Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ/ka príspevkovej organizácie Marianum - pohrebníctvo mesta Bratislava - predĺžené do 11.3.
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Šafárikovo námestie 3, 811 02 Bratislava
Šafárikovo námestie 3, 811 02 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacZákladná zložka odmeny pre danú pozíciu je daná minimálne na úroveň mesačne od 2.500 Euro brutto. Flexibilná zložka odmeny pre danú pozíciu bude závisieť od vopred určených výkonnostných ukazovateľov a odpočtu plnenia určeného plánu rozvoja danej spoločnosti/organizácie. Funkčný plat je priznaním najmä osobného a riadiaceho príplatku k tarifnému platu, čo u vybraného uchádzača zohľadní hodnotenie kvalitatívneho plnenia predpísaných kvalifikačných a odborných predpokladov vrátane skutočnej praxe uchádzača a priznaním. Plat bude určený podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
2 500 EUR/mesiacZákladná zložka odmeny pre danú pozíciu je daná minimálne na úroveň mesačne od 2.500 Euro brutto. Flexibilná zložka odmeny pre danú pozíciu bude závisieť od vopred určených výkonnostných ukazovateľov a odpočtu plnenia určeného plánu rozvoja danej spoločnosti/organizácie. Funkčný plat je priznaním najmä osobného a riadiaceho príplatku k tarifnému platu, čo u vybraného uchádzača zohľadní hodnotenie kvalitatívneho plnenia predpísaných kvalifikačných a odborných predpokladov vrátane skutočnej praxe uchádzača a priznaním. Plat bude určený podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Stručný popis organizácie
Organizácia MARIANUM – Pohrebníctvo mesta Bratislavy vytvára podmienky a prispieva k rozvoju špecifickej oblasti služieb, akou je pohrebníctvo. V rámci svojho poslania a predmetu činnosti plní najmä tieto úlohy:
1. spravuje a udržiava pohrebiská a krematórium nachádzajúce sa na území hlavného mesta SR Bratislavy, ktoré jej boli zverené do správy,
2. vykonáva dopravné služby súvisiace s odvozom odpadu z pohrebísk a s prevádzkou mechanizmov slúžiacich na zabezpečenie prevádzky pohrebísk a krematória,
3. zabezpečuje odpadové hospodárstvo (zber, skladovanie a odvoz cintorínskeho odpadu a odpadu súvisiaceho s pohrebníckou činnosťou),
4. spravuje, udržiava a prevádzkuje objekty zverené hlavným mestom SR Bratislava do správy a užívania,
5. zabezpečuje prípravu a realizáciu investičnej výstavby, rozširovania a rekonštrukcie pohrebísk.
Očakávania od úspešného kandidáta
Úspešný kandidát by mal transformovať Marianum na modernú, transparentnú a dobre spravovanú organizáciu so zameraním na udržateľný ekonomický rozvoj, dobré hospodárenie a kvalitné poskytovanie služieb s dôrazom na:
1. Modernizáciu služieb
2. Dostupnosť služieb
3. Environmentálne parametre poskytovaných služieb
4. Ekonomickú stabilitu organizácie
Rozsah zodpovednosti:
1. Hlavná zodpovednosť za riadenie všetkých strategických a rozvojových oblastí príspevkovej organizácie Marianum – definuje strategické smerovanie, ako aj víziu dlhodobého úspechu organizácie.
2. Tvorba a realizácia obchodnej / prevádzkovej stratégie a plánov v súlade s krátkodobými a dlhodobými cieľmi organizácie, vrátane dohľadu nad tvorbou čiastkových stratégii pre jednotlivé funkčné oblasti.
3. Plánovanie, riadenie a koordinácia aktivít spoločnosti na úrovni manažmentu.
4. Vedenie a motivácia tímu, zvyšovanie angažovanosti zamestnancov a rozvoj efektívneho manažérskeho tímu.
5. Dohľad nad prevádzkovými a obchodnými aktivitami, orientácia na dosahovanie želaného výsledku, konzistentného so stratégiou a misiou organizácie.
6. Dohľad nad finančným riadením spoločnosti. Strategické rozhodovanie v oblasti investícii (CAPEX) a optimalizácia/maximalizácia finančných výsledkov spoločnosti.
7. Komplexné zabezpečovanie prác na úseku rozpočtovania a financovania.
8. Komplexné zabezpečovanie prác na úseku verejného obstarávania, nákupov a investícií.
9. Komplexné zabezpečenie využívania dopravných prostriedkov.
10. Zabezpečenie súladu s príslušným právnym / regulačným rámcom a princípmi etického podnikania (etickým kódexom).
11. Koordinácia činností pri zabezpečovaní opatrení CO, PO a BOZP.
12. Orientácia na budúce riešenia a zlepšenia, vrátane inovácii.
13. Rozvíjanie vzťahov a budovanie dôvery s kľúčovými partnermi (stakeholders).
14. Kritické prehodnocovanie problémových situácii a udalostí a navrhovanie riešení na zabezpečenie prevádzky a rastu kompetencií v spoločnosti.
15. Reprezentovanie spoločnosti pri komunikácii so širším externým okolím s orgánmi štátnej správy a Hlavným mestom Bratislava .
16. Plnenie ostatných úloh vyplývajúcich z rozhodnutí Primátora Hlavného mesta, uznesení Mestského zastupiteľstva a Mestskej rady.
Organizácia MARIANUM – Pohrebníctvo mesta Bratislavy vytvára podmienky a prispieva k rozvoju špecifickej oblasti služieb, akou je pohrebníctvo. V rámci svojho poslania a predmetu činnosti plní najmä tieto úlohy:
1. spravuje a udržiava pohrebiská a krematórium nachádzajúce sa na území hlavného mesta SR Bratislavy, ktoré jej boli zverené do správy,
2. vykonáva dopravné služby súvisiace s odvozom odpadu z pohrebísk a s prevádzkou mechanizmov slúžiacich na zabezpečenie prevádzky pohrebísk a krematória,
3. zabezpečuje odpadové hospodárstvo (zber, skladovanie a odvoz cintorínskeho odpadu a odpadu súvisiaceho s pohrebníckou činnosťou),
4. spravuje, udržiava a prevádzkuje objekty zverené hlavným mestom SR Bratislava do správy a užívania,
5. zabezpečuje prípravu a realizáciu investičnej výstavby, rozširovania a rekonštrukcie pohrebísk.
Očakávania od úspešného kandidáta
Úspešný kandidát by mal transformovať Marianum na modernú, transparentnú a dobre spravovanú organizáciu so zameraním na udržateľný ekonomický rozvoj, dobré hospodárenie a kvalitné poskytovanie služieb s dôrazom na:
1. Modernizáciu služieb
2. Dostupnosť služieb
3. Environmentálne parametre poskytovaných služieb
4. Ekonomickú stabilitu organizácie
Rozsah zodpovednosti:
1. Hlavná zodpovednosť za riadenie všetkých strategických a rozvojových oblastí príspevkovej organizácie Marianum – definuje strategické smerovanie, ako aj víziu dlhodobého úspechu organizácie.
2. Tvorba a realizácia obchodnej / prevádzkovej stratégie a plánov v súlade s krátkodobými a dlhodobými cieľmi organizácie, vrátane dohľadu nad tvorbou čiastkových stratégii pre jednotlivé funkčné oblasti.
3. Plánovanie, riadenie a koordinácia aktivít spoločnosti na úrovni manažmentu.
4. Vedenie a motivácia tímu, zvyšovanie angažovanosti zamestnancov a rozvoj efektívneho manažérskeho tímu.
5. Dohľad nad prevádzkovými a obchodnými aktivitami, orientácia na dosahovanie želaného výsledku, konzistentného so stratégiou a misiou organizácie.
6. Dohľad nad finančným riadením spoločnosti. Strategické rozhodovanie v oblasti investícii (CAPEX) a optimalizácia/maximalizácia finančných výsledkov spoločnosti.
7. Komplexné zabezpečovanie prác na úseku rozpočtovania a financovania.
8. Komplexné zabezpečovanie prác na úseku verejného obstarávania, nákupov a investícií.
9. Komplexné zabezpečenie využívania dopravných prostriedkov.
10. Zabezpečenie súladu s príslušným právnym / regulačným rámcom a princípmi etického podnikania (etickým kódexom).
11. Koordinácia činností pri zabezpečovaní opatrení CO, PO a BOZP.
12. Orientácia na budúce riešenia a zlepšenia, vrátane inovácii.
13. Rozvíjanie vzťahov a budovanie dôvery s kľúčovými partnermi (stakeholders).
14. Kritické prehodnocovanie problémových situácii a udalostí a navrhovanie riešení na zabezpečenie prevádzky a rastu kompetencií v spoločnosti.
15. Reprezentovanie spoločnosti pri komunikácii so širším externým okolím s orgánmi štátnej správy a Hlavným mestom Bratislava .
16. Plnenie ostatných úloh vyplývajúcich z rozhodnutí Primátora Hlavného mesta, uznesení Mestského zastupiteľstva a Mestskej rady.
Informácie o výberovom konaní
Účasť vo výberovom konaní
V prípade záujmu o účasť vo výberovom konaní prosíme o zaslanie podkladov e-mailom na [email protected] do 11.3.2021 (termín sme predĺžili).
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania – sprievodný list;
2. Životopis;
3. Motivačný list vo forme eseje v rozsahu najviac 2 normostrán
4. Zoznam referencií – minimálne 3 referencie systémom 360 (podriadený, nadriadený a kolega);
5. Sken dokladu o dosiahnutom vzdelaní;
6. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov;
7. Súhlas so spracúvaním osobných údajov – podpisuje uchádzač vo svojom mene. Podľa vzoru, ktorý tvorí prílohu A tohto oznámenia;
8. Čestné vyhlásenie o osobných údajoch vo vzťahu k referujúcim osobám – podpisuje uchádzač. Vyžaduje sa len v prípade, ak uchádzač poskytol referencie iné než v zamestnaneckom pomere s jeho zamestnávateľom (t. j. nie je potrebné doložiť čestné vyhlásenie, ak sú referujúce osoby zamestnané u toho istého zamestnávateľa ako uchádzač) – podľa vzoru, ktorý tvorí prílohu B tohto oznámenia.
Uchádzač je povinný zaslať každý dokument zvlášť formou výlučne vo formáte PDF (buď export alebo riadny sken). Fotografie mobilom nebudú akceptované.
Výberové konanie pozostáva z nasledovných krokov:
- Zozbieranie podkladov od uchádzačov.
- Zaslanie profesijného dotazníka vhodným uchádzačom a dožiadanie ďalších potrebných dokladov.
- Osobný detailný pohovor s vhodnými uchádzačmi.
- Overenie referencií uchádzača.
- Zostavenie užšieho výberu maximálne piatich vhodných uchádzačov, ktorí sa budú prezentovať a budú vypočutí výberovou komisiou.
- Vybratí kandidáti zašlú mestu vypracovanie podľa požiadaviek mesta – rozvojový plán organizácie/spoločnosti (štúdia) v súlade s očakávaniami mesta v rozsahu a štandarde, aký sa bežne očakáva na trhu pri podobných výberových konaniach. Vypracovanie bude sprístupnené výberovej komisii v dostatočnom predstihu pred vypočutím. Na vypracovanie štúdie bude uchádzačom k dispozícii obmedzený časový úsek.
- Zverejnenie profesijného CV a pred vypočutím výberovou komisiou za predpokladu, že uchádzač bude zaradený do užšieho výberu.
- Vypočutie uchádzača pred odbornou výberovou komisiou. Vypočutie pred komisiou bude mať verejnú časť a neverejnú časť. Možnosť prezentácie prípadovej štúdie.
- Po vybratí uchádzača výberovou komisiou uchádzač zdokladuje svoje deklarované vzdelanie a bezúhonnosť (poskytnutím potrebných dokladov a podkladov).
Zaslaním žiadosti o zaradenie do výberového konania uchádzač berie na vedomie a súhlasí, že:
• na osobný pohovor a do užšieho výberu sa pozývajú iba uchádzači, ktorí na základe rozhodnutia výberovej komisie najlepšie splnia kritéria uvedené v sekcii požiadaviek na danú pozíciu; výberová komisia má výlučnú právomoc rozhodnúť o tom, ktorý uchádzač bude pozvaný na osobný pohovor a do užšieho výberu;
• zaslaním požadovaných dokladov nevzniká uchádzačovi nárok na osobný pohovor ani na ďalšiu účasť vo výberovom procese;
• v odôvodnených prípadoch bude mesto vykonávať štandardnú forénznu analýzu (background check) uchádzača, pričom nálezy z tejto analýzy budú dôverne poskytnuté výberovej komisii, ktorá ich zohľadní pri výbere;
• že bude dodržiavať mlčanlivosť o nezverejnených dokumentoch o spoločnosti/organizácii, ak mu také poskytne mesto pre účely spracovania rozvojového plánu organizácie/spoločnosti (štúdie);
• bude hlásiť prípadný lobistický či iný nevhodný a neprimeraný kontakt a/alebo konflikt záujmov v súvislosti s výberovým konaním.
Prípadné otázky prosím adresujte emailom na: [email protected]
Vyhlasovateľ výberového konania:
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava, Primaciálne námestie č. 1, 814 99 Bratislava, IČO: 00603481.
Celé znenie inzerátu je zverejnené tu: https://bratislava.sk/sk/uradna-tabula/Filter/Detail?NoticeboardId=MAG00B0PKU9J%230&RecordId=14104
V prípade záujmu o účasť vo výberovom konaní prosíme o zaslanie podkladov e-mailom na [email protected] do 11.3.2021 (termín sme predĺžili).
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania – sprievodný list;
2. Životopis;
3. Motivačný list vo forme eseje v rozsahu najviac 2 normostrán
4. Zoznam referencií – minimálne 3 referencie systémom 360 (podriadený, nadriadený a kolega);
5. Sken dokladu o dosiahnutom vzdelaní;
6. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov;
7. Súhlas so spracúvaním osobných údajov – podpisuje uchádzač vo svojom mene. Podľa vzoru, ktorý tvorí prílohu A tohto oznámenia;
8. Čestné vyhlásenie o osobných údajoch vo vzťahu k referujúcim osobám – podpisuje uchádzač. Vyžaduje sa len v prípade, ak uchádzač poskytol referencie iné než v zamestnaneckom pomere s jeho zamestnávateľom (t. j. nie je potrebné doložiť čestné vyhlásenie, ak sú referujúce osoby zamestnané u toho istého zamestnávateľa ako uchádzač) – podľa vzoru, ktorý tvorí prílohu B tohto oznámenia.
Uchádzač je povinný zaslať každý dokument zvlášť formou výlučne vo formáte PDF (buď export alebo riadny sken). Fotografie mobilom nebudú akceptované.
Výberové konanie pozostáva z nasledovných krokov:
- Zozbieranie podkladov od uchádzačov.
- Zaslanie profesijného dotazníka vhodným uchádzačom a dožiadanie ďalších potrebných dokladov.
- Osobný detailný pohovor s vhodnými uchádzačmi.
- Overenie referencií uchádzača.
- Zostavenie užšieho výberu maximálne piatich vhodných uchádzačov, ktorí sa budú prezentovať a budú vypočutí výberovou komisiou.
- Vybratí kandidáti zašlú mestu vypracovanie podľa požiadaviek mesta – rozvojový plán organizácie/spoločnosti (štúdia) v súlade s očakávaniami mesta v rozsahu a štandarde, aký sa bežne očakáva na trhu pri podobných výberových konaniach. Vypracovanie bude sprístupnené výberovej komisii v dostatočnom predstihu pred vypočutím. Na vypracovanie štúdie bude uchádzačom k dispozícii obmedzený časový úsek.
- Zverejnenie profesijného CV a pred vypočutím výberovou komisiou za predpokladu, že uchádzač bude zaradený do užšieho výberu.
