IT Analytik pre registratúru

Lomtec.com a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 2 500 EUR/mesiacod 1500 EUR brutto + bonusy (v závislosti od relevantných pracovných skúseností)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Pracovná pozícia primárne súvisí s produktom ActiveRegistratúra
• Zber, špecifikácia a analýza požiadaviek zákazníka
• Tvorba analytickej dokumentácie, výstupov pre zákazníka a zadaní pre vývoj (primárne formou modelovania v Enterprise Architecte)
• Analýza dát a analýza existujúcich dátových modelov
• Návrh procesov/algoritmov pre transformácie dát
• Návrh obrazoviek používateľského rozhrania s dôrazom na user-experience
• Tvorba testovacích scenárov
• Kontrola výstupov vývoja, verifikácia voči zadaniam a participácia na internom testovaní
• Aktívna komunikácia so zákazníkom a s budúcimi používateľmi systému, identifikovanie ich potrieb a požiadaviek na ďalší rozvoj systému
• Komunikácia s vývojovým tímom
• Administrácia systému – tvorba kont pre užívateľov, nastavenie rolí, administrácia správy registratúry a príslušných modulov
• Nastavenie systému na základe custom požiadaviek zákazníkov
• Tvorba šablón pre tlačové výstupy zo systému
• Príprava podkladov pre migráciu z iných systémov v spolupráci so zákazníkom a vývojárom
• Návrh integračných rozhraní – analýza iných systémov, procesov, návrh integračných scenárov, testovanie webových služieb
• Prezentácia a obhajoba riešenia zákazníkovi
• Quality assurance a celková zodpovednosť za analýzu v rámci realizovaného projektu
• Poskytovanie konzultácií a poradenstva
• Prezentácia aplikácie v rámci presales aktivít, spolupráca s obchodným oddelením na príprave cenových ponúk
• Školenie používateľov
• Tvorba dokumentácie – používateľskej, integračnej
• Sledovanie a štúdium aktuálnych trendov v rámci relevantnej doménovej oblasti (napr. legislatívy, rôznych vyhlášok, smerníc a pod.) a ich zohľadnenie pri návrhu riešenia

Zamestnanecké výhody, benefity

• Atraktívna, rôznorodá práca na zaujímavých projektoch
• Mladý pracovný kolektív
• Dynamické a moderné pracovné prostredie
• Kvalitné technické vybavenie, vyspelá IT infraštruktúra
• Možnosť profesionálneho rastu
• Samostatná a flexibilná práca, možnosť sebarealizácie
• Motivujúce finančné ohodnotenie s možnosťou pravidelného prehodnotenia
• Možnosť vzdelávania a výberu rôznych školení (hard skill / soft skill)
• Balík benefitov (kultúra, šport, príležitostne home office)

Informácie o výberovom konaní

V rámci výberového konania absolvuje uchádzač prvé kolo, ktorého súčasťou je vypracovanie osobného dotazníka, testu a osobný pohovor v celkovom trvaní cca 2 hodiny.
V prípade, že po prvom kole zostane vo výbere viac uchádzačov, nasleduje druhé kolo pozostávajúce už len z osobného pohovoru.
Pre oslovenie uchádzača do prvého kola potrebujeme štrukturovaný životopis s uvedením referencií (skúseností) v slovenčine, ktorý je treba poslať mailom, prípadne cez náš webový formulár (https://www.lomtec.com/kariera/pracovna-pozicia/15/analytik-pre-registraturu).
Vyžadujeme zároveň kontakt minimálne na jedného kompetentného človeka, ktorý bude schopný dať feedback na uchádzača (ideálne priamy nadriadený z niektorého z predošlých zamestnaní).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické zameranie výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Visio - Základy
Enterprise Architect - Základy
UML - Unified Modeling Language - Základy
SQL - Základy

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Prax minimálne 2 roky v oblasti analýzy a návrhu riešenia informačných systémov
• Znalosti štandardov a noriem pre vývoj informačných systémov vítaná
• Predchádzajúca skúsenosť s vývojom informačných systémov vítaná
• Predchádzajúce skúsenosti s oblasťou elektronizácie procesov a administratívnych agend a s oblasťou elektronických služieb e-Governmentu sú vítané
• Vítaná prax vo využívaní informačných systémov súvisiacich so správou registratúry, prípadne s vývojom relevantných informačných systémov
• Vítaná znalosť legislatívy v oblasti registratúry (Zákon č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach, Výnos MV SR č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry, Zákon č. 305/2013 Z.z. o eGovernmente, Zákon č. 95/2019 Z.z. o o informačných technológiách vo verejnej správe, Výnos MF SR č. 55/2014 Z.z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy...)
• Dobrý prehľad a znalosť technológií a trendov v oblasti webových riešení
• Skúsenosť s návrhom UX/UI dizajnu webových aplikácií
• Analytické a logické myslenie
• Dôslednosť, precíznosť
• Schopnosť riešiť problémy
• Komunikatívnosť a prezentačné zručnosti
• Schopnosť pracovať v tíme
• Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým trendom
• Flexibilita a samostatnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Lomtec.com je medzinárodným poskytovateľom pokročilých e-Business riešení a jedným z lídrov v oblasti vývoja softvéru na zákazku v regióne strednej a východnej Európy.

Spolupracujeme s významnými slovenskými a medzinárodnými organizáciami, ktoré vysoko oceňujú náš proaktívny prístup smerujúci k napleniu ich podnikateľských zámerov.

Kľúčovými benefitmi spoločnosti Lomtec.com sú vlastné produkty, kvalita overená množstvom reálne fungujúcich riešení, nadštandardná podpora a najmä kvalitný tím ľudí, ktorí sa svojou prácou podieľajú na úspešnom budovaní značky Lomtec.com.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3728796  Dátum zverejnenia: 8.10.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 - 2 500 EUR/mesiacod 1500 EUR brutto + bonusy (v závislosti od relevantných pracovných skúseností)