblasti spracovania územnoplánovacích dokumentov, tvorby metodík územného plánovania pre špecifické potreby mesta Bratislavy a územného plánu hlavného mesta SR Bratislavy.
Hlavné činnosti, ktoré vedúci/vedúca oddelenia riadi, organizuje a zabezpečuje, najmä:
- spracovanie územného plánu
- spracovanie územnoplánovacích podkladov a územnoplánovacej dokumentácie mesta,
- odbornú koordináciu spracovania dokumentácií pre územie mesta v oblasti územného plánovania z hľadiska medzinárodných, celoslovenských a regionálnych väzieb rozvoja jednotlivých funkčných systémov
- prípravu substanovísk hlavného mesta SR Bratislavy k spracovaným územnoplánovacím podkladom a k spracovanej územnoplánovacej dokumentácií podľa príslušných ustanovení stavebného zákona,
- súčinnosť na prerokovávaní a konzultovaní podkladov a dokumentácií v oblasti územného plánovania,
- participáciu na tvorbe koncepcie a metodiky v oblasti územného plánovania,
- prezentácia spracovaných podkladov v oblasti územného plánu pred odbornou a laickou verejnosťou a účasť na odborných komisiách MsZ v určených termínoch a zodpovednosť za ich formálnu a obsahovú stránku,
- spoluprácu s inými oddeleniami magistrátu, zaoberajúcimi sa oblasťou územného plánovania,
- metodické usmerňovanie zamestnancov,
- komunikáciu s verejnosťou v rámci horeuvedených výkonov oddelenia.
- projektové riadenie a koordináciu úloh, cieľov, kompetencií, projektov a nastavenia priorít v rámci tímu
Zamestnanecké výhody, benefity
1. Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, valorizácia, príspevok do DDS 2 – 3%
2. Ďalšie benefity:
- pružný pracovný čas
- sociálna politika - príspevok na dopravu, príspevokna stravovanie formou Callio stravovacej karty, sociálna výpomoc
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciupracovnej sily
- zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámeczákona
3. Možnosť profesijného a odborného rastu (domácea zahraničné konferencie a prednášky)
4. Práca pre prestížneho zamestnávateľa
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Žiadost spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 6.8.2021.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Vzdelanie v odbore
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Povinné požiadavky na vzdelanie, pracovné skúsenosti, schopnosti a odborné znalosti:
Vítané pracovné skúsenosti, schopnosti a odborné znalosti výhodou:
2. znalosť cudzieho jazyka.
3. prax v samospráve alebo štátnej správe
4. autorizačné oprávnenie