Projektový manažér/ka vzniku mestskej potravinovej banky
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce Bratislava
Druh pracovného pomeru skrátený úväzok
Termín nástupu 01.11.2020
Mzdové podmienky (brutto) 700 EUR/mesiac700 Eur – podľa skúseností možnosť priznania aj osobného príplatku
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Riadenie, koordinácia a vedenie činností spojených so vznikom a prevádzkou mestskej potravinovej banky (ďalej len “MPB”) a nadväzných aktivít v oblasti ekologickej a sociálnej zodpovednosti mesta v rámci témy udržateľného nakladania s prebytkovými potravinami a iným spotrebným tovarom.
Tvorba a spolupráca na tvorbe rozvojového plánu MPB na všetkých úrovniach s cieľom vzniku a následnej prevádzky MPB
Koordinácia činností a aktivít MPB v súlade s plánom
Vedenie a manažment tímu MPB
Realizácia a rozvoj MPB, stanovovanie, napĺňanie a evalvácia napĺňania zámerov a cieľov
Nadväzovanie, rozvoj a udržiavanie spolupráce a partnerstiev s relevantnými partnermi MPB - primárne obchodné reťazce/výrobcovia tovarov, prijímatelia tovaru/organizácie zamerané na pomoc prijímateľom
Vedenie a aktívna spolupráca s prevádzkovým koordinátorom MPB
Výber alebo spolurozhodovanie pri výbere zamestnancov/kýň a sprostredkovanie ich zaškolenia na pracovnej pozícii v spolupráci prevádzkovým koordinátorom MPB
Plnenie úloh a spolupráca s vedúcim oddelenia sociálneho bývania a ľudí bez domova a sekciou sociálnych vecí
Práca so širšou komunitou prostredníctvom aktivít s cieľom zvýšenia zodpovednosti v oblasti udržateľného nakladania s prebytkovými potravinami a iným spotrebným tovarom
Spolupráca s inými zložkami magistrátu v oblasti zvýšenia zodpovednosti v téme udržateľného nakladania s prebytkovými potravinami a iným spotrebným tovarom
Vytváranie strategických dokumentov a koncepcií v oblasti udržateľného nakladania s prebytkovými potravinami a iným spotrebným tovarom
Administratíva – tvorba alebo zadávanie tvorby dokumentov a správ v oblasti výsledkov MPB a nadväzných činností
Sledovanie legislatívy v oblasti udržateľného nakladania s prebytkovými potravinami a iným spotrebným tovarom a následná implementácia do prevádzky a aktivít MPB
Aktívna účasť v interných a externých pracovných skupinách alebo podujatiach v oblasti udržateľného nakladania s prebytkovými potravinami a iným spotrebným tovarom
Vyhľadávanie a spolupráca na implementácii projektových možností a spoluprác v oblasti udržateľného nakladania s prebytkovými potravinami a iným spotrebným tovarom
Zabezpečuje, vykonáva a plní iné úlohy na základe rozhodnutí, poverení a požiadaviek vedúcej/vedúceho oddelenia sociálneho bývania a ľudí bez domova, riaditeľa/riaditeľky sekcie sociálnych vecí a riaditeľa/ky magistrátu súvisiacich s dohodnutým druhom práce.
V prípade krízy, či zhoršujúcej sa epidemiologickej situácie aktívne spolupracuje na riešení a zmiernení ich dopadov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
Možnosť stáť pri vzniku prvej mestskej potravinovej banky na Slovensku; práca v rozvíjajúcej sa sekcii sociálnych vecí s moderným a profesionálnym prístupom; vzdelávanie v rôznych oblastiach týkajúcich sa nie len náplne práce; spolupráca s expertmi a expertkami v rôznych sociálnych oblastiach; priateľský kolektív a partnerský prístup; možnosť dlhodobej spolupráce a rastu; pravidelné zahraničné cesty s cieľom výmeny skúseností; plná podpora zo strany sekcie sociálnych vecí a vedenia hlavného mesta SR Bratislava
Ďalšie benefity:
pružný pracovný čas
zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie
možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
Žiadosť o zaradenie do výberového konania
Motivačný list
Životopis
Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka: Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov.
Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 30.09.2020
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. alebo III. stupňa.
Prax min. 2 roky v oblasti udržateľného nakladania s prebytkovými potravinami a iným spotrebným tovarom.
Ovládanie anglického jazyku na úrovni min. B1.
Odborné skúsenosti v oblasti udržateľného nakladania s prebytkovými potravinami a iným spotrebným tovarom.
Skúsenosti v oblasti riadenia tímov a riadiacich systémov; skúsenosti s vyjednávaním a tvorbou verejných politík v danej oblasti; skúsenosti v oblasti riadenia tímov.
Znalosti a skúsenosti s vedením tímu sú výhodou.
Vodičský preukaz B.
Počítačové znalosti: Personalistika – základy; Microsoft Windows – pokročilý
Schopnosť viesť tím, spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť; odolnosť voči stresu; tímový hráč/ka; schopnosť riešiť problémové situácie; chuť učiť sa nové veci; chuť byť súčasťou zmeny; záujem o sociálnu problematiku.
Bezúhonnosť.
Schopnosť pracovať s online zdieľaným súborovým systémom.
Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.