Sekretárka - recepčná - administratívna pomoc

M2 Business SK s.r.o.

Miesto práce
Bancíkovej 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
7.4.2020
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 000 EUR/mesiac+ odmeny a bonusy spolu vo výške 13-teho platu, sociálny fond až 400 Eur / ročne Mzda závisí od reálnych skúsenosti a forme dohody - či plný, skrátený úväzok alebo na dohodu.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Preberanie zásielok a ich následné skenovanie
Práca s dokumentmi (ich tvorba, revízia, zakladanie, kopírovanie a pod.
Administratívna výpomoc na účtovnom a právnom oddelení
Komunikácia s klientmi – preposielanie faktúr, kontrola ich úhrad
Obehávanie pošty a úradov
Uvítanie a usádzanie klientov, príprava kávy, čaju
Nákup kancelárskeho zariadenia, potravín do kancelárie
Nákup a odosielanie darčekov pre klientov
Získavanie verejne dostupných informácii na internete – cena poštovného, cena kancelárskeho papiera a podobné jednoduché úkony
Pomoc pri organizovaní teambuildingov a iných firemných akcií

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v stabilnej spoločnosti, ktorá je na trhu od roku 2008 so stále narastajúcim počtom klientov (čo je aj dôvod vytvorenia pracovného miesta).
Možnosť dohody na dĺžke pracovného času 4 - 6 hod / denne. Prípadne 3x do týždňa 6 – 8 hod. podľa dohody. Prípadne na plný pracovný úväzok.
Práca v príjemnom prostredí – moderná novostavba, v okolí zeleň.
Priateľský pracovný kolektív.
Plat v závislosti od schopností a množstva odpracovaných hodín. Alikvotná časť k platu 700 - 800€/ mesačne pri 8 hod. pracovnej dobe. Prípadne možnosť fakturácie 900 - 1000€ / mesačne.
Polročné a koncoročné odmeny po splnení cieľov spolu vo výške 13-teho platu.
Firemné benefity a sociálny fond 400€ / ročne.
Termín nástupu - dohodou.

Informácie o výberovom konaní

Hľadáme novú kolegyňu, ktorá nám pomôže administratívne zabezpečiť chod v našej firme a pomôže kolegom so základnou administratívou spojenou s našim podnikaním. Výhodou je pomerne flexibilná pracovná doba – v závislosti od preferencií vybraného uchádzača je možnosť pracovať 4 - 6 hodín denne. V prípade záujmu sa vieme dohodnúť aj na 8-hodinovej pracovnej dobe. Termín nástupu je v prípade dohody a vhodného uchádzača možný aj okamžite.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme administratívnu výpomoc - office managerku s príjemným vystupovaním, ktorá zapadne do nášho kolektívu. Hlavnou úlohou bude pomoc pri správe tzv. virtuálnych sídiel - správa pošty a komunikácia s klientmi spoločností ako aj pomoc ostatným kolegom z účtovného a právneho oddelenia. Na danej pozícii sa vyžaduje precíznosť, zodpovednosť a najmä samostatnosť. Samozrejme súčasťou práce je aj pomoc pri chode recepcie, uvítanie klientov, ich usádzanie, príprava občerstvenia.
Komunikatívnosť - komunikácia s klientmi, asertívnosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť M2 Business SK je súčasťou skupiny firiem, združenými pod značkou M2B. Tieto firmy sa venujú nájmä predaju firiem, správe virtuálnych sídiel, prenájmu kancelárií, vedeniu účtovníctva. Firma je na trhu od roku 2008 a počet klientov a služieb kontinuálne narastá.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 1201664  Dátum zverejnenia: 3.3.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac