Správca objektu
M-MARKET, akciová spoločnosť
Miesto práce
Dubrawa, Pri Hrubej lúke, Dúbravka
Dubrawa, Pri Hrubej lúke, Dúbravka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Marec 2023
Marec 2023
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiacMzda bude dojednaná na základe odbornej úrovne, pracovných skúseností a zručností uchádzača
Od 1 300 EUR/mesiacMzda bude dojednaná na základe odbornej úrovne, pracovných skúseností a zručností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Zabezpečovanie a plynulé riadenie prevádzkyschopnosti a vyhovujúceho technického stavu budovy alebo zvereného objektu.
• Riadenie menších OPEX a CAPEX projektov vrátane prieskumu potrieb prevádzky, tvorba finančných plánov, zodpovednosť za nákladové kontá pre údržbu a opravy.
• Činnosť týkajúca sa podpory, správy nájomnej agendy a komunikácie s nájomcami zvereného objektu.
• Asistencia pri preventívnej kontrole a údržbe v objekte sa nachádzajúcich a inštalovaných technických zariadení.
• Spolupráca s externými dodávateľmi a komunikácia so zmluvnými servismi, objednávanie výkonov.
• Zúčastňovanie sa pri výkone odborných prehliadok a revízií vykonávaných dodávateľskými spoločnosťami, spolupráca pri odstraňovaní zistených porúch a nedostatkov, tvorba harmonogramov potrebných revízií, kontrola ich dodržiavania.
• Opravovanie a vymieňanie poškodených častí vybavenia budovy, v rozsahu drobných opráv a montáží (nábytok, sanita, kľučky, zámky, batérie, zásuvky, vypínače, žiarovky, žiarivky, poistky, rozvádzače atď.) v spoločných priestoroch a priestoroch neobsadených nájomných jednotiek.
• Zabezpečenie čo najvyššej optimalizácie energetickej náročnosti prevádzky vybraných technických zariadení v objekte.
• Optimalizovanie prevádzky objektu v zmysle návrhov na výmeny a inovácie jednotlivých používaných technických zariadení.
• Účasť na pravidelných Facility Management poradách a doručovanie zadaných výstupov – reportov z prevádzkovania zariadení inštalovaných v objekte, kontrol a revízií, opráv zariadení, ako aj opráv stavebného charakteru objektu
• Dodržiavanie interných smerníc a noriem a takisto rešpektovanie BOZP (bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci).
• Riadenie menších OPEX a CAPEX projektov vrátane prieskumu potrieb prevádzky, tvorba finančných plánov, zodpovednosť za nákladové kontá pre údržbu a opravy.
• Činnosť týkajúca sa podpory, správy nájomnej agendy a komunikácie s nájomcami zvereného objektu.
• Asistencia pri preventívnej kontrole a údržbe v objekte sa nachádzajúcich a inštalovaných technických zariadení.
• Spolupráca s externými dodávateľmi a komunikácia so zmluvnými servismi, objednávanie výkonov.
• Zúčastňovanie sa pri výkone odborných prehliadok a revízií vykonávaných dodávateľskými spoločnosťami, spolupráca pri odstraňovaní zistených porúch a nedostatkov, tvorba harmonogramov potrebných revízií, kontrola ich dodržiavania.
• Opravovanie a vymieňanie poškodených častí vybavenia budovy, v rozsahu drobných opráv a montáží (nábytok, sanita, kľučky, zámky, batérie, zásuvky, vypínače, žiarovky, žiarivky, poistky, rozvádzače atď.) v spoločných priestoroch a priestoroch neobsadených nájomných jednotiek.
• Zabezpečenie čo najvyššej optimalizácie energetickej náročnosti prevádzky vybraných technických zariadení v objekte.
• Optimalizovanie prevádzky objektu v zmysle návrhov na výmeny a inovácie jednotlivých používaných technických zariadení.
• Účasť na pravidelných Facility Management poradách a doručovanie zadaných výstupov – reportov z prevádzkovania zariadení inštalovaných v objekte, kontrol a revízií, opráv zariadení, ako aj opráv stavebného charakteru objektu
• Dodržiavanie interných smerníc a noriem a takisto rešpektovanie BOZP (bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci).
Zamestnanecké výhody, benefity
Stabilné postavenie zamestnávateľa na trhu práce
Možnosť osobného rastu a vzdelávania
MultiSport karta
Teambuilding
Možnosť osobného rastu a vzdelávania
MultiSport karta
Teambuilding
Informácie o výberovom konaní
Do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú požiadavky na danú pracovnú pozíciu na základe doručených životopisov. Následne budú pozvaní na osobný pohovor. Informácie o spracúvaní osobných údajov uchádzačov o zamestnanie sú k dispozícii na www.m-market.sk
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
28.2.2023 (ostáva ešte 30 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Otvorená a priama komunikácia
Zodpovedný prístup k plneniu pracovných úloh
Príjemné vystupovanie
Zodpovedný prístup k plneniu pracovných úloh
Príjemné vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť M-MARKET, a.s. pôsobí na slovenskom trhu retailových nehnuteľností už od roku 1997. Počas svojej existencie sa transformovala z mikro regionálnej úrovne na významný celoslovensky pôsobiaci realitný holding, ktorý disponuje svojím vlastným facility, property a asset oddelením.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
ID: 4502675
Dátum zverejnenia: 17.1.2023
2023-01-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Správca budov Spoločnosť: M-MARKET, akciová spoločnosť
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac