Produktový manažér/manažérka pre OOPP

Pracovať v našom tíme na pozícii Produktového manažéra/Produktovej manažérky, znamená mať možnosť spolupracovať s poprednými dodávateľmi, sledovať najnovšie trendy vo svete osobných ochranných pracovných prostriedkov a podieľať sa na budovaní značky Intersafe.

OOPP pre nás nie je len skatka, ale predovšetkým kľúč ku kariére v oblasti Bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci. Naša produktová ponuka danej kategórie zahŕňa viac než 4000 položiek a je dennou súčasťou pre našich kolegov a OOPP špecialistov.

Ak Ťa zaujíma svet inovácií, máš za sebou úspešné jednania s dodávateľmi, ovládaš prácu s produktovým portfóliom a chuť pracovať v tejto oblasti, máme pre Teba skvelú príležitosť!

Čo bude tvoriť Tvoju pracovnú náplň?

  • Zodpovednosť za zverený sortiment produktov v kategórii OOPP;
  • Vyjednávanie s dodávateľmi s cieľom dosiahnuť optimálny sortiment, nákupné ceny a marketingovú podporu pre zverený sortiment produktov;
  • Vytváranie katalógu, akciových letákov, podkladov na internetový obchod a iných materiálov;
  • Plánovanie, výber a forecast nových položiek, primárne v sekcii OOPP, s tým súvisiaca analýza a vyhodnocovanie dát, nových dodávateľov za účelom dosiahnutia čo najlepších nákupných podmienok;
  • koordinácia procesov pri spracovaní požiadaviek, zodpovednosť za KPI zverenej kategórie;
  • Úzka spolupráca a komunikácia s oddelením predaja, centrálneho skladu a manažmentom značky Intersafe v Holandsku;
  • Riadenie internej databázy a administrácia (SAP, Excel) v súlade s nastavenými postupmi a procesmi pre katalógovú a nekatalógovú časť sortimentu.

Koho hľadáme a čo očakávame:

  • Skúsenosti s produktovým manažmentom a v oblasti PPE sú vítané;
  • Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni je podmienkou;
  • Nadšenie pre PPE segment;
  • Výborné komunikačné, prezentačné a vyjednávacie zručnosti;
  • Dobrý time manažment a schopnosť zameriavať sa na priority;
  • Zmysel pre detail a systematický prístup k práci;
  • Skúsený užívateľ MS Office (najmä Excel).

Čo Ti ponúkame:

V prvom rade neformálnu otvorenú firemnú kultúru #mámeradihumor :-)

  • Po zaučení možnosť pracovať 50% na homeoffice;
  • Multisport karta dotovaná zamestnávateľom;
  • Talent akadémia - ak chceš ďalej kariérne rásť, poskytneme Ti rôzne možnosti ďalšieho rozvoja;
  • Ocenenie Very Lyreco People - nezabudnuteľné výlety pre najlepších zamestnancov;
  • Finančná odmena 700 EUR pri odporučení zamestnanca;
  • Príspevky pri rôznych životných a pracovných jubileách;
  • Nespresso káva a pitný režim na pracovisku, výhodná cena obedového menu v našej kantíne;
  • Bezplatná linka psychologickej pomoci pre zamestnancov aj ich blízkych;
  • Dovolenka nad rámec zákonníka práce.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:

Od 1950 € brutto (mzda sa odvíja od úrovne kvalifikácie, skúseností a úrovne cudzieho jazyka) + 10% ročný bonus v závislosti od plnenia pridelených cieľov.

Kto sme:

Sme medzinárodná obchodná spoločnosť s viac ako 90ročnou tradíciou na európskom trhu, ktorej charakteristickými črtami sú predvídavosť, zavádzanie noviniek, rýchla reakcia na zmeny, dynamickosť a neustály rozvoj. V roku 2018 sme prevzali značku Intersafe, čo nám umožnilo stať sa špcializovanou zložkou s odbornými znalosťami v oblasti OOPP. Sídlime v Pezinku, odkiaľ zastrešujeme starostlivosť o 4 krajiny: Českú republiku, Slovensko, Maďarsko a Rakúsko.

Kontakt
Lyreco CE, SE
Rebecca Palkovičová

Sme jedným zo svetových lídrov v oblasti produktov pre kancelárie a pracoviská v Business to Business segmente. Hlavné sídlo našej spoločnosti je v Pezinku, odkiaľ zastrešujeme 4 krajiny: Slovensko, Českú republiku, Maďarsko a Rakúsko.
Lyreco CE,SE, Panholec 20, 902 01 Pezinok
lyreco.com
ID: 4784637  Dátum zverejnenia: 14.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 950 EUR/month