Asistentka - Recepčná

Miesto práce
Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
700 Eur/mesiac brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme novú kolegyňu/kolegu, ktorá(ý) sa stane plnohodnotným členom nášho dynamického tímu.
Ponúkame zaujímavú a rôznorodú prácu, kde môžeš naplno uplatniť svoju spoľahlivosť , dôslednosť a zodpovedný prístup .
Ak si človek, ktorý sa chce učiť, je iniciatívny a svoju prácu vykonáva s úsmevom a nadšením, neváhaj a kontaktuj nás :)
Náplňou tvojej práce bude:
  • komplexné zabezpečovanie chodu recepcie
  • telefonická, mailová komunikácia
  • preberanie a následné odovzdanie odkazov
  • triedenie, spracovanie, zakladanie písomnej a elektronickej pošty, vybavovanie korešpondencie ( došlej a odoslanej pošty)
  • prijímanie návštev, hostiteľské povinnosti
  • objednávanie tovaru ( kancelárske potreby )
  • administratívne a organizačné práce podľa požiadaviek
  • vykonávanie denných úloh v zmysle pokynov nadriadených a ďalšie úlohy vyplývajúce z pracovného pomeru
  • spolupráca s ďalšími oddeleniami
  • plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí a porád
  • Práca s IS- Karat
  • vypisovanie žiadaniek na nákup drobného a dlhodobého majetku za obchodné odd.
  • príprava reportov predaja tovaru za sledované obdobie
  • pracovná doba od 7:00 - 15:30 hod.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • príležitosť zamestnať sa v stabilnej firme, ktorá na trhu pôsobí už viac ako 25 rokov
  • práca v priateľskom prostredí a príjemnom kolektíve
  • nové moderné priestory, vysoká úroveň technického vybavenia
  • firemná kultúra založená na vzájomnej úcte medzi kolegami a nadriadenými
  • možnosť spoluvytvárať úspech a rozvoj spoločnosti a tým sa profesionálne rozvíjať
  • priestor na sebarealizáciu
  • podpora rozvoja zamestnancov
  • ocenenie výkonnosti
  • možnosť nakupovať tovar v zamestnaneckých cenách v našich skladových prevádzkach
  • prepracovaný systém odmeňovania

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, prosím pošlite Váš životopis a súhlas so spracovaním osobných údajov e-mailom. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Posúdené budú všetky životopisy. Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí najviac zodpovedajú požiadavkám na obsadzovanú pozíciu. Ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

LUNYS

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

Administratíva

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • profesionalita
  • príjemné vystupovanie
  • komunikatívnosť
  • energickosť
  • dôslednosť
  • tímová práca

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Lunys, s.r.o. je slovenská spoločnosť s viac ako 25-ročnou históriou. Sme významným dovozcom a distribútorom ovocia a zeleniny, potravinového a nepotravinového sortimentu pre celé Slovensko. Našimi klientmi sú prevažne gastro prevádzky, školy a zariadenia hromadného stravovania. Prevádzkujeme aj internetový obchod pre domácnosti a koncových spotrebiteľov. Na Slovensku pôsobíme v Poprade a v Bratislave. Na európsky trh prinášame aj kvalitné služby v oblasti špedície a dopravy. Disponujeme vlastnou flotilou kamiónov a rozsiahlou databázou externých prepravcov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

ID: 3657415  Dátum zverejnenia: 18.7.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 Eur/mesiac brutto