Projektový vedúci v projektovej kancelárii magistrátu

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Primaciálne námestie 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac1 700 EUR/mes. - možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • vedenie najväčších projektov magistrátu na základe ich zadania v spolupráci s odbornými útvarmi magistrátu a externými subjektmi/ partnermi podľa ich obsahovej zodpovednosti v nasledovnom rozsahu činností projektového vedúceho:
    • inicializácia projektu,
    • plánovanie projektu a správa termínového plánu projektu,
    • vedenie projektového tímu zloženého z odborných útvarov magistrátu, organizácií mesta a externých partnerov a jeho rozvoj,
    • riadenie realizácie a dosahovania projektových výsledkov / výstupov podľa zadania projektu vrátane spolupráce pri procesoch verejného obstarávania, tvorbe zmlúv a pod.,
    • riadenie projektového rozpočtu,
    • reporting projektu voči riadiacemu výboru projektu, vedeniu mesta, mestským komisiám, MsR a MsZ,
    • manažment stakeholderov projektu,
    • manažment rizík projektu a s nimi súvisiace eskalácie v rámci projektového riadenia a projektových štruktúr
    • komunikácia projektu,
    • ukončenie projektu a odovzdanie výsledkov / výstupov projektu jeho zadávateľovi alebo správcovi,
    • zabezpečenie súladu projektových aktivít a rozpočtu so zmluvou a podmienkami financovania v prípade projektov financovaných z EŠIF / externých zdrojov,
  • spolupráca pri tvorbe, implementácii a optimalizácii projektovej metodiky pre všetky projekty magistrátu
  • spolupráca pri procese projektového lessons learned medzi jednotlivými projektovými vedúcimi a manažérmi
  • odborná spolupráca pri tvorbe a realizácii školení pre projektové riadenie magistrátu pre rôzne role v projektoch v podmienkach hlavného mesta projektové poradenstvo pre menšie projekty odborných útvarov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
    • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
  • Životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Koncepcia vedenia projektu vo forme Powerpointovej prezentácie (vedenie ľudí, výkonnostné hodnotenie, kľúčové riziká veľkých stavebných projektov, max. 3 snímky max. 3 min.) – zaslať spolu s požadovanými materiálmi, prezentácia počas pohovoru.

Poznámka:

Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 31. máj 2021

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2021 (ostáva ešte 25 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomického, manažérskeho alebo technického zamerania

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického, manažérskeho alebo technického zamerania.
  • Minimálne 5 rokov odbornej praxe, prax vo verejnej správe vítaná.
  • Minimálne 3 roky praxe vo vedení ľudí, skúsenosť s laterálnym vedením vítaná.
  • Skúsenosť s projektovým riadením a projektovým manažmentom.
  • Prezentačné a komunikačné schopnosti.
  • Bezúhonnosť.
  • Dobré znalosti práce s Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint a s plánovacími nástrojmi (napr. MS Project, Teams, Planner)
  • Ovládanie minimálne jedného cudzieho jazyka na komunikatívnej úrovni. Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Hlavné mesto SR Bratislava
Primaciálne nám. 1
814 99 Bratislava 1
http://www.bratislava.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Poschová
Tel.: +421259356336
E-mail: poslať životopis
ID: 4072998  Dátum zverejnenia: 3.5.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac