Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR administrator
Lugera & Maklér spol.s r.o.
Miesto práce
Trenčiansky kraj
Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 950 €
od 950 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* Zodpovedá za spracovanie a udržiavanie zverenej personálno-administratívne agendy
* Pripravuje dokumentácie pre externých a dočasných zamestnancov (nastupujúcich/ odchádzajúcich zamestnancov)
* Komunikuje s príslušnými úradmi
* Zodpovedá za reporting a štatistky určené pre finančné oddelenie a HR
* Zodpovedá za aktualizáciu pracovných kariet (popisov pracovných náplní na určené pozície)
* Zodpovedá za administratívnu podporu HR oddelenia
* Koordinuje a organizuje nástup novoprijatých zamestnancov
* Zabezpečuje podporu a back office pre HR oddelenie
* Pripravuje dokumentácie pre externých a dočasných zamestnancov (nastupujúcich/ odchádzajúcich zamestnancov)
* Komunikuje s príslušnými úradmi
* Zodpovedá za reporting a štatistky určené pre finančné oddelenie a HR
* Zodpovedá za aktualizáciu pracovných kariet (popisov pracovných náplní na určené pozície)
* Zodpovedá za administratívnu podporu HR oddelenia
* Koordinuje a organizuje nástup novoprijatých zamestnancov
* Zabezpečuje podporu a back office pre HR oddelenie
Zamestnanecké výhody, benefity
* Bohatý balíček sociálnych benefitov (vzdelávanie, teambuildingové aktivity, možnosti kultúrnych podujatí a iné)
* Ročný bonus, pravidelné prehodnocovanie mzdy
* Ročný bonus, pravidelné prehodnocovanie mzdy
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Min. SŠ vzdelanie – humanitného zamerania
* Prax na obdobnej pozícii – min. 1 rok (Personalista, Mzdový účtovník)
* Znalosť Zákonníka práce, znalosť v oblasti BOZP
* Anglický jazyk – na úrovni umožňujúcej plynulú pracovnú komunikáciu (reporting manažmentu spoločnosti a iné)
* MS Office, Excell – pokročilá úroveň
* Silná orientácia na detail a presnosť
* Práca si vyžaduje silné analytické schopnosti, prácu s dátami a ich vyhodnocovanie
* Prax na obdobnej pozícii – min. 1 rok (Personalista, Mzdový účtovník)
* Znalosť Zákonníka práce, znalosť v oblasti BOZP
* Anglický jazyk – na úrovni umožňujúcej plynulú pracovnú komunikáciu (reporting manažmentu spoločnosti a iné)
* MS Office, Excell – pokročilá úroveň
* Silná orientácia na detail a presnosť
* Práca si vyžaduje silné analytické schopnosti, prácu s dátami a ich vyhodnocovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Lugera & Maklér je jednou z najväčších personálno-poradenských spoločností na Slovensku. Od založenia v r. 1996 v Trenčíne sme otvorili 4 pobočky na Slovensku (TN, BA, NR, KE) a pôsobenie sme rozšírili aj do zahraničia - do Českej republiky, Holandska, Rumunska, Arménska a na Ukrajinu.
Uchádzačom o zamestnanie pomáhame s uplatnením na trhu práce bezplatne. Ponúkame možnosť registrácie životopisu v databáze, poskytujeme poradenstvo, zasielanie aktuálnych pracovných pozícií podľa zadaných kritérií a ďalšie služby.
Na osobných stretnutiach kandidátov dôkladne pripravíme na stretnutia s klientmi, informujeme ich o aktuálnej situácii na trhu práce v súvislosti s ich profilom a možnosťami uplatnenia. Samozrejmosťou je konštruktívna spätná väzba na priebeh pohovoru a poradenstvo kandidátovi.
V súčasnosti máme za sebou stovky veľkých i menších projektov pre zahraničných investorov, rovnako ako domáce slovenské spoločnosti a tisícky obsadených pracovných miest. Využite aj vy naše skúsenosti a jedinečné znalosti o trhu práce na Slovensku aj v zahraničí.
Viac informácií o nás nájdete na: www.lugera.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Uchádzačom o zamestnanie pomáhame s uplatnením na trhu práce bezplatne. Ponúkame možnosť registrácie životopisu v databáze, poskytujeme poradenstvo, zasielanie aktuálnych pracovných pozícií podľa zadaných kritérií a ďalšie služby.
Na osobných stretnutiach kandidátov dôkladne pripravíme na stretnutia s klientmi, informujeme ich o aktuálnej situácii na trhu práce v súvislosti s ich profilom a možnosťami uplatnenia. Samozrejmosťou je konštruktívna spätná väzba na priebeh pohovoru a poradenstvo kandidátovi.
V súčasnosti máme za sebou stovky veľkých i menších projektov pre zahraničných investorov, rovnako ako domáce slovenské spoločnosti a tisícky obsadených pracovných miest. Využite aj vy naše skúsenosti a jedinečné znalosti o trhu práce na Slovensku aj v zahraničí.
Viac informácií o nás nájdete na: www.lugera.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3412699
Dátum zverejnenia: 6.6.2018
2018-06-06
lokalita: Trenčiansky kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Personalista Spoločnosť: Lugera & Maklér spol.s r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 950 €