Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Telesales Representative pre českých firemných zákazníkov
Kto smeDo nášho mladého priateľského tímu hľadáme kandidátov na pozíciu Telesales Representative, ktorého úlohou bude starostlivosť o pridelených firemných zákazníkov.
Sme medzinárodná obchodná spoločnosť s viac ako 90ročnou tradíciou na európskom trhu v B2B segmente, ktorej charakteristickými črtami sú predvídavosť, zavádzanie noviniek, rýchla reakcia na zmeny, dynamickosť a neustály rozvoj. V centre všetkého čo robíme a o čo sa snažíme sú ľudia, ich pohodlie, spokojnosť, dokonalé usporiadanie a vybavenie ich pracovného prostredia. Dôležití sú pre nás nielen naši zákazníci, ale dôraz kladieme tiež na spokojnosť a neustály osobný a profesijný rozvoj našich zamestnancov.
Koho hľadáme & Čo očakávame
• Komunikácia je Tvojou silnou stránkou a rád telefonuješ?
• Záleží Ti na zákazníckej spokojnosti a máš obchodného ducha?
Ak si na tieto otázky odpovedal „áno“, pravdepodobne hľadáme práve Teba!
Zároveň očakávame, že si:
• Zručný pri vedení obchodného rozhovoru;
• Aktívne ovládaš český jazyk v hovorenej aj písanej forme, veľkou
výhodou je úroveň materinského jazyka;
• Tímový hráč;
• Schopný pracovať efektívne a dodržiavať stanovené termíny;
• Ovládaš prácu v programoch MS Office;
• Prípadné skúsenosti na Telesales pozícii sú výhodou.
Čo bude tvoriť Tvoju pracovnú náplň
• Starostlivosť o pridelených aktívnych zákazníkov;
• Telefonický predaj produktov a poradenstvo firemným zákazníkom;
• Analýza zákazníckeho potenciálu s cieľom rozšírenia predávaného produktového portfólia;
• Plnenie nastavených predajných plánov + aktívna práca so zákazníkmi počas marketingových promo kampaní;
• Kompetentné riešenie prípadných reklamácií;
• Zadávanie a údržba dát v interných predajných systémoch našej spoločnosti;
• Spolupráca s internými oddeleniami našej spoločnosti.
Čo Ťa u nás čaká
V rámci prvých týždňov úvodné detailné intro do života našej spoločnosti a pestrého produktového portfólia, ako aj všetky potrebné kurzy a školenia nutné pre Tvoju prácu. Neformálna atmosféra bez vykania, odmeny v závislosti od výsledkov spoločnosti, možnosť nákupu našich produktov za zvýhodnené zamestnanecké ceny ako aj ďalšie obľúbené benefity. Svoje schopnosti môžeš neustále zlepšovať na ďalších školeniach a učením sa od skúsených kolegov, ktorí sú vždy ochotní poradiť. Jazykové znalosti môžeš rozvíjať v kurzoch, na ktoré Ti radi prispejeme. V rámci tejto pozície je po kompletnom zaškolení možnosť pracovať 3 dni na home office a 2 dni na office.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
Základný plat vo výške OD 1000 € (mzda sa odvíja od úrovne kvalifikácie, skúseností a úrovne jazyka). Súčasťou sú aj provízie z predaja vo výške 20% základnej mzdy.
Kontakt
Lyreco CE, SE
Ďubjaková Gabriela
Sme jedným zo svetových lídrov v oblasti produktov pre kancelárie a pracoviská v Business to Business segmente. Hlavné sídlo našej spoločnosti je v Pezinku, odkiaľ zastrešujeme 4 krajiny: Slovensko, Českú republiku, Maďarsko a Rakúsko.
Lyreco CE,SE, Panholec 20, 902 01 Pezinok
lyreco.com
lyreco.com
ID: 3948554
Dátum zverejnenia: 7.8.2020
2020-08-07
lokalita: Pezinok Pozícia: Obchodný referent, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Lyreco CE, SE
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.