Vedúci oddelenia ekonomických a finančných činností

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Primaciálne námestie 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 200 EUR/mesiacod 2200 Eur – podľa skúseností, možnosť priznania aj osobného príplatku

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • mapovanie procesov ekonomických a finančných činností a potrieb na jednotlivých útvaroch HM BA
  • komunikácia s vedúcimi útvarov a oddelení ohľadom ekonomických a finančných činností, ich metodické usmerňovanie
  • zabezpečuje metodické usmerňovanie jednotlivých oddelení a útvarov v oblasti obehu účtovných dokladov (o.i. vystavovanie objednávok a faktúr, ich schvaľovanie, krycie listy, platobné príkazy ...), v určitých prípadoch zabezpečuje efektívne vykonávanie alebo podieľanie sa na vykonávaní uvedených činností
  • koordinácia a zabezpečenie prác na tvorbe rozpočtu príjmov a výdavkov jednotlivých oddelení a útvarov v spolupráci s ostatnými oddeleniami sekcie financií
  • zabezpečuje hodnotenie efektívnosti vybraných investičných projektov podľa požiadaviek
  • zabezpečuje podporu oddelení a útvarov vo finančnej a ekonomickej oblasti  
  • koordinácia a zabezpečenie prác na revíziách príjmov a výdavkov mesta a spracovanie analýz vyplývajúcich z týchto revízií v spolupráci s ostatnými oddeleniami sekcie financií
  • zabezpečuje, participuje a vyhodnocuje tvorbu koncepčných finančných materiálov a analýz súvisiacich s činnosťou sekcie financií a oddeleniami a útvarmi HM BA
  • zabezpečuje prácu s administratívnymi zdrojmi údajov, najmä spracovanie, prepájanie, agregovanie, úpravu, anonymizáciu, pseudonymizáciu a čistenie údajov z rôznych zdrojov
  • zabezpečuje prípravu ďalších analytických výstupov podľa požiadaviek vedenia sekcie financií a vedenia magistrátu
  • zabezpečuje interpretáciu, grafickú prezentáciu a vizualizáciu údajov 
  • zabezpečuje prípravu návrhov nových a úprav existujúcich informačných systémov, testovanie nových alebo zmenených funkcionalít v informačných systémoch súvisiacich s finančnými a ekonomickými činnosťami

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania
  • Motivačný list
  • Životopis
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Poznámka: Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov. 

    Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 20.05.2021.

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské I. stupňa
    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Vzdelanie v odbore

    Vysokoškolské odborné vzdelanie so zameraním na financie s praxou

    Počet rokov praxe

    5

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Vysokoškolské odborné vzdelanie so zameraním na financie s praxou.
  • Odborná prax min. 5 rokov
  • Skúsenosť s tvorbou rozpočtov, analýzou a spracovaním dát
  • Schopnosť orientovať sa v legislatíve verejnej správy a samosprávy.
  • Management ľudí a mapovanie procesov
  • Vedenie ľudí.
  • Bezúhonnosť.
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné, analytické a riadiace schopnosti, koncepčné a logické myslenie.
  • Ovládanie PC na úrovni pokročilý.
  • Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 4075536  Dátum zverejnenia: 6.5.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 200 EUR/mesiac