Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Samostatný odborný referent v oddelení sociálnych vecí pre Front office
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiacv závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností je možné priznať aj osobný príplatok
Od 1 200 EUR/mesiacv závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností je možné priznať aj osobný príplatok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Vykonáva sociálno – poradenskú prácu prvého kontaktu vrátane bežnej klasifikácie problému klienta a poradenské usmernenia.
• Rieši podnety od občanov týkajúce ich sociálnej situácie.
• Podieľa sa na analytickej činnosti a vyhodnocovaní potrebnosti sociálnych služieb určených pre jednotlivé cieľové skupiny obyvateľov.
• Rieši podnety od občanov týkajúce ich sociálnej situácie.
• Podieľa sa na analytickej činnosti a vyhodnocovaní potrebnosti sociálnych služieb určených pre jednotlivé cieľové skupiny obyvateľov.
Zamestnanecké výhody, benefity
1. Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, valorizácia, príspevok do DDS 2 – 3 %
2. Možnosť profesijného a odborného rastu.
3. Ďalšie benefity:
a. pružný pracovný čas
b. zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
c. 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
d. sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
e. možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
2. Možnosť profesijného a odborného rastu.
3. Ďalšie benefity:
a. pružný pracovný čas
b. zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
c. 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
d. sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
e. možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania/motivačný list.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámky:
1. Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných uchádzačov.
2. Sekcia sociálnych vecí vyhlasuje súbežne výberové konania na tieto pozície: Expert pre ľudí bez domova, Samostatný odborný referent pre prevenciu straty bývania, Samostatný odborný referent pre pilotný projekt "nájomné byty", Samostatný odborný referent pre zariadenia dlhodobej starostlivosti, Samostatný odborný referent pre vyúčtovanie FPP, Koordinátor/ka terénneho tímu, Odborný terénny pracovník/čka s ľuďmi bez domova v mestskom terénnom programe a Pracovník/pracovníčka na Front office. V prípade, ak má uchádzač záujem aj o niektorú z uvedených pozícií, prosíme uviesť do žiadosti o zamestnanie.“
3. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní a pozvaní na osobné stretnutie do dvoch týždňov od ukončenia vyhlásenia výberového konania.
Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte v zalepenej obálke /s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom/ s označením „ Výberové konanie – SOR OSV FO neotvárať “ najneskôr do 07.01. 2020 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1
Celé znenie inzerátu je zverejnené na ww.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania/motivačný list.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámky:
1. Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných uchádzačov.
2. Sekcia sociálnych vecí vyhlasuje súbežne výberové konania na tieto pozície: Expert pre ľudí bez domova, Samostatný odborný referent pre prevenciu straty bývania, Samostatný odborný referent pre pilotný projekt "nájomné byty", Samostatný odborný referent pre zariadenia dlhodobej starostlivosti, Samostatný odborný referent pre vyúčtovanie FPP, Koordinátor/ka terénneho tímu, Odborný terénny pracovník/čka s ľuďmi bez domova v mestskom terénnom programe a Pracovník/pracovníčka na Front office. V prípade, ak má uchádzač záujem aj o niektorú z uvedených pozícií, prosíme uviesť do žiadosti o zamestnanie.“
3. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní a pozvaní na osobné stretnutie do dvoch týždňov od ukončenia vyhlásenia výberového konania.
Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte v zalepenej obálke /s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom/ s označením „ Výberové konanie – SOR OSV FO neotvárať “ najneskôr do 07.01. 2020 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1
Celé znenie inzerátu je zverejnené na ww.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
sociálna práca
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie prvého alebo druhého stupňa v odbore sociálna práca alebo podobné, pomáhajúce odbory.
2. Znalosť Zákona 448/2008 o sociálnych službách Z.z, Zákona 369/1990 o obci obecnom zriadení Z.z., Zákona 305/2005 o sociálnoprávnej ochrane detí a o sociálnej kuratele Z.z.,
3. Bezúhonnosť
4. Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie
5. Znalosť anglického jazyka na úrovni min. B2.
6. Dobré znalosti Microsoft Word, Microsoft Excel.
2. Znalosť Zákona 448/2008 o sociálnych službách Z.z, Zákona 369/1990 o obci obecnom zriadení Z.z., Zákona 305/2005 o sociálnoprávnej ochrane detí a o sociálnej kuratele Z.z.,
3. Bezúhonnosť
4. Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie
5. Znalosť anglického jazyka na úrovni min. B2.
6. Dobré znalosti Microsoft Word, Microsoft Excel.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3818830
Dátum zverejnenia: 2.1.2020
2020-01-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac