Telesales Representative pre českých firemných zákazníkov

Kto sme
Do nášho mladého priateľského tímu hľadáme kandidátov na pozíciu Telesales Representative, ktorého úlohou bude starostlivosť o pridelených firemných zákazníkov.

Sme medzinárodná obchodná spoločnosť s viac ako 90ročnou tradíciou na európskom trhu v B2B segmente, ktorej charakteristickými črtami sú predvídavosť, zavádzanie noviniek, rýchla reakcia na zmeny, dynamickosť a neustály rozvoj. V centre všetkého čo robíme a o čo sa snažíme sú ľudia, ich pohodlie, spokojnosť, dokonalé usporiadanie a vybavenie ich pracovného prostredia. Dôležití sú pre nás nielen naši zákazníci, ale dôraz kladieme tiež na spokojnosť a neustály osobný a profesijný rozvoj našich zamestnancov.

Koho hľadáme & Čo očakávame
• Komunikácia je Tvojou silnou stránkou a rád telefonuješ?
• Záleží Ti na zákazníckej spokojnosti a máš obchodného ducha?

Ak si na tieto otázky odpovedal „áno“, pravdepodobne hľadáme práve Teba!

Zároveň očakávame, že si:
• Zručný pri vedení obchodného rozhovoru;
• Aktívne ovládaš český jazyk v hovorenej aj písanej forme, veľkou
výhodou je úroveň materinského jazyka;
• Tímový hráč;
• Schopný pracovať efektívne a dodržiavať stanovené termíny;
• Ovládaš prácu v programoch MS Office;
• Prípadné skúsenosti na Telesales pozícii sú výhodou.

Čo bude tvoriť Tvoju pracovnú náplň
• Starostlivosť o pridelených aktívnych zákazníkov;
• Telefonický predaj produktov a poradenstvo firemným zákazníkom;
• Analýza zákazníckeho potenciálu s cieľom rozšírenia predávaného produktového portfólia;
• Plnenie nastavených predajných plánov + aktívna práca so zákazníkmi počas marketingových promo kampaní;
• Kompetentné riešenie prípadných reklamácií;
• Zadávanie a údržba dát v interných predajných systémoch našej spoločnosti;
• Spolupráca s internými oddeleniami našej spoločnosti.

Čo Ťa u nás čaká
V rámci prvých týždňov úvodné detailné intro do života našej spoločnosti a pestrého produktového portfólia, ako aj všetky potrebné kurzy a školenia nutné pre Tvoju prácu. Neformálna atmosféra bez vykania, odmeny v závislosti od výsledkov spoločnosti, možnosť nákupu našich produktov za zvýhodnené zamestnanecké ceny ako aj ďalšie obľúbené benefity. Svoje schopnosti môžeš neustále zlepšovať na ďalších školeniach a učením sa od skúsených kolegov, ktorí sú vždy ochotní poradiť. Jazykové znalosti môžeš rozvíjať v kurzoch, na ktoré Ti radi prispejeme. V rámci tejto pozície je po kompletnom zaškolení možnosť pracovať 3 dni na home office a 2 dni na office.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
Základný plat vo výške OD 1000 € (mzda sa odvíja od úrovne kvalifikácie, skúseností a úrovne jazyka). Súčasťou sú aj provízie z predaja vo výške 20% základnej mzdy.

Kontakt
Lyreco CE, SE
Ďubjaková Gabriela

Sme jedným zo svetových lídrov v oblasti produktov pre kancelárie a pracoviská v Business to Business segmente. Hlavné sídlo našej spoločnosti je v Pezinku, odkiaľ zastrešujeme 4 krajiny: Slovensko, Českú republiku, Maďarsko a Rakúsko.
Lyreco CE,SE, Panholec 20, 902 01 Pezinok
lyreco.com
ID: 3948554  Dátum zverejnenia: 7.8.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.