Riaditeľ/ka rozpočtovej organizácie – Centrum pre deti a rodiny RETEST, Ľadová 11, 811 05 Bratislava

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Ľadová 11, 811 05 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacPonúkaný plat: min. 1 800,00 Eur Platové podmienky sú určené podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Funkčný plat bude

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1.     Riadenie, organizácia a kontrola činnosti rozpočtovej organizácie RETEST, centrum pre deti a rodiny, v súlade s platnými právnymi predpismi a zákonmi, a cieľom zabezpečiť plynulú prevádzku, kvalitu a  rozvoj poskytovaných opatrení 

2.     Riadenie a vedenie zamestnancov a zamestnankýň centra, vrátane stratégie v oblasti ľudských zdrojov a zabezpečenia kompletnej agendy (     súčasťou ktorej je aj zvyšovanie odbornej úrovne, systém hodnotenia a odmeňovania zamestnancov a zamestnankýň)

3.     Komplexné a úplné zabezpečovanie prác na úseku rozpočtovania a financovania

4.     Zabezpečovanie resocializačného programu a ostatných služieb v zmysle príslušných zákonov a v súlade s aktuálnym stavom vedeckého poznania v danej oblasti pôsobenia

5.     Zabezpečovanie odbornej agendy spojenej so sprístupňovaním informácií a vybavovaním sťažností    

6.     Komplexné zabezpečovanie správy hnuteľného a nehnuteľného majetku    

7.     Koordinácia činnosti pri zabezpečovaní opatrení CO, PO a BOZP    

8.     Plnenie ostatných úloh      zadaných vedením sekcie sociálnych vecí (riaditeľom/riaditeľkou alebo zástupkyňou/zástupcom riaditeľa pre oblasť prevencie), rozhodnutí primátora hlavného mesta a uznesení mestského zastupiteľstva

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania
  • Motivačný list /max. dve normostrany/
  • Štruktúrovaný profesijný životopis /max. 4 normostrany/
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
  • Lekárske potvrdenie o telesnej a duševnej spôsobilosti vo vzťahu k výkonu funkcie.
  • POZNÁMKA:

    • V životopise  je potrebné uviesť presný dátum začiatku a ukončenia pracovného pomeru /deň, mesiac, rok/ a taktiež uviesť presné dátumy v prípade požadovanej praxe.
    • Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
    • Súčasťou VK môže byť aj vypracovanie prípadnej štúdie / zadania modelovej úlohy.

    Žiadosti zasielajte spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi elektronicky prostredníctvom linku najneskôr do  15. 3. 2021.

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Vzdelanie v odbore

    vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa, výhodou je vzdelanie v študijnom odbore sociálna práca, psychológia, pedagogika, ekonómia a manažment, andragogika a pod.

    Počet rokov praxe

    10

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

    • vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa, výhodou je vzdelanie v študijnom odbore sociálna práca, psychológia, pedagogika, ekonómia a manažment, andragogika a pod.
    • odborná prax najmenej 10 rokov po ukončení vysokoškolského štúdia,
    • prax v sociálnej oblasti najmenej 5 rokov, prax v riadení najmenej 3 roky,
    • pracovná skúsenosť s cieľovou skupinou občanov závislých od návykových látok výhodou
    • práca so skupinou a absolvovanie terapeutického výcviku výhodou
    • všeobecný rozhľad a orientácia v sociálnej oblasti,
    • bezúhonnosť,
    • odbornosť a legislatívny prehľad,  
      • nevyhnutná znalosť Zákona č. 305/2005 Z.z. o sociálnoprávnej ochrane detí a sociálnej kuratele a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
      • základný prehľad legislatívy: (Zákon č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách v znení neskorších predpisov, Zákon č. 302/2001 Z.z. o samospráve vyšších územných celkov (zákon o samosprávnych krajoch) v znení neskorších predpisov, Zákon č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov, Zákon č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, Zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Zákon č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov, Zákon č. 36/2005 Z.z. o rodine a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Zákon č. 219/2014 Z.z. o sociálnej práci a o podmienkach na výkon niektorých odborných činností v oblasti sociálnych vecí a rodiny a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov)
    • predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme,
    • manažérske, komunikačné a osobnostné predpoklady na výkon funkcie,
    • schopnosť predvídať a hľadať ciele a riešenia,
    • schopnosť zvládať záťažové situácie,
    • strategické myslenie, projektové myslenie, organizačné a riadiace schopnosti,
    • schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, precíznosť, zanietenosť, flexibilita,
    • schopnosť komunikovať s rôznymi cieľovými skupinami s empatiou a porozumením,
    • znalosť štátneho jazyka, a znalosť anglického jazyka výhodou, užívateľské ovládanie PC ( MS Word, MS Excel, internet)

    Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 4039717  Dátum zverejnenia: 1.3.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac