Archivár /samostatný odborný referent/ na oddelení geodetických činností

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Primaciálne námestie 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
600 EUR/mesiac600 Eur pri polovičnom /50 %/ úväzku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností možnosť priznania osobného príplatku

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Evidovanie a zakladanie právnycha technických dokumentov do príručnej registratúry sekcie. Zodpovednosť zaich ochranu.
  • Triedenie a vyraďovanie dokumentovv zmysle registratúrneho poriadku Magistrátu hlavného mesta SR Bratislavy.
  • Sprístupňovanie vyžiadaných dokumentov z príručnejregistratúry sekcie oprávneným pracovníkom.
  • Vyhotovenie a aktualizáciaelektronických číselníkov všetkých právnych a technických dokumentov nachádzajúcichsa v príručnej registratúre sekcie.
  • Digitalizácia resp. skenovanie vybraných dokumentovz príručnej registratúry sekcie a ich elektronická správaa sprístupňovanie.
  • Vyhotovenie špeciálnych výstupov, rešerší z archívnychdokumentov v príručnej registratúre  sekcie.
  • Administratívne práce súvisiaces činnosťou oddelenia, prípadne ďalšie podľa požiadaviek vedúcehooddelenia a riaditeľa sekcie.
  • Zamestnanecké výhody, benefity

    • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
    • Možnosť profesijného a odborného rastu
    • Ďalšie benefity:
      • pružný pracovný čas
      • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
      • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
      • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

    Informácie o výberovom konaní

    Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
  • Motivačný list.
  • Životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  •  

    Poznámka:

    • Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov a kandidátky
    • V prípade pracovnej pozície ide o polovičný úväzok.

    Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 20.5.2021.

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    stredoškolské s maturitou
    nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
    študent vysokej školy
    vysokoškolské I. stupňa
    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Počet rokov praxe

    3

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Minimálne úplné stredoškolské s maturitou.  
  • Minimálne trojročná prax v administratíve.
  • Dobrá orientácia v oblasti katastra nehnuteľností, schopnosť čítať geodetickú  dokumentáciu a právne listiny týkajúce sa nehnuteľného majetku.
  • Znalosť práce s počítačom: MS Office na užívateľskej úrovni.
  • Prax v oblasti archívnickej činnosti, dokumentačných služieb a registratúry je výhodou.
  • Znalosť a orientácia v oblasti práce v samospráve je výhodou.
  • Zodpovednosť, samostatnosť, spoľahlivosť a pozitívny prístup k práci. 
  • Bezúhonnosť.  
  • Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 4075969  Dátum zverejnenia: 6.5.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 600 EUR/mesiac