- Vypočutie uchádzača pred odbornou výberovou komisiou. Vypočutie pred komisiou bude mať verejnú časť a neverejnú časť. Možnosť prezentácie prípadovej štúdie.
- Po vybratí uchádzača výberovou komisiou uchádzač zdokladuje svoje deklarované vzdelanie a bezúhonnosť (poskytnutím potrebných dokladov a podkladov).
Zaslaním žiadosti o zaradenie do výberového konania uchádzač berie na vedomie a súhlasí, že:
• na osobný pohovor a do užšieho výberu sa pozývajú iba uchádzači, ktorí na základe rozhodnutia výberovej komisie najlepšie splnia kritéria uvedené v sekcii požiadaviek na danú pozíciu; výberová komisia má výlučnú právomoc rozhodnúť o tom, ktorý uchádzač bude pozvaný na osobný pohovor a do užšieho výberu;
• zaslaním požadovaných dokladov nevzniká uchádzačovi nárok na osobný pohovor ani na ďalšiu účasť vo výberovom procese;
• v odôvodnených prípadoch bude mesto vykonávať štandardnú forénznu analýzu (background check) uchádzača, pričom nálezy z tejto analýzy budú dôverne poskytnuté výberovej komisii, ktorá ich zohľadní pri výbere;
• že bude dodržiavať mlčanlivosť o nezverejnených dokumentoch o spoločnosti/organizácii, ak mu také poskytne mesto pre účely spracovania rozvojového plánu organizácie/spoločnosti (štúdie);
• bude hlásiť prípadný lobistický či iný nevhodný a neprimeraný kontakt a/alebo konflikt záujmov v súvislosti s výberovým konaním.
Prípadné otázky prosím adresujte emailom na: [email protected]
Vyhlasovateľ výberového konania:
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava, Primaciálne námestie č. 1, 814 99 Bratislava, IČO: 00603481.
Celé znenie inzerátu je zverejnené tu: https://bratislava.sk/sk/uradna-tabula/Filter/Detail?NoticeboardId=MAG00B0PKU9J%230&RecordId=14104
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Prax na pozícii/v oblasti
riadiaca prax
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pre ideálneho kandidáta na danú pozíciu sú očakávané a zohľadňované nasledovné požiadavky a spôsobilosti:
1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
2. Manažérske zručnosti – skúsenosti s riadením organizácie, pracovných tímov a projektov
3. Riadiaca prax minimálne 5 rokov
4. Prax v odbore pohrebníctva nie je podmienkou
5. Proaktívny a flexibilný prístup k riešeniu komplexných úloh a schopnosť uvažovať v širších súvislostiach
6. Znalosť svetového jazyka
7. Skúsenosti s prácou s dátami
Ďalšie povinné požiadavky na uchádzača:
1. Ovládanie práce s PC na štandardnej užívateľskej úrovni (typu Word, Excel, PowerPoint, Internet),
2. Výborné organizačné a komunikačné schopnosti,
3. Profesionálny prístup, otvorenosť a transparentnosť,
4. Bezúhonnosť, schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, precíznosť, zanietenosť, flexibilita,
5. Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu
6. Organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie
1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
2. Manažérske zručnosti – skúsenosti s riadením organizácie, pracovných tímov a projektov
3. Riadiaca prax minimálne 5 rokov
4. Prax v odbore pohrebníctva nie je podmienkou
5. Proaktívny a flexibilný prístup k riešeniu komplexných úloh a schopnosť uvažovať v širších súvislostiach
6. Znalosť svetového jazyka
7. Skúsenosti s prácou s dátami
Ďalšie povinné požiadavky na uchádzača:
1. Ovládanie práce s PC na štandardnej užívateľskej úrovni (typu Word, Excel, PowerPoint, Internet),
2. Výborné organizačné a komunikačné schopnosti,
3. Profesionálny prístup, otvorenosť a transparentnosť,
4. Bezúhonnosť, schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, precíznosť, zanietenosť, flexibilita,
5. Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu
6. Organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4030017
Dátum zverejnenia: 7.3.2021
2021-03-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Výkonný riaditeľ Spoločnosť: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac