Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Data Controller zákazníckeho servisu
Sme medzinárodná obchodná spoločnosť s viac ako 90 ročnou tradíciou na európskom trhu. Pre našich zákazníkov sme charakteristickí predvídavosťou, spoľahlivosťou a proaktivitou. Sme dynamická firma, ktorá zavádza veľa noviniek a snaží sa byť vždy vpredu. Našimi témami je efektivita, udržateľnosť a automatizácia.V centre všetkého čo robíme, o čo sa snažíme, sú ľudia – naši zákazníci a naši zamestnanci. Zákazníkom poskytujeme dokonalé usporiadanie a vybavenie pracovného prostredia, a to čo najpohodlnejšie. Pre zamestnancov máme pracovné prostredie, ktoré podporuje worklife -balance prístup, sebarozvoj a príležitosti vo firme ďalej rásť.
V prvých týždňoch máme pre teba pripravené úvodné intro do života našej spoločnosti. Dostaneš všetky potrebné kurzy a školenia podstatné pre tvoju prácu. U nás si nevykáme, snažíme sa o priateľskú pracovnú atmosféru, ktorú podporujeme aj spoločnými aktivitami a firemnými podujatiami. Sú tu pre teba pripravené aj odmeny v závislosti od výsledkov spoločnosti. Svoje schopnosti môžeš neustále zlepšovať na ďalších školeniach a učením sa od skúsených kolegov. Jazykové znalosti môžeš rozvíjať v kurzoch, na ktoré ti radi prispejeme.
Tvojou pracovnou náplňou bude:
•Zabezpečenie kontroly zákazníckych master dát (frekvencia denne, týždenne, mesačne) zameranej na obsahovú správnosť a konzistentnosť údajov v rámci vykonávaných zmien
•Návrh nápravných opatrení za účelom zvýšenia kvality dát a efektívnosti pri ich spracovávaní
•Aktívna účasť na zefektívňovaní procesov so zameraním na dátovú kvalitu
•Príprava analýz a reportov podľa pokynov nadriadeného
•Spolupráca s ostatnými internými oddeleniami spoločnosti
•Riešenie pridelených úloh nadriadeným
Čo potrebujeme od teba:
•Pokročilá znalosť MS Excel
•Aktívna znalosť anglického jazyka na úrovni B2
•Vysoká miera prioritizácie a sebaorganizácie
•Orientácia na interného ako aj externého zákazníka, tímovosť
•Štruktúrovanosť a analytické myslenie, orientácia na detail
•Zodpovednosť, spoľahlivosť, proaktívnosť
•Znalosť SAP výhodou,
•Znalosť nemčiny alebo maďarčiny výhodou
Čo Ti ponúkame:
•dovolenka navyše
•po zaučení možnosť pracovať 50% na homeoffice
•ročná odmena podľa výsledkov spoločnosti
•multisport karta
•Talent akadémia
•ocenenie Very Lyreco People - nezabudnuteľné výlety pre najlepších z najlepších
•finančná odmena 700 EUR pri odporučení zamestnanca
•príspevky pri rôznych životných a pracovných jubileách
•Nespresso káva a pitný režim na pracovisku
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
Od 1300 € (mzda sa odvíja od úrovne kvalifikácie, skúseností a úrovne cudzieho jazyka)
Kontakt
Lyreco CE, SE
Petra Nogová
Sme jedným zo svetových lídrov v oblasti produktov pre kancelárie a pracoviská v Business to Business segmente. Hlavné sídlo našej spoločnosti je v Pezinku, odkiaľ zastrešujeme 4 krajiny: Slovensko, Českú republiku, Maďarsko a Rakúsko.
Lyreco CE,SE, Panholec 20, 902 01 Pezinok
lyreco.com
lyreco.com
ID: 4404094
Dátum zverejnenia: 16.8.2022
2022-08-16
lokalita: Pezinok Pozícia: Back office špecialista, Controller, Databázový analytik, Finančný analytik, Systémový administrátor Spoločnosť: Lyreco CE, SE
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac