Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna pracovníčka/asistentka riaditeľa
M.E.R.G.E / Middle European Recycling Group Environment
Miesto práce
Niklová 92601, Sereď
Niklová 92601, Sereď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď, ASAP
ihneď, ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
950 EUR/mesiacvýška mzdy bude dohodnutá a upresnená individuálne na pracovnom pohovore po vzájomnej dohode so zamestnávateľom a závisí od pracovných skúseností a kvalifikácie uchádzača
950 EUR/mesiacvýška mzdy bude dohodnutá a upresnená individuálne na pracovnom pohovore po vzájomnej dohode so zamestnávateľom a závisí od pracovných skúseností a kvalifikácie uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
a) spracovanie personálnej a mzdovej agendy,
b) prihlasovanie a odhlasovanie zmien príslušným úradom a štátnym organizáciám (ako sú zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa a pod.),
c) práca s dochádzkovým systémom,
d) evidencia došlej a odoslanej pošty,
e) administratíva, sekretárske práce, výstupné listy, zápočtové listy, potvrdenia o príjme, evidencia a spracovanie PN,
f) spracovanie mesačných a ročných výkazov, spracovanie ročného zúčtovania dane,
g) objednávanie obedov pre zamestnancov a ich zúčtovanie,
h) objednávanie kancelárskych a čistiacich prostriedkov, spracovanie cenových ponúk a príslušných objednávok, výberové konania, preklady,
i) zabezpečiť poriadok na pracovisku, upratanie, administratívna časť,
j) zabezpečenie starostlivosti o nehnuteľnosti určené zamestnávateľom a všetkých v jeho vlastníctve,
k) bežná agenda, nákupy, evidencia, inventúry, prehľady, štatistiky,
l) ostatné administratívne úkony podľa potreby, zodpovedá za udržiavanie poriadku sekretariátu a administratívnych miestností
m) ďalšie úlohy, podľa pokynov nadriadeného ..
b) prihlasovanie a odhlasovanie zmien príslušným úradom a štátnym organizáciám (ako sú zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa a pod.),
c) práca s dochádzkovým systémom,
d) evidencia došlej a odoslanej pošty,
e) administratíva, sekretárske práce, výstupné listy, zápočtové listy, potvrdenia o príjme, evidencia a spracovanie PN,
f) spracovanie mesačných a ročných výkazov, spracovanie ročného zúčtovania dane,
g) objednávanie obedov pre zamestnancov a ich zúčtovanie,
h) objednávanie kancelárskych a čistiacich prostriedkov, spracovanie cenových ponúk a príslušných objednávok, výberové konania, preklady,
i) zabezpečiť poriadok na pracovisku, upratanie, administratívna časť,
j) zabezpečenie starostlivosti o nehnuteľnosti určené zamestnávateľom a všetkých v jeho vlastníctve,
k) bežná agenda, nákupy, evidencia, inventúry, prehľady, štatistiky,
l) ostatné administratívne úkony podľa potreby, zodpovedá za udržiavanie poriadku sekretariátu a administratívnych miestností
m) ďalšie úlohy, podľa pokynov nadriadeného ..
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti
- školenia v odbornej oblasti
- školenia v odbornej oblasti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, priemysel, životné prostredie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
mzdová agenda, príprava podkladov pre účtovné oddelenie, prihlasovanie, odhlasovanie zamestnancov
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výhodou je znalosť mzdových predpisov a práca v programe Olymp
- samostatnosť, komunikatívnosť,
- ochota učiť sa nové veci
- lojalita k zamestnávateľovi
- samostatnosť, komunikatívnosť,
- ochota učiť sa nové veci
- lojalita k zamestnávateľovi
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
spoločnosť zaoberajúca sa zberom a recykláciou batérií a akumulátorov, výrobou neželezných kovov, olova a jeho výrobkov
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3035115
Dátum zverejnenia: 28.7.2023
2023-07-28
lokalita: Sereď Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Sekretárka Spoločnosť: M.E.R.G.E / Middle European Recycling Group Environment
Základná zložka mzdy (brutto): 950 EUR/mesiac