Production & Event Manager

KTO SME A ČO ROBÍME?

Zjednodušujeme život v práci. A robíme to radi.
Sme medzinárodná spoločnosť, ktorá patrí medzi svetových lídrov v oblasti distribúcie kancelárskych riešení a osobných ochranných pomôcok v Business to Business segmente.
Z Pezinka zastrešujeme 4 krajiny: Slovensko, Českú republiku, Maďarsko a Rakúsko.

TVOJA PRACOVNÁ NÁPLŇ

Na tejto pozícii sa budeš starať predovšetkým o manažovanie offline marketingových aktivít a eventov v rámci spoločnosti Lyreco.

Čo všetko budeš s nami robiť?
  • manažovať produkciu hlavného katalógu spoločnosti, propagačných aktivít a sezónnych letákov počas celého roka
  • spolupracovať a vyjednávať podmienky s agentúrami a tlačiarňami
  • pripravovať a aktualizovať reporty a analyzovať dáta
  • monitorovať procesy na oddelení a navrhovať ich zlepšenia
  • plánovať externé a interné eventy od A po Z a následne vyhodnocovať a prezentovať ich úspešnosť
  • produkčná práca bude tvoriť približne 70 % Tvojej pracovnej náplne, organizovanie eventov zvyšných 30%

TVOJ TÍM

Naša pobočka v súčasnosti zamestnáva takmer 300 ľudí, z toho cca 120 pracuje na office a v distribučnom centre v Pezinku.

Tvojimi najbližšími kolegami budú:
  • prekladateľský tím Eliška Anna, Marianka a Lucka
  • náš online tím Monika a Michal
  • + šéfka Ivana

PREČO SA K NÁM PRIDAŤ?

  • budeš sa mať u nás fajn
Všetci si tykáme a radi spolu trávime čas, pretože nám je jednoducho spolu dobre.

  • humor, ktorý nás spája
Síce celý deň pracujeme každý na svojich úlohách, ktoré vedú k naplneniu našich spoločných cieľov, máme radi humor a je trvalou súčasťou aj nášho pracovného života.

  • otvorená komunikácia
Keď sa darí, vzájomne sa pochválime, a ak niečo nejde tak ako by malo, hovoríme o tom. Náš riaditeľ Juraj má "open door policy" a rád si vypočuje spätnú väzbu od zamestnancov - dokonca ju aktívne vyhľadáva!

  • vzdelávanie
Naši zamestnanci sa kontinuálne vzdelávajú každý rok (interne aj externe) + podporujeme aj rozvoj jazykových znalostí formou finančného príspevku.

  • ďalšie rozmaznávanie
(dovolenka naviac, darčekové lístky, zľavy na naše produkty, talentová akadémia, lyžovačky, raňajky, prednášky atď.)
Radi Ti o našich benefitoch povieme viac na osobnom stretnutí.

ČO POŽADUJEME NA TEJTO POZÍCII?

  • organizačný talent, zmysel pre koordináciu, diplomatické vystupovanie
  • aspoň 3 roky skúseností s projektovým manažmentom
  • skúsenosti na podobnej pozícii v reklamnej alebo eventovej agentúre výhodou
  • vynikajúce komunikačné a vyjednávacie zručnosti
  • otvorenú myseľ a schopnosť aplikovať pozitívny “can do” prístup v rôznych situáciách
  • aktívnu znalosť anglického jazyka (je podmienkou), znalosť maďarského alebo nemeckého jazyka výhodou
  • zmysel pre detail, orientácia na výsledok
  • všeobecný prehľad fungovania sociálnych médií a online kampaní
  • pokročilá znalosť MS Office

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:

OD 1500 € (výška mzdy sa odvíja od miery Tvojich skúseností, zručností a kvalifikácií pre túto pozíciu - viac Ti radi povieme na osobnom stretnutí).

Kontakt
Lyreco CE, SE
Ďubjaková Gabriela

Sme jedným zo svetových lídrov v oblasti produktov pre kancelárie a pracoviská v Business to Business segmente. Hlavné sídlo našej spoločnosti je v Pezinku, odkiaľ zastrešujeme 4 krajiny: Slovensko, Českú republiku, Maďarsko a Rakúsko.
Lyreco CE,SE, Panholec 20, 902 01 Pezinok
lyreco.com
ID: 3469308  Dátum zverejnenia: 13.8.2018  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.