Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Inkasný pracovník v teréne
MABORO, spol. s r.o.
Miesto práce
Slovensko, Česko (Práca vyžaduje cestovanie)
Slovensko, Česko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 6 000 EUR/mesiacs vybraným uchádzačom bude uzatvorená mandátna zmluva. Výška odmeny je priamoúmerná výkonu a bude dohodnutá v mandátnej zmluve.
1 500 - 6 000 EUR/mesiacs vybraným uchádzačom bude uzatvorená mandátna zmluva. Výška odmeny je priamoúmerná výkonu a bude dohodnutá v mandátnej zmluve.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Komunikácia s klientami spoločností poskytujúcich finančné služby (prevažne leasingové a úverové) za účelom dohody splatenia záväzku (leasingové, úverové splátky) v pridelenom regióne Slovenska prípadne na Morave.
Preverovanie informácií o klientoch, navrhovanie riešení splácania, preverovanie stavu predmetov financovania, zaisťovanie a preprava predmetov financovania na miesto určenia.
Elektronická evidencia pracovných úkonov v internom systéme, administratívne činnosti spojené s riešením pohľadávok, účasť na poradách, rokovaniach.
Základné požiadavky na uchádzača sú :
- záujemca musí byť SZČO alebo s.r.o.,
- predmet činnosti - faktoring, forfaiting,
- platca DPH,
- vlastné vozidlo, mobilný telefón, pc, internetové pripojenie,
- čistý register trestov,
- poistenie proti spôsobenej škode,
- dodržiavanie zákona o ochrane spotrebiteľa,
- dodržiavanie zákona o ochrane osobných údajov (GDPR),
- schopnosť vyhľadávať informácie na internete,
- základné znalosti v oblasti ekonomiky, financií a práva
- vodičský preukaz skupiny C je vítaný,
- prax v oblasti správy pohľadávok je vítaná
Prácu je možné vykonávať aj popri iných aktivitách uchádzača, ktoré nesúvisia so správou pohľadávok.
Preverovanie informácií o klientoch, navrhovanie riešení splácania, preverovanie stavu predmetov financovania, zaisťovanie a preprava predmetov financovania na miesto určenia.
Elektronická evidencia pracovných úkonov v internom systéme, administratívne činnosti spojené s riešením pohľadávok, účasť na poradách, rokovaniach.
Základné požiadavky na uchádzača sú :
- záujemca musí byť SZČO alebo s.r.o.,
- predmet činnosti - faktoring, forfaiting,
- platca DPH,
- vlastné vozidlo, mobilný telefón, pc, internetové pripojenie,
- čistý register trestov,
- poistenie proti spôsobenej škode,
- dodržiavanie zákona o ochrane spotrebiteľa,
- dodržiavanie zákona o ochrane osobných údajov (GDPR),
- schopnosť vyhľadávať informácie na internete,
- základné znalosti v oblasti ekonomiky, financií a práva
- vodičský preukaz skupiny C je vítaný,
- prax v oblasti správy pohľadávok je vítaná
Prácu je možné vykonávať aj popri iných aktivitách uchádzača, ktoré nesúvisia so správou pohľadávok.
Zamestnanecké výhody, benefity
pridelený región podľa bydliska alebo podľa dohody,
flexibilný pracovný čas,
homeoffice,
práca v teréne,
odmeňovanie na základe výkonu (podľa počtu úspešne ukončených prípadov)
flexibilný pracovný čas,
homeoffice,
práca v teréne,
odmeňovanie na základe výkonu (podľa počtu úspešne ukončených prípadov)
Informácie o výberovom konaní
Od uchádzača očakávame zaslanie CV spolu s motivačným listom.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov do druhého kola výberového konania.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov do druhého kola výberového konania.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
E-mail - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
E-mail - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od úspešného uchádzača očakávame reprezentatívne vystupovanie, samostatnosť, iniciatívu, flexibilitu, vyjednávacie schopnosti, asertivitu, ochotu, snahu veci riešiť, precíznosť, vytrvalosť, trpezlivosť, optimizmus a pozitívne myslenie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť MABORO vznikla v roku 1998 ako jedna z prvých slovenských inkasných agentúr zameraných na osobný kontakt s klientami spoločností poskytujúcich finančné služby.
Viac na www.maboro.sk
Viac na www.maboro.sk
ID: 3940670
Dátum zverejnenia: 28.7.2020
2020-07-28
lokalita: Slovensko, Česko (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Klientský pracovník, Referent správy pohľadávok, Špecialista pohľadávok Spoločnosť: MABORO, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac