Riaditeľ/ka príspevkovej organizácie Generálny investor Bratislavy

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Základná platová zložka pre danú pozíciu je daná minimálne na úroveň od 2.500 Euro brutto mesačne. Flexibilná platová zložka pre danú pozíciu bude závisieť od vopred určených výkonnostných ukazovateľov a odpočtu plnenia určeného plánu rozvoja danej spoločnosti/organizácie. Nakoľko sa jedná o príspevkovú organizáciu, pri dosiahnutí stanoveného plánu a cieľov je možný aj mimoriadny ročný bonus.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Od nového riaditeľa/riaditeľky GIBu sa očakáva prebudovanie GIBu na modernú mestskú developerskú organizáciu/spoločnosť, ktorá okrem iných úloh zabezpečuje vykonávanie vlastných mestských projektov. Očakáva sa flexibilné projektové riadenie, prostredníctvom vlastných projektových manažérov, resp. pracovných tímov špecializovaných prevažne na špecifický typ stavieb: dopravné stavby, chodníky a cyklotrasy, parky, budovy a pod. Očakáva sa, že GIB bude úzko spolupracovať s jednotlivými útvarmi magistrátu vrátane Metropolitného inštitútu Bratislavy pri realizácii konkrétnych developerských projektov a poskytovať im podporu pri ich práci, vrátane podpory pri príprave a realizácii architektonických súťaží a iných mestských politík. Očakáva sa tiež nastavenie motivačného manažérskeho odmeňovania pre zamestnancov v medziach zákona.
GIB bude implementovať rôznorodé politiky mesta v oblasti rozvoja vlastného majetku, vrátane implementácie dizajnových manuálov, revitalizácie verejných priestorov, rozvoja komunikácií a pod. Od organizácie sa očakáva presadzovanie mestských politík v oblasti jej pôsobenia, vrátane napĺňania merateľných ukazovateľov nastavených zo strany mesta.

Informácie o výberovom konaní

Účasť vo výberovom konaní
V prípade záujmu o účasť vo výberovom konaní prosíme o zaslanie podkladov e-mailom na [email protected] do 16.5.2019 (vrátane 16.5.2019):
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania – sprievodný list;
2. Životopis;
3. Zoznam referencií – minimálne 3 referencie systémom 360 (podriadený, nadriadený a kolega);
4. Čestné vyhlásenie o tom, že uchádzač má plnú spôsobilosť na právne úkony;
5. Súhlas so spracúvaním osobných údajov – podpisuje uchádzač vo svojom mene. Podľa vzoru, ktorý tvorí prílohu A tohto oznámenia,;
6. Čestné vyhlásenie o osobných údajoch vo vzťahu k referujúcim osobám – podpisuje uchádzač. Vyžaduje sa len v prípade, ak uchádzač poskytol referencie iné než v zamestnaneckom pomere s jeho zamestnávateľom (t. j. nie je potrebné doložiť čestné vyhlásenie, ak sú referujúce osoby zamestnané u toho istého zamestnávateľa ako uchádzač) – podľa vzoru, ktorý tvorí prílohu B tohto oznámenia.

Výberové konanie pozostáva z nasledovných krokov:
- Zozbieranie podkladov od uchádzačov;
- Zaslanie profesijného dotazníka a čestného vyhlásenia – deklarácie konfliktu záujmov uchádzačom, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady, a dožiadanie ďalších potrebných dokladov;
- Osobný detailný pohovor s vhodnými uchádzačmi;
- Overenie referencií uchádzača;
- Zostavenie zoznamu uchádzačov, ktorí splnili kvalifikačné predpoklady a budú sa prezentovať pred výberovou komisiou;
- Vybratí kandidáti zašlú mestu vypracovanie podľa požiadaviek mesta – rozvojový plán organizácie/spoločnosti v súlade s očakávaniami mesta v rozsahu a štandarde, aký sa bežne očakáva na trhu pri podobných výberových konaniach. Vypracovanie bude sprístupnené výberovej komisii v dostatočnom predstihu pred vypočutím;
- Zverejnenie profesijného CV pred vypočutím výberovou komisiou za predpokladu, že uchádzač splní kvalifikačné kritériá;
- Vypočutie uchádzača pred odbornou výberovou komisiou. Vypočutie pred komisiou bude mať verejnú časť a neverejnú časť. Uchádzač bude mať možnosť prezentácie svojich zámerov s organizáciou/spoločnosťou;
- Po vybratí uchádzača výberovou komisiou uchádzač zdokladuje svoje deklarované vzdelanie a bezúhonnosť (poskytnutím potrebných dokladov a podkladov).

Zaslaním žiadosti o zaradenie do výberového konania uchádzač berie na vedomie a súhlasí, že:
• na osobný pohovor a do užšieho výberu sa pozývajú iba uchádzači, ktorí najlepšie splnia kritériá uvedené v sekcii požiadaviek na danú pozíciu;
• zaslaním požadovaných dokladov nevzniká uchádzačovi nárok na osobný pohovor;
• v odôvodnených prípadoch bude mesto vykonávať štandardnú forenznú analýzu (background check) uchádzača, pričom nálezy z tejto analýzy budú dôverne poskytnuté výberovej komisii, ktorá ich zohľadní pri výbere;
• bude bezodkladne hlásiť prípadný lobistický či iný nevhodný a neprimeraný kontakt a/alebo konflikt záujmov v súvislosti s výberovým konaním.

Prípadné otázky prosím adresujte emailom na: [email protected]
Vyhlasovateľ výberového konania:
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava, Primaciálne námestie č. 1, 814 99 Bratislava, IČO: 00603481.

Spôsob zaslania žiadosti o zaradenie do výberového konania sa nachádza na webstránke www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti:
https://www.bratislava.sk/sk/uradna-tabula/Filter/Detail?NoticeboardId=MAG00B0CL1PQ%230&RecordId=2516

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

manažment/ financie/ekonómie/stavebníctva/architektúry a pridružených oblastí

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pre danú pozíciu sú potrebné ako nezastupiteľné nasledovné požiadavky a spôsobilosti:

- Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa v oblasti manažmentu, financií, ekonómie, stavebníctva, architektúry a pridružených oblastí;
- Skúsenosti s vedením stredne veľkého pracovného tímu (15-20 zamestnancov) min. 5 rokov sú podmienkou;
- Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti, schopnosť budovať kvalitné pracovné vzťahy;
- Skúsenosti a schopnosti viesť, inšpirovať a rozvíjať podriadených;
- Strategické myslenie a schopnosť implementovať stratégie a koncepcie do praxe;
- Schopnosť pracovať v rýchlo sa meniacom prostredí, implementovať zmeny, pracovať pod časovým stresom;
- Skúsenosť s riadením stavebných/developerských procesov, minimálne na úrovni vyššieho stredného manažmentu, znalosť kompetencií ako CEO developerskej firmy / real estate firmy, pracovné skúsenosti porovnateľné so stavebným resp. developerským podnikovým riaditeľom sú výhodou;
- Technická a prevádzková kompetencia, znalosť projektového manažmentu;
- Znalosť a rozsiahla skúsenosť z developmentu – realizácie projektov počas celého ich životného cyklu;
- Znalosť slovenského právneho poriadku v oblasti stavebníctva a územného plánovania, vrátane územnoplánovacích dokumentov relevantných pre Bratislavu;
- Schopnosť pretransformovať GIB do pružnej mestskej developerskej organizácie;
- Silná morálna integrita a etické správanie za každých okolností.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 3651650  Dátum zverejnenia: 25.4.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Základná platová zložka pre danú pozíciu je daná minimálne na úroveň od 2.500 Euro brutto mesačne. Flexibilná platová zložka pre danú pozíciu bude závisieť od vopred určených výkonnostných ukazovateľov a odpočtu plnenia určeného plánu rozvoja danej spoločnosti/organizácie. Nakoľko sa jedná o príspevkovú organizáciu, pri dosiahnutí stanoveného plánu a cieľov je možný aj mimoriadny ročný bonus.