Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Účtovník/ Účtovníčka
Kto sme
Sme medzinárodná obchodná spoločnosť s viac ako 90ročnou tradíciou na európskom trhu, ktorej charakteristickými črtami sú predvídavosť, zavádzanie noviniek, rýchla reakcia na zmeny, dynamickosť a neustály rozvoj. V centre všetkého čo robíme a o čo sa snažíme sú ľudia, ich pohodlie, spokojnosť, dokonalé usporiadanie a vybavenie pracovného prostredia. Dôležití sú pre nás nielen naši zákazníci, ale dôraz kladieme tiež na spokojnosť a neustály osobný a profesijný rozvoj našich zamestnancov.
Popis práce
Pozícia na finančnom oddelení spoločnosti zameraná na rôzne aktivity v oblasti účtovníctva 4 krajín regiónu CASH
Hlavné zodpovednosti
- evidencia došlých faktúr, formálna kontrola povinných náležitostí faktúry, zabezpečenie validácií podľa interných pravidiel
- Kontrola oprávnenosti, kompletnosti predložených dokladov k vyúčtovaniu cestovných nákladov a ostatných výdavkov zamestnancov spoločnosti
- Spracovanie režijných faktúr, cestovných nákladov a ostatných výdavkov, interných dokladov s dôrazom na presnosť alokácie v rámci členenia spoločnosti (4 krajiny Slovensko, Maďarsko, Česká republika a Rakúsko), správne uplatnenie režimu DPH a nároku na odpočet DPH
- Spracovanie zápočtov s dodávateľmi / odberateľmi
- Komunikácia s dodávateľmi a zamestnancami vo všetkých 4 krajinách
- Účasť pri mesačných uzávierkových operáciách
- Iné úlohy, účtovanie interných dokladov, bankových výpisov, pomocné a podporné práce, archivácia a pod. na základe inštrukcií priameho nadriadeného
Požiadavky na kandidáta
- Komunikatívna znalosť anglického jazyka
- Znalosť nemeckého, alebo maďarského jazyka výhodou
- Minimálne 1ročná prax v účtovníctve je podmienkou
- SŠ alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- Ovládanie princípov podvojného účtovníctva
- Samostatnosť, analytické myslenie, zmysel pre detail, zodpovedný prístup k práci, pozitívny prístup a schopnosť sebamotivácie
- Nutnosť je ochota priebežného vzdelávania sa v legislatíve, účtovných a daňových predpisov 4 krajín a schopnosť následnej implementácie do praxe
- Znalosť práce s MS Office, Excel
- Skúsenosť so systémom SAP je výhodou, nie však podmienkou
Čo Ti ponúkame
- dovolenka navyše
- po zaučení možnosť pracovať 50% na homeoffice
- ročná odmena podľa výsledkov spoločnosti
- MultiSport karta
- Talent akadémia
- ocenenie Very Lyreco People - nezabudnuteľné výlety pre najlepších z najlepších
- finančná odmena 700 EUR pri odporučení zamestnanca
- príspevky pri rôznych životných a pracovných jubileách
- Nespresso káva a pitný režim na pracovisku
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
Od 1300 € (mzda sa odvíja od úrovne kvalifikácie, skúseností a úrovne cudzieho jazyka) + kvartálna variabilná zložka 240 eur pri dosiahnutí cieľov
KontaktLyreco CE, SE
Petra Nogová
lyreco.com