Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka v kancelárií (dlhodobá stáž/part-time 80 hodín mesačne)
TapGest s. r. o.
Miesto práce
Binarium, Staré Grunty, Karlova Ves
Binarium, Staré Grunty, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
6 - 7 EUR/hod.Podľa skúseností kandidáta
6 - 7 EUR/hod.Podľa skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho malého tímu hľadáme sympatickú osobu, ktorá rada komunikuje a s ktorou je tiež radosť komunikovať :-)
Ide o dlhodobú prácu, nemáme záujem o niekoho, kto to bude brať ako brigádu na krátky čas. Ideálny kandidát je študent/ka VŠ alebo absolvent/ka, ktorý nemá extrémne nabitý rozvrh.
Práca v priemere na 20 hodín týždenne medzi 9:00 a 18:00. Na pracovnej dobe sa vieme flexibilne dohodnúť, ale je potrebné aby si bol/a k dispozícií aspoň 3 dni v týždni.
Pracovať budeš v Bratislave, máme pekný moderný office Binarium (Mlynská dolina). Na príležitostnom home-office sa vieme vždy dohodnúť, avšak gro práce je v office.
Na starosti budeš mať kontakt s našimi partnermi a klientmi. Skrátka reprezentovať firmu na úrovni a zabezpečiť všetky tie nevyhnutné drobnosti, vďaka ktorým potom všetko šľape ako švajčiarske hodinky.
Tvoja náplň práce:
- bežné administratívne práce
- emailová podpora pre našich klientov a partnerov
- práca s interným systémom (zaškolíme ťa)
- vyhľadávanie informácií na internete a zapisovanie do Excel
- organizovanie návštev, rokovaní, porád a služobných ciest
- komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- administratívna podpora všetkým oddeleniam
- starostlivosť o kancelárske priestory, kuchynku, kvety
Ide o dlhodobú prácu, nemáme záujem o niekoho, kto to bude brať ako brigádu na krátky čas. Ideálny kandidát je študent/ka VŠ alebo absolvent/ka, ktorý nemá extrémne nabitý rozvrh.
Práca v priemere na 20 hodín týždenne medzi 9:00 a 18:00. Na pracovnej dobe sa vieme flexibilne dohodnúť, ale je potrebné aby si bol/a k dispozícií aspoň 3 dni v týždni.
Pracovať budeš v Bratislave, máme pekný moderný office Binarium (Mlynská dolina). Na príležitostnom home-office sa vieme vždy dohodnúť, avšak gro práce je v office.
Na starosti budeš mať kontakt s našimi partnermi a klientmi. Skrátka reprezentovať firmu na úrovni a zabezpečiť všetky tie nevyhnutné drobnosti, vďaka ktorým potom všetko šľape ako švajčiarske hodinky.
Tvoja náplň práce:
- bežné administratívne práce
- emailová podpora pre našich klientov a partnerov
- práca s interným systémom (zaškolíme ťa)
- vyhľadávanie informácií na internete a zapisovanie do Excel
- organizovanie návštev, rokovaní, porád a služobných ciest
- komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- administratívna podpora všetkým oddeleniam
- starostlivosť o kancelárske priestory, kuchynku, kvety
Zamestnanecké výhody, benefity
- start-upové prostredie, v ktorom budeš vidieť výsledky
- príležitosť rásť, tak ako porastie firma
- príjemný kolektív ktorý vytvára super pracovnú atmosféru
- ústretový kolegovia a kolegyne od ktorých je možné sa učiť
- mzda od 6 EUR/hod a vyššie brutto
- príležitosť rásť, tak ako porastie firma
- príjemný kolektív ktorý vytvára super pracovnú atmosféru
- ústretový kolegovia a kolegyne od ktorých je možné sa učiť
- mzda od 6 EUR/hod a vyššie brutto
Informácie o výberovom konaní
Ak ťa táto pracovná ponuka zaujala, zašli nám svoj:
1. životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku na e-mail [email protected]
2. fotografiu v CV alebo samostatne
3. spomeň tvoju motiváciu a skúsenosti s podobnou prácou
1. životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku na e-mail [email protected]
2. fotografiu v CV alebo samostatne
3. spomeň tvoju motiváciu a skúsenosti s podobnou prácou
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme technologická firma, ktorá búra zaužívané postupy v oblasti OOH médií. Okrem Slovenska pôsobíme v ďalších 3 krajinách EU a rýchlo expandujeme. Ak ťa baví kreatívna práca s inovatívnymi technológiami, tento job je ideálny pre teba!
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4435834
Dátum zverejnenia: 30.9.2022
2022-09-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: TapGest s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 6 EUR/hod.