Riaditeľ sekcie správy nehnuteľností

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2020
Mzdové podmienky (brutto)
2 300 EUR/mesiac2 300 Eur – podľa skúseností možnosť priznania osobného príplatku

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Riadenie, zabezpečovanie, organizovanie odbornej činnosti sekcie správy nehnuteľností a útvarov spadajúcich do tejto sekcie podľa organizačného poriadku Hlavného mesta SR Bratislavy (Oddelenie majetkových vzťahov; Oddelenie nájmu majetku; Oddelenie geodetických činností; Oddelenie nájomného bývania, správy a inventarizácie majetku).
  • Koordinácia sekcie s ostatnými odbornými útvarmi; predkladanie a obhajoba materiálov na poradu vedenia, odborným komisiám mesta, mestskej rade, mestského zastupiteľstva.
  • Odborná činnosť, ako vydávanie rozhodnutí o vyplácaní kompenzácií medzi regulovaným a trhovým nájomným pri reštituovaných bytoch; vydávanie súhlasov na dočasné užívanie verejného priestranstva.
  • Komunikácia s mestskými časťami, poslancami mestského zastupiteľstva, BSK a štátnymi inštitúciami vo veci riešenia majetkovoprávnych vzťahov.
  • Riešenie úloh zadaných vedením mesta.
  • Kontrola a podpisovanie bežnej odchádzajúcej pošty, vyjadrení na súd, návrhov na vklad do katastra v mene mesta. Komunikácia a plnenie opatrení nariadených mestským kontrolórom.
  • Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

    Informácie o výberovom konaní

    Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
  • Životopis/motivačný list.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 
  •  Písomná koncepcia výkonu funkcie (max. 2 strany).
  • Poznámka:

    Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov.

    Termín nástupu: Dohodou, optimálne k 1.7.2020.

    Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 02.06.2020 do 24:00.

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Ostatné znalosti

    Microsoft Word - Pokročilý
    Microsoft Excel - Pokročilý

    Počet rokov praxe

    5

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa.
  • Odborná prax minimálne 2 rokov.
  • Riadiaca prax minimálne 5 roky.
  • Bezúhonnosť.
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie.
  • Znalosť minimálne jedného svetového jazyka výhodou. Dobré znalosti Microsoft Word, Microsoft Excel.
  • Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 3918022  Dátum zverejnenia: 29.5.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 300 EUR/mesiac