Asistentka, Office assistant

Magellan Central Europe s.r.o.

Miesto práce
Savoy Courtyard Offices, Mostová 2, Bratislava - Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou, podľa kvalifikácie a skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovnú, organizačne schopnú, asistentku s aktívnym prístupom k práci, ktorá dokáže zorganizovať svoju prácu aj chod kancelárie a dokáže koordinovať úlohy a zabezpečiť plnenie termínov. Spoločnosť je v dynamickom raste, pred rokom získala nového strategického investora a momentálne sa integruje do väčšej nadnárodnej skupiny. Ponúkame inšpiratívnu a dynamicky sa meniacu prácu v príjemnom pracovnom prostredí v centre mesta. Dobrá znalosť angličtiny slovom aj písmom je potrebná vzhľadom na dennú komunikáciu so zahraničnými kolegami alebo obchodnými partnermi.

Zamestnanecké výhody, benefity

- perspektívne zamestnanie v nadnárodnej dynamicky rastúcej finančnej spoločnosti
- široký záber rôznych pracovných úloh, samostatná a zodpovedná práca, možnosť osobného rastu v rôznych pracovných oblastiach
- práca v menšom pracovnom kolektíve pokrývajúcom slovenský a český trh s perspektívou rastu do ďalších krajín
- denný kontakt so zahraničnou centrálou aj s etablovanými obchodnými partnermi v anglickom jazyku
- možnosť aktívne sa podieľať na procese implementácie zmien a integrácii dvoch spoločností, participácia na nových spoločných projektoch
- medzinárodné teambuildingy

Informácie o výberovom konaní

Zasielajte prosím Vaše CV v slovenskom a anglickom jazyk + fotografiu. V predmete emailu uveďte "Assistant"

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

10.1.2018 (ostáva ešte 27 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, právnické, administratívne, manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Administratívne a ekonomické znalosti

Fakturácia - základy
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - základy
Personalistika - základy
Pokladňa - pokročilý

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- časová flexibilita , systematické a logické myslenie, ochota, spoľahlivosť, sústredenosť, zodpovednosť
- schopnosť rýchlo sa učiť a stanovovať si priority
- komunikatívna a dynamická osoba, schopnosť zabezpečiť plnenie termínov a úloh od podriadených

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Magellan Central Europe s.r.o. je etablovaná a dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť so špecializáciou na poskytovanie finančných služieb pre zdravotníctvo a verejný sektor. Je lídrom vo svojom odbore. Od júna 2016 sme súčasťou bankovej skupiny BFF Banking Group pôsobiacej v Taliansku, Španielsku, Portugalsku, Poľsku, Slovensku, Česku a Grécku. Spoločnosť je obchodovaná na Milánskej burze.
Našimi klientmi sú najmä dodávatelia tovarov a služieb pre sektor zdravotníctva a verejný sektor (samosprávy) - nadnárodné spoločnosti aj lokálne spoločnosti napr. z oblasti medicínskych technológií, špeciálneho zdravotníckeho materiálu, liekov, potravín, energetiky, stavebníctva, IT.... Zároveň spolupracujeme aj so všetkými typmi nemocníc v pôsobnosti MZ SR, VÚC aj so súkromnými nemocnicami. Spoločnosť je lídrom v danom segmente financovania a v SR spravuje aktíva v desiatkach miliónov EUR.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Magellan Central Europe s.r.o.
Mostová 2
811 02 Bratislava
http://www.magellan.pl http://www.magellan.eu.sk

Kontakt

ID: 733149   Dátum zverejnenia: 5.12.2017