Riaditeľ/ka - správa telovýchovných a rekreačných zariadení (STARZ)

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacZákladná platová zložka pre danú pozíciu je daná minimálne na úroveň od 2 000 Euro brutto mesačne. Flexibilná platová zložka pre danú pozíciu bude závisieť od vopred určených výkonnostných ukazovateľov a odpočtu plnenia určeného plánu rozvoja danej spoločnosti/organizácie. Nakoľko ide o príspevkovú organizáciu, pri dosiahnutí stanoveného plánu a cieľov je možný aj mimoriadny ročný bonus. Funkčný plat je priznaním najmä osobného a riadiaceho príplatku k tarifnému platu, čo u vybraného uchádzača zohľadní hodnotenie kvalitatívneho plnenia predpísaných kvalifikačných a odborných predpokladov vrátane skutočnej praxe uchádzača a priznaním. Plat bude určený podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Od nového riaditeľa/riaditeľky STaRZu sa okrem iného očakáva schopnosť dať nový smer organizácii ako takej, ako aj podporiť víziu mesta v prevádzkovaní športových a voľnočasových aktivít. Súčasťou ukazovateľov úspešnosti nového vedenia bude okrem iného:
- predloženie vízie prevádzky, správy a obnovy zvereného majetku do roku 2022
- zabezpečovanie rentabilnej správy, údržby, rekonštrukcie výstavby a prevádzky telovýchovných a rekreačných zariadení
- zabezpečovanie efektívneho využívania športových a rekreačných zariadení

Očakáva sa flexibilné riadenie organizácie aj prostredníctvom vlastných projektových manažérov, resp. pracovných tímov špecializovaných na špecifický typ rekonštrukcií objektov, vypracovávanie projektov pre získanie externých finančných zdrojov. Očakáva sa, že STARZ bude úzko spolupracovať s jednotlivými útvarmi magistrátu vrátane Metropolitného inštitútu Bratislavy pri realizácii konkrétnych projektov. Očakáva sa tiež nastavenie motivačného manažérskeho odmeňovania pre zamestnancov v medziach zákona.

STARZ bude implementovať aj rôznorodé politiky mesta v oblasti rozvoja vlastného majetku, vrátane implementácie dizajnových manuálov, revitalizácie verejných priestorov, rozvoja športovej a rekreačnej infraštruktúry a pod. Od organizácie sa očakáva presadzovanie mestských politík v oblasti jej pôsobenia, vrátane napĺňania merateľných ukazovateľov nastavených zo strany mesta.

Informácie o výberovom konaní

Účasť vo výberovom konaní
V prípade záujmu o účasť vo výberovom konaní prosíme o zaslanie podkladov e-mailom na [email protected] do 16.02.2020 (vrátane 16.02.2020):
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania – sprievodný list;
2. Životopis;
3. Zoznam referencií – minimálne 3 referencie systémom 360 (podriadený, nadriadený a kolega);
4. Scan dokladu o dosiahnutom vzdelaní;
5. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov;
6. Čestné vyhlásenie o tom, že uchádzač má plnú spôsobilosť na právne úkony;
7. Súhlas so spracúvaním osobných údajov – podpisuje uchádzač vo svojom mene. Podľa vzoru, ktorý tvorí prílohu A tohto oznámenia,;
8. Čestné vyhlásenie o osobných údajoch vo vzťahu k referujúcim osobám – podpisuje uchádzač. Vyžaduje sa len v prípade, ak uchádzač poskytol referencie iné než v zamestnaneckom pomere s jeho zamestnávateľom (t. j. nie je potrebné doložiť čestné vyhlásenie, ak sú referujúce osoby zamestnané u toho istého zamestnávateľa ako uchádzač) – podľa vzoru, ktorý tvorí prílohu B tohto oznámenia.
Uchádzač je povinný zaslať každý dokument zvlášť formou výlučne vo formáte PDF (buď export alebo riadny scan). Fotografie mobilom nebudú akceptované.

Výberové konanie pozostáva z nasledovných krokov:
- Zozbieranie podkladov od uchádzačov;
- Zaslanie profesijného dotazníka a čestného vyhlásenia – deklarácie konfliktu záujmov uchádzačom, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady, a dožiadanie ďalších potrebných dokladov;
- Osobný detailný pohovor s vhodnými uchádzačmi;
- Overenie referencií uchádzača;
- Zostavenie zoznamu uchádzačov, ktorí splnili kvalifikačné predpoklady a budú sa prezentovať pred výberovou komisiou;
- Vybratí kandidáti zašlú mestu vypracovanie podľa požiadaviek mesta – rozvojový plán organizácie v súlade s očakávaniami mesta v rozsahu a štandarde, aký sa bežne očakáva na trhu pri podobných výberových konaniach. Vypracovanie bude sprístupnené výberovej komisii v dostatočnom predstihu pred vypočutím;
- Zverejnenie profesijného CV pred vypočutím výberovou komisiou za predpokladu, že uchádzač splní kvalifikačné kritériá;
- Vypočutie uchádzača pred odbornou výberovou komisiou. Vypočutie pred komisiou bude mať verejnú časť a neverejnú časť. Uchádzač bude mať možnosť prezentácie svojich zámerov s organizáciou/spoločnosťou;
- Po vybratí uchádzača výberovou komisiou uchádzač zdokladuje svoje deklarované vzdelanie a bezúhonnosť (poskytnutím potrebných dokladov a podkladov).

Zaslaním žiadosti o zaradenie do výberového konania uchádzač berie na vedomie a súhlasí, že:
• na osobný pohovor a do užšieho výberu sa pozývajú iba uchádzači, ktorí najlepšie splnia kritériá uvedené v sekcii požiadaviek na danú pozíciu;
• zaslaním požadovaných dokladov nevzniká uchádzačovi nárok na osobný pohovor;
• v odôvodnených prípadoch bude mesto vykonávať štandardnú forenznú analýzu (background check) uchádzača, pričom nálezy z tejto analýzy budú dôverne poskytnuté výberovej komisii, ktorá ich zohľadní pri výbere;
• bude bezodkladne hlásiť prípadný lobistický či iný nevhodný a neprimeraný kontakt a/alebo konflikt záujmov v súvislosti s výberovým konaním.

Prípadné otázky prosím adresujte emailom na: [email protected]
Vyhlasovateľ výberového konania:
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava, Primaciálne námestie č. 1, 814 99 Bratislava, IČO: 00603481.

Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti: https://www.bratislava.sk/sk/uradna-tabula/Filter/Detail?NoticeboardId=MAG00B0HCTJ0%230&RecordId=14104

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

oblasť manažmentu, financií, ekonómie, strojárstva, stavebníctva resp. odborov príbuzného zamerania

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky na pozíciu riaditeľa/ky STaRZ – kvalifikačné predpoklady

Pre danú pozíciu sú potrebné nasledovné požiadavky a spôsobilosti, pričom absencia niektorej z nich neznamená automatiky neúspech vo výberovom konaní :

- Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa v oblasti manažmentu, financií, ekonómie, strojárstva, stavebníctva resp. odborov príbuzného zamerania;
- Skúsenosti s vedením pracovného tímu (či už väčšieho počtu zamestnancov alebo koordinácia väčších projektov ) min. 5 rokov sú podmienkou;
- Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti, schopnosť budovať kvalitné pracovné vzťahy;
- Skúsenosti a schopnosti viesť, inšpirovať a rozvíjať podriadených;
- Strategické myslenie a schopnosť implementovať stratégie a koncepcie do praxe;
- Schopnosť pracovať v rýchlo sa meniacom prostredí, implementovať zmeny, pracovať pod časovým stresom;
- Skúsenosť s riadením procesov v oblasti rekonštrukcií, verejného obstarávania, nastavenia rentability a marketingu jednotlivých prevádzok minimálne na úrovni vyššieho stredného manažmentu,
- znalosť kompetencií ako CEO developerskej firmy / real estate firmy, pracovné skúsenosti porovnateľné so stavebným resp. developerským podnikovým riaditeľom sú výhodou, nie však podmienkou ;
- Technická a prevádzková kompetencia, znalosť projektového manažmentu;
- Znalosť slovenského právneho poriadku v oblasti stavebníctva a územného plánovania, vrátane územnoplánovacích dokumentov relevantných pre Bratislavu;
- Schopnosť pretransformovať STARZ do pružnej mestskej organizácie v oblasti správy, rozvoja a prenájmov zvereného majetku.
- Silná morálna integrita a etické správanie za každých okolností.

Vyššie uvedené požiadavky a spôsobilosti predstavujú minimálne požiadavky na ideálneho uchádzača, od ktorých sa výberová komisia môže primerane v odôvodnených prípadoch odchýliť na základe svojho rozhodnutia. Nesplnenie niektorej z požiadaviek nie je automaticky diskvalifikačné pre uchádzača.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 3859362  Dátum zverejnenia: 29.1.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac