Hľadáme skúseného nákupcu

Kto sme:


Sme medzinárodná obchodná spoločnosť s viac ako 90ročnou tradíciou na európskom trhu, ktorej charakteristickými črtami sú predvídavosť, zavádzanie noviniek, rýchla reakcia na zmeny, dynamickosť a neustály rozvoj. V centre všetkého čo robíme a o čo sa snažíme sú ľudia, ich pohodlie, spokojnosť, dokonalé usporiadanie a vybavenie pracovného prostredia. Dôležití sú pre nás nielen naši zákazníci, ale dôraz kladieme tiež na spokojnosť a neustály osobný a profesijný rozvoj našich zamestnancov.
Náš tím tvoria príjemní ľudia, ktorí majú radi nové výzvy ale aj zábavu. Spoločný čas trávime aj v rámci organizovaných teambuildingov približne dvakrát do roka, niektorí z nás si idú spoločne zabehať, iní zase hrajú vo vlastnej kapele alebo väčšinu svojho voľného času venujú rodine. Aj v náročnejších situáciách vieme nájsť to pozitívne a pridať trošku humoru na odľahčenie.

Čo bude tvoriť tvoju pracovnú náplň:


- Zodpovednosť za zverený sortiment produktov pre 4 krajiny strednej Európy – Slovensko, Česká republika, Maďarsko, Rakúsko,
- Vytváranie katalógu, akciových letákov, podkladov na internetový obchod a iných materiálov, vrátane kompletného obsahu: popis produktov, obrázky, dizajn
- Plánovanie, výber a forecast nových položiek,
- Dosiahnutie obratových a ziskových firemných cieľov v uvedených krajinách,
- Vyjednávanie s dodávateľmi s cieľom dosiahnuť optimálny sortiment, nákupné ceny a marketingovú podporu pre zverený sortiment produktov,
- Vyhľadávanie nových dodávateľov za účelom dosiahnutia čo najlepších nákupných podmienok
- Organizácia dodávateľov počas Sales Convention,
- Podpora tímu pri spracovaní požiadaviek,
- Riadenie zmlúv s dodávateľmi,
- Úzka spolupráca a komunikácia s ďalšími oddeleniami predovšetkým s oddelením predaja a centrálneho skladu,
- Manažment predajných cien
- Riadenie internej databázy a administrácia (SAP, Excel) v súlade s nastavenými postupmi a procesmi pre katalógovú a nekatalógovú časť sortimentu.
- Zodpovednosť za ďalšie aktivity a projekty na základe požiadaviek Category Managera / Marketing Directora.
- People manažment

Koho hľadáme a čo očakávame:


- Skúsenosti na pozícii nákupcu najmenej 2 roky sú podmienkou
- Skúsenosti s produktovým manažmentom - z retailu, ideálne FMCG segmentu, Packagingu alebo webshopu sú vítané
- Skúsenosti s vedením tímu sú výhodou
- Vynikajúce komunikačné, prezentačné a vyjednávacie zručnosti
- Dobrý time manažment a schopnosť zameriavať sa na priority
- Zmysel pre detail, presnosť, systematickosť
- Schopnosť vieť obchodné rokovania v anglickom jazyku
- Skúsený užívateľ MS Office (najmä Excel)
- Skúsenosti s prácou v SAP sú vítané
- VP skupiny B

Čo ťa u nás čaká:


V rámci prvých týždňov úvodné detailné intro do života našej spoločnosti a pestrého produktového portfólia, ako aj všetky potrebné kurzy a školenia nutné pre tvoju prácu. Svoje schopnosti môžeš neustále zlepšovať na ďalších školeniach a učením sa od skúsených kolegov, ktorí sú vždy ochotní poradiť.

Čo Ti ponúkame:


- Po zaučení možnosť pracovať 50% na homeoffice
- Ročná odmena podľa výsledkov spoločnosti
- Multisport karta
- Talent akadémia
- Ocenenie Very Lyreco People - nezabudnuteľné výlety pre najlepších z najlepších
- Finančná odmena 700 EUR pri odporučení zamestnanca
- Príspevky pri rôznych životných a pracovných jubileách
- Nespresso káva a pitný režim na pracovisku .
- bezplatná linka psychologickej pomoci
- dovolenka navyše

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:


OD 1800 € brutto (mzda sa odvíja od úrovne kvalifikácie, skúseností a úrovne cudzieho jazyka) + ročný bonus.

Kontakt
Lyreco CE, SE
Miriam Rubaninská

Sme jedným zo svetových lídrov v oblasti produktov pre kancelárie a pracoviská v Business to Business segmente. Hlavné sídlo našej spoločnosti je v Pezinku, odkiaľ zastrešujeme 4 krajiny: Slovensko, Českú republiku, Maďarsko a Rakúsko.
Lyreco CE,SE, Panholec 20, 902 01 Pezinok
lyreco.com
ID: 4466624  Dátum zverejnenia: 14.11.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac