Senior účtovník – komplexné zabezpečovanie a vykonávanie účtovnej agendy hlavného mesta

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Primaciálne námestie 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacod 1400 Eur – podľa skúseností, možnosť priznania aj osobného príplatku

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Komplexné samostatné vedenie účtovníctva, vystavovanie účtovných dokladov
  • Kontrola a schvaľovanie účtovných dokladov pred ich zaúčtovaním
  • Odsúhlasovanie syntetických a analytických účtov v zmysle účtovného rozvrhu
  • Zabezpečenie procesu likvidácie dokladov a ich úhrad
  • Zostavovanie a zodpovednosť za zostavenie individuálnej a konsolidovanej účtovnej závierky
  • Spolupráca pri zostavovaní záverečného účtu
  • Kontrola a schvaľovanie pohybu hmotného a nehmotného majetku, materiálových zásob, cenín a ich následné zaúčtovanie. Výpočet odpisov majetku a ich zaúčtovanie.
  • Zabezpečenie a dohľad nad procesom a výsledkami inventarizácie
  • Spolupráca a komunikácia s kontrolnými orgánmi (audítor, hlavný kontrolór mesta, daňový úrad, NKÚ)
  • Metodické usmerňovanie a tvorba interných predpisov v oblasti účtovníctva, daní a pohľadávok
  • Príprava podkladov do škodovej komisie, podkladov na rokovanie a schvaľovanie pre vedenie mesta a rôzne orgány v pôsobnosti mesta
  • Vypracovanie a podávanie priznania Dane z pridanej hodnoty (DPH), spracovanie agendy DPH. Kontrola DPH na vstupe a výstupe je jednotlivých účtovných dokladoch.
  • Vypracovanie a podávanie daňového priznania k Dani z príjmov právnických osôb, spracovanie agendy k dani z príjmov právnických osôb.
  • Agenda parkovacej politiky
  • Nadácia Bratislava – spravovanie kompletného účtovníctva.
  • Výkon náročných odborných prác spojených so zabezpečovaním zatrieďovania nákladov a výnosov za podnikateľskú a rozpočtovú činnosť podľa platnej účtovej osnovy
  • V zmysle platných právnych predpisov výkon kontroly účtovných dokladov pred ich zaúčtovaním z hľadiska dodržania platných právnych noriem.
  • Výkon základnej a administratívnej finančnej kontroly.
  •  Zaúčtovanie a sledovanie čerpania výdavkov podľa jednotlivých oddielov a paragrafov a podľa položiek platnej rozpočtovej skladby
  • Výkon všetkých účtovných operácií týkajúcich sa predkontácie a účtovania nákladov a výnosov a pohybu majetku za podnikateľskú a rozpočtovú činnosť hlavného mesta
  • Zostavenie a zosumarizovanie štvrťročných výkazov podľa opatrení ministerstva financií za všetky rozpočtové a príspevkové organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Hlavného mesta SR Bratislavy, spolupráca s ROPO v oblasti účtovníctva a daní.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania
  • Motivačný list
  • Životopis
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu zregistra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene adoplnení niektorých zákonov. 
  • Poznámka: Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov. 

    Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 26.5.2021

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Vzdelanie v odbore

    Vysokoškolské vzdelanie s ekonomickým zameraním

    Počet rokov praxe

    5

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Vysokoškolské vzdelanie s ekonomickým zameraním.
  • Odborná prax 5 rokov
  • Znalosť účtovnej a daňovej legislatívy, podvojného účtovníctva podmienkou.
  • Znalosť rozpočtovníctva výhodou.
  • Schopnosť orientovať sa v legislatíve verejnej správy a samosprávy výhodou
  • Bezúhonnosť.
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu.
  • Ovládanie PC na úrovni pokročilý.
  • Pozícia nevhodná pre absolventa.
  • Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 4079653  Dátum zverejnenia: 12.5.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac