Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ/ka rozpočtovej organizácie – Centrum pre deti a rodiny RETEST, Ľadová 11, 811 05 Bratislava
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Ľadová 11, 811 05 Bratislava
plný úväzok
Dohodou
1 800 EUR/mesiacPonúkaný plat: min. 1 800,00 Eur Platové podmienky sú určené podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Funkčný plat bude
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Riadenie, organizácia a kontrola činnosti rozpočtovej organizácie RETEST, centrum pre deti a rodiny, v súlade s platnými právnymi predpismi a zákonmi, a cieľom zabezpečiť plynulú prevádzku, kvalitu a rozvoj poskytovaných opatrení
2. Riadenie a vedenie zamestnancov a zamestnankýň centra, vrátane stratégie v oblasti ľudských zdrojov a zabezpečenia kompletnej agendy ( súčasťou ktorej je aj zvyšovanie odbornej úrovne, systém hodnotenia a odmeňovania zamestnancov a zamestnankýň)
3. Komplexné a úplné zabezpečovanie prác na úseku rozpočtovania a financovania
4. Zabezpečovanie resocializačného programu a ostatných služieb v zmysle príslušných zákonov a v súlade s aktuálnym stavom vedeckého poznania v danej oblasti pôsobenia
5. Zabezpečovanie odbornej agendy spojenej so sprístupňovaním informácií a vybavovaním sťažností
6. Komplexné zabezpečovanie správy hnuteľného a nehnuteľného majetku
7. Koordinácia činnosti pri zabezpečovaní opatrení CO, PO a BOZP
8. Plnenie ostatných úloh zadaných vedením sekcie sociálnych vecí (riaditeľom/riaditeľkou alebo zástupkyňou/zástupcom riaditeľa pre oblasť prevencie), rozhodnutí primátora hlavného mesta a uznesení mestského zastupiteľstva
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
POZNÁMKA:
- V životopise je potrebné uviesť presný dátum začiatku a ukončenia pracovného pomeru /deň, mesiac, rok/ a taktiež uviesť presné dátumy v prípade požadovanej praxe.
- Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
- Súčasťou VK môže byť aj vypracovanie prípadnej štúdie / zadania modelovej úlohy.
Žiadosti zasielajte spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi elektronicky prostredníctvom linku najneskôr do 15. 3. 2021.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa, výhodou je vzdelanie v študijnom odbore sociálna práca, psychológia, pedagogika, ekonómia a manažment, andragogika a pod.
- odborná prax najmenej 10 rokov po ukončení vysokoškolského štúdia,
- prax v sociálnej oblasti najmenej 5 rokov, prax v riadení najmenej 3 roky,
- pracovná skúsenosť s cieľovou skupinou občanov závislých od návykových látok výhodou
- práca so skupinou a absolvovanie terapeutického výcviku výhodou
- všeobecný rozhľad a orientácia v sociálnej oblasti,
- bezúhonnosť,
- odbornosť a legislatívny prehľad,
- nevyhnutná znalosť Zákona č. 305/2005 Z.z. o sociálnoprávnej ochrane detí a sociálnej kuratele a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
- základný prehľad legislatívy: (Zákon č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách v znení neskorších predpisov, Zákon č. 302/2001 Z.z. o samospráve vyšších územných celkov (zákon o samosprávnych krajoch) v znení neskorších predpisov, Zákon č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov, Zákon č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, Zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Zákon č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov, Zákon č. 36/2005 Z.z. o rodine a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Zákon č. 219/2014 Z.z. o sociálnej práci a o podmienkach na výkon niektorých odborných činností v oblasti sociálnych vecí a rodiny a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov)
- predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme,
- manažérske, komunikačné a osobnostné predpoklady na výkon funkcie,
- schopnosť predvídať a hľadať ciele a riešenia,
- schopnosť zvládať záťažové situácie,
- strategické myslenie, projektové myslenie, organizačné a riadiace schopnosti,
- schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, precíznosť, zanietenosť, flexibilita,
- schopnosť komunikovať s rôznymi cieľovými skupinami s empatiou a porozumením,
- znalosť štátneho jazyka, a znalosť anglického jazyka výhodou, užívateľské ovládanie PC ( MS Word, MS Excel, internet)