Logistics process manager

Lugera & Maklér spol.s r.o.

Miesto práce
okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
3 800 EUR/mesiac3800 € basic salary + bonus structure. Salary is negotiable depending on experience of candidate.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

* Currently we are looking for professional in field of Logistics for our partner based in Senec:
* Responsible for monitoring and controlling warehousing and transport service provider
* Communication, negotiation with service providers (including service contracts) in relation to logistic performance while considering defined standards and country-specific requirements
* Measurement and evaluation of provider performance against KPIs, suggesting and implementing suitable measures
* Daily communicating with other departments, customers, 3PLs
* Daily problem solving
* Participating on different projects
* Working in international environment
* Providing realistic forecasts

Zamestnanecké výhody, benefity

* All benefits and bonuses will be presented to applicants at a personal interview

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* A successfully completed degree in Logistic Management
* 3PL warehouse management experience is a must
* 7-10 years of professional experience in Warehouse Logistics
* Very good analytical skills, understanding of figures
* Business fluency English is a must
* Good knowledge and application experience in SAP as well as MS Office.
* Willingness to regularly travel internationally (on average once per quarter)
* Assertiveness and a high degree of social and communication skills complete your profile

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Lugera je jednou z najväčších personálno-poradenských spoločností na Slovensku. Od založenia v r. 1996 v Trenčíne sme otvorili 4 pobočky na Slovensku (TN, BA, NR, KE) a pôsobenie sme rozšírili aj do zahraničia - do Českej republiky, Poľska, Holandska, Rumunska, Arménska a na Ukrajinu.

Uchádzačom o zamestnanie pomáhame s uplatnením na trhu práce bezplatne. Ponúkame možnosť registrácie životopisu v databáze, poskytujeme poradenstvo, zasielanie aktuálnych pracovných pozícií podľa zadaných kritérií a ďalšie služby.

Na osobných stretnutiach kandidátov dôkladne pripravíme na stretnutia s klientmi, informujeme ich o aktuálnej situácii na trhu práce v súvislosti s ich profilom a možnosťami uplatnenia. Samozrejmosťou je konštruktívna spätná väzba na priebeh pohovoru a poradenstvo kandidátovi.

V súčasnosti máme za sebou stovky veľkých i menších projektov pre zahraničných investorov, rovnako ako domáce slovenské spoločnosti a tisícky obsadených pracovných miest. Využite aj vy naše skúsenosti a jedinečné znalosti o trhu práce na Slovensku aj v zahraničí.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Veronika Držíková
Tel.: +421907533947
E-mail: poslať životopis
ID: 4507190  Dátum zverejnenia: 24.1.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 3 800 EUR/mesiac