Účtovník/ Účtovníčka

Kto sme

Sme medzinárodná obchodná spoločnosť s viac ako 90ročnou tradíciou na európskom trhu, ktorej charakteristickými črtami sú predvídavosť, zavádzanie noviniek, rýchla reakcia na zmeny, dynamickosť a neustály rozvoj. V centre všetkého čo robíme a o čo sa snažíme sú ľudia, ich pohodlie, spokojnosť, dokonalé usporiadanie a vybavenie pracovného prostredia. Dôležití sú pre nás nielen naši zákazníci, ale dôraz kladieme tiež na spokojnosť a neustály osobný a profesijný rozvoj našich zamestnancov.

Popis práce

Pozícia na finančnom oddelení spoločnosti zameraná na rôzne aktivity v oblasti účtovníctva 4 krajín regiónu CASH

Hlavné zodpovednosti

  • evidencia došlých faktúr, formálna kontrola povinných náležitostí faktúry, zabezpečenie validácií podľa interných pravidiel
  • Kontrola oprávnenosti, kompletnosti predložených dokladov k vyúčtovaniu cestovných nákladov a ostatných výdavkov zamestnancov spoločnosti
  • Spracovanie režijných faktúr, cestovných nákladov a ostatných výdavkov, interných dokladov s dôrazom na presnosť alokácie v rámci členenia spoločnosti (4 krajiny Slovensko, Maďarsko, Česká republika a Rakúsko), správne uplatnenie režimu DPH a nároku na odpočet DPH
  • Spracovanie zápočtov s dodávateľmi / odberateľmi
  • Komunikácia s dodávateľmi a zamestnancami vo všetkých 4 krajinách
  • Účasť pri mesačných uzávierkových operáciách
  • Iné úlohy, účtovanie interných dokladov, bankových výpisov, pomocné a podporné práce, archivácia a pod. na základe inštrukcií priameho nadriadeného

Požiadavky na kandidáta

  • Komunikatívna znalosť anglického jazyka
  • Znalosť nemeckého, alebo maďarského jazyka výhodou
  • Minimálne 1ročná prax v účtovníctve je podmienkou
  • SŠ alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania
  • Ovládanie princípov podvojného účtovníctva
  • Samostatnosť, analytické myslenie, zmysel pre detail, zodpovedný prístup k práci, pozitívny prístup a schopnosť sebamotivácie
  • Nutnosť je ochota priebežného vzdelávania sa v legislatíve, účtovných a daňových predpisov 4 krajín a schopnosť následnej implementácie do praxe
  • Znalosť práce s MS Office, Excel
  • Skúsenosť so systémom SAP je výhodou, nie však podmienkou

Čo Ti ponúkame

  • dovolenka navyše
  • po zaučení možnosť pracovať 50% na homeoffice
  • ročná odmena podľa výsledkov spoločnosti
  • MultiSport karta
  • Talent akadémia
  • ocenenie Very Lyreco People - nezabudnuteľné výlety pre najlepších z najlepších
  • finančná odmena 700 EUR pri odporučení zamestnanca
  • príspevky pri rôznych životných a pracovných jubileách
  • Nespresso káva a pitný režim na pracovisku

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:

Od 1300 € (mzda sa odvíja od úrovne kvalifikácie, skúseností a úrovne cudzieho jazyka) + kvartálna variabilná zložka 240 eur pri dosiahnutí cieľov

Kontakt
Lyreco CE, SE
Petra Nogová

Sme jedným zo svetových lídrov v oblasti produktov pre kancelárie a pracoviská v Business to Business segmente. Hlavné sídlo našej spoločnosti je v Pezinku, odkiaľ zastrešujeme 4 krajiny: Slovensko, Českú republiku, Maďarsko a Rakúsko.
Lyreco CE,SE, Panholec 20, 902 01 Pezinok
lyreco.com
ID: 4542208  Dátum zverejnenia: 20.3.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac