Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Skladová účtovníčka / Call centrum
Miesto práce
Most pri Bratislave č.812, 90046 Bratislava, Bratislavský kraj
Most pri Bratislave č.812, 90046 Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1000 Eur/brutto
1000 Eur/brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- prijímanie a spracovanie telefonických a e-mailových objednávok
- vybavovanie reklamácií a zmien v objednávkach
- práca na 3 zmeny
- fakturácia
Zamestnanecké výhody, benefity
- zamestnanecké zľavy na tovar
- možnosť kariérneho rastu
- osobné ohodnotenie
- odmeny z predaja
- ovocie počas zmeny zdarma
- stravné lístky
Informácie o výberovom konaní
Ak si myslíte, že ste pre danú pozíciu vhodný kandidát, pošlite nám prosím životopis e-mailom. Uchádzači, ktorí najviac zodpovedajú našim požiadavkám, budú pozvaní na osobný pohovor.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
distribúcia ovocia a zeleniny
distribúcia ovocia a zeleniny
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Strojopis - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť a dôslednosť pri prijímaní objednávok
- systematický prístup k práci
- orientácia na detail
- flexibilita pri rozhodovaní v nejednoznačných situáciách
- zodpovednosť , dôveryhodnosť
- prehľad v oblasti ovocia a zeleniny výhodou
- zdravotný preukaz výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Lunys, s.r.o. je slovenská spoločnosť s viac ako 25-ročnou históriou. Sme významným dovozcom a distribútorom ovocia a zeleniny, potravinového a nepotravinového sortimentu pre celé Slovensko. Našimi klientmi sú prevažne gastro prevádzky, školy a zariadenia hromadného stravovania. Prevádzkujeme aj internetový obchod pre domácnosti a koncových spotrebiteľov. Na Slovensku pôsobíme v Poprade a v Bratislave. Na európsky trh prinášame aj kvalitné služby v oblasti špedície a dopravy. Disponujeme vlastnou flotilou kamiónov a rozsiahlou databázou externých prepravcov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2723769
Dátum zverejnenia: 9.3.2018
2018-03-09
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Lunys, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 Eur/brutto