Správca registratúry zrušených mestských podnikov - odborný referent v oddelení vnútornej správy

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. Správa registratúry zrušených mestských podnikov.
2. Požičiavanie projektovej dokumentácie.
3. Príjem spisovej agendy po zlikvidovaných mestských podnikoch.
4. Uloženie spisov v určených priestoroch.
5. Vyhľadávanie osobných dokladov a iných písomností potrebných pre pracovné úrady, dôchodkové úrady, legislatívno-právne a finančné oddelenie, ako aj vyhotovovanie potvrdení.
6. Dodržiavanie BOZP a PO v priestoroch archívov k ochrane písomností.
7. Vedenie evidencie a ukladanie zmlúv magistrátu.
8. Zabezpečenie skartácie písomností po zlikvidovaných mestských podnikoch.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

920 EUR/mes. - možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností

Zamestnanecké výhody, benefity

Benefity:
1. Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, valorizácia, príspevok do DDS 2 – 3 %
2. Možnosť profesijného a odborného rastu.
3. Ďalšie benefity:
a. pružný pracovný čas
b. zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
c. 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
d. sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
e. možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Poznámka:
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte v zalepenej obálke (s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom) s označením „Výberové konanie –správca registratúry - neotvárať“, najneskôr do 27.08.2019 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1

Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

27.8.2019 (ostávajú ešte 2 dni)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

1. Stredné odborné vzdelanie s maturitou.
2. Prax min. 2 roky.
3. Znalosti v oblasti registratúry výhodou.
4. Práca s PC - MS Word, MS Excel, Internet - používateľská úroveň.
5. Samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita.
6. Vodičský preukaz sk. B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Hlavné mesto SR Bratislava
Primaciálne nám. 1
814 99 Bratislava 1
http://www.bratislava.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Poschová
Tel.: +421259356336
E-mail: poslať životopis
ID: 3738357   Dátum zverejnenia: 13.8.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   920 EUR/mes. - možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností