Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Samostatný odborný referent v oblasti rozpočtovej politiky a revízie výdavkov
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1.350 eur, s možnosťou priznania osobného príplatku v prípade skúseností a spokojnosti po skončení skúšobnej doby
Od 1.350 eur, s možnosťou priznania osobného príplatku v prípade skúseností a spokojnosti po skončení skúšobnej doby
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vykonávanie ucelenej agendy rozpočtu:
• zostavovanie rozpočtu hlavného mesta SR a jeho zmien vo vzťahu k mestským organizáciám, útvarom a oddeleniam,
• spracúvanie podkladov a údajov o rozpočtovom hospodárení mestských organizácií, útvarov a oddelení do záverečného účtu hlavného mesta SR Bratislavy,
• sledovanie prípustnosti operácií z hľadiska plnenia rozpočtu,
• zabezpečenie prenosu informácií za oblasť rozpočtu do IS NORIS, RIS.SAM,
• zabezpečovanie financovania mestských rozpočtových a príspevkových organizácií, vrátane metodického usmerňovania v súvislosti s rozpočtovým hospodárením
• spracúvanie podkladov a údajov o rozpočtovom hospodárení do orgánov mesta
• zabezpečovanie rozpočtového kontrollingu a údajov z informačného systému vo vzťahu k organizačným útvarom a oddeleniam, k mestským organizáciám.
• zostavovanie rozpočtu hlavného mesta SR a jeho zmien vo vzťahu k mestským organizáciám, útvarom a oddeleniam,
• spracúvanie podkladov a údajov o rozpočtovom hospodárení mestských organizácií, útvarov a oddelení do záverečného účtu hlavného mesta SR Bratislavy,
• sledovanie prípustnosti operácií z hľadiska plnenia rozpočtu,
• zabezpečenie prenosu informácií za oblasť rozpočtu do IS NORIS, RIS.SAM,
• zabezpečovanie financovania mestských rozpočtových a príspevkových organizácií, vrátane metodického usmerňovania v súvislosti s rozpočtovým hospodárením
• spracúvanie podkladov a údajov o rozpočtovom hospodárení do orgánov mesta
• zabezpečovanie rozpočtového kontrollingu a údajov z informačného systému vo vzťahu k organizačným útvarom a oddeleniam, k mestským organizáciám.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka:
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Termín nástupu:
Dohodou.
Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte v zalepenej obálke (s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom) s označením „Výberové konanie – SOR rozpočet - neotvárať“, najneskôr do 15.10.2019 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Primaciálne nám. č. 1, 814 99 Bratislava 1, oddelenie ľudských zdrojov
Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka:
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Termín nástupu:
Dohodou.
Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte v zalepenej obálke (s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom) s označením „Výberové konanie – SOR rozpočet - neotvárať“, najneskôr do 15.10.2019 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Primaciálne nám. č. 1, 814 99 Bratislava 1, oddelenie ľudských zdrojov
Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa ekonomického zamerania. Praktické znalosti z rozpočtovníctva, z účtovníctva a zo spracovávania dát výhodou.
Odborná prax minimálne 2 roky.
Znalosť právnych predpisov v oblasti ekonomiky a financií vo verejnej správe a súvisiacej legislatívy.
Bezúhonnosť
Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, koncepčné myslenie.
Počítačové znalosti: Microsoft Excel – expert,
Microsoft Word – pokročilý
Hospodárska korešpondencia – pokročilý
Odborná prax minimálne 2 roky.
Znalosť právnych predpisov v oblasti ekonomiky a financií vo verejnej správe a súvisiacej legislatívy.
Bezúhonnosť
Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, koncepčné myslenie.
Počítačové znalosti: Microsoft Excel – expert,
Microsoft Word – pokročilý
Hospodárska korešpondencia – pokročilý
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3765013
Dátum zverejnenia: 17.9.2019
2019-09-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Rozpočtár/kalkulant Spoločnosť: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1.350 eur, s možnosťou priznania osobného príplatku v prípade skúseností a spokojnosti po skončení skúšobnej doby