Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Analytik pre registratúru
Lomtec.com a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 2 500 EUR/mesiacod 1500 EUR brutto + bonusy (v závislosti od relevantných pracovných skúseností)
1 500 - 2 500 EUR/mesiacod 1500 EUR brutto + bonusy (v závislosti od relevantných pracovných skúseností)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Pracovná pozícia primárne súvisí s produktom ActiveRegistratúra
• Zber, špecifikácia a analýza požiadaviek zákazníka
• Tvorba analytickej dokumentácie, výstupov pre zákazníka a zadaní pre vývoj (primárne formou modelovania v Enterprise Architecte)
• Analýza dát a analýza existujúcich dátových modelov
• Návrh procesov/algoritmov pre transformácie dát
• Návrh obrazoviek používateľského rozhrania s dôrazom na user-experience
• Tvorba testovacích scenárov
• Kontrola výstupov vývoja, verifikácia voči zadaniam a participácia na internom testovaní
• Aktívna komunikácia so zákazníkom a s budúcimi používateľmi systému, identifikovanie ich potrieb a požiadaviek na ďalší rozvoj systému
• Komunikácia s vývojovým tímom
• Administrácia systému – tvorba kont pre užívateľov, nastavenie rolí, administrácia správy registratúry a príslušných modulov
• Nastavenie systému na základe custom požiadaviek zákazníkov
• Tvorba šablón pre tlačové výstupy zo systému
• Príprava podkladov pre migráciu z iných systémov v spolupráci so zákazníkom a vývojárom
• Návrh integračných rozhraní – analýza iných systémov, procesov, návrh integračných scenárov, testovanie webových služieb
• Prezentácia a obhajoba riešenia zákazníkovi
• Quality assurance a celková zodpovednosť za analýzu v rámci realizovaného projektu
• Poskytovanie konzultácií a poradenstva
• Prezentácia aplikácie v rámci presales aktivít, spolupráca s obchodným oddelením na príprave cenových ponúk
• Školenie používateľov
• Tvorba dokumentácie – používateľskej, integračnej
• Sledovanie a štúdium aktuálnych trendov v rámci relevantnej doménovej oblasti (napr. legislatívy, rôznych vyhlášok, smerníc a pod.) a ich zohľadnenie pri návrhu riešenia
• Zber, špecifikácia a analýza požiadaviek zákazníka
• Tvorba analytickej dokumentácie, výstupov pre zákazníka a zadaní pre vývoj (primárne formou modelovania v Enterprise Architecte)
• Analýza dát a analýza existujúcich dátových modelov
• Návrh procesov/algoritmov pre transformácie dát
• Návrh obrazoviek používateľského rozhrania s dôrazom na user-experience
• Tvorba testovacích scenárov
• Kontrola výstupov vývoja, verifikácia voči zadaniam a participácia na internom testovaní
• Aktívna komunikácia so zákazníkom a s budúcimi používateľmi systému, identifikovanie ich potrieb a požiadaviek na ďalší rozvoj systému
• Komunikácia s vývojovým tímom
• Administrácia systému – tvorba kont pre užívateľov, nastavenie rolí, administrácia správy registratúry a príslušných modulov
• Nastavenie systému na základe custom požiadaviek zákazníkov
• Tvorba šablón pre tlačové výstupy zo systému
• Príprava podkladov pre migráciu z iných systémov v spolupráci so zákazníkom a vývojárom
• Návrh integračných rozhraní – analýza iných systémov, procesov, návrh integračných scenárov, testovanie webových služieb
• Prezentácia a obhajoba riešenia zákazníkovi
• Quality assurance a celková zodpovednosť za analýzu v rámci realizovaného projektu
• Poskytovanie konzultácií a poradenstva
• Prezentácia aplikácie v rámci presales aktivít, spolupráca s obchodným oddelením na príprave cenových ponúk
• Školenie používateľov
• Tvorba dokumentácie – používateľskej, integračnej
• Sledovanie a štúdium aktuálnych trendov v rámci relevantnej doménovej oblasti (napr. legislatívy, rôznych vyhlášok, smerníc a pod.) a ich zohľadnenie pri návrhu riešenia
Zamestnanecké výhody, benefity
• Atraktívna, rôznorodá práca na zaujímavých projektoch
• Mladý pracovný kolektív
• Dynamické a moderné pracovné prostredie
• Kvalitné technické vybavenie, vyspelá IT infraštruktúra
• Možnosť profesionálneho rastu
• Samostatná a flexibilná práca, možnosť sebarealizácie
• Motivujúce finančné ohodnotenie s možnosťou pravidelného prehodnotenia
• Možnosť vzdelávania a výberu rôznych školení (hard skill / soft skill)
• Balík benefitov (kultúra, šport, príležitostne home office)
• Mladý pracovný kolektív
• Dynamické a moderné pracovné prostredie
• Kvalitné technické vybavenie, vyspelá IT infraštruktúra
• Možnosť profesionálneho rastu
• Samostatná a flexibilná práca, možnosť sebarealizácie
• Motivujúce finančné ohodnotenie s možnosťou pravidelného prehodnotenia
• Možnosť vzdelávania a výberu rôznych školení (hard skill / soft skill)
• Balík benefitov (kultúra, šport, príležitostne home office)
Informácie o výberovom konaní
V rámci výberového konania absolvuje uchádzač prvé kolo, ktorého súčasťou je vypracovanie osobného dotazníka, testu a osobný pohovor v celkovom trvaní cca 2 hodiny.
V prípade, že po prvom kole zostane vo výbere viac uchádzačov, nasleduje druhé kolo pozostávajúce už len z osobného pohovoru.
Pre oslovenie uchádzača do prvého kola potrebujeme štrukturovaný životopis s uvedením referencií (skúseností) v slovenčine, ktorý je treba poslať mailom, prípadne cez náš webový formulár (https://www.lomtec.com/kariera/pracovna-pozicia/15/analytik-pre-registraturu).
Vyžadujeme zároveň kontakt minimálne na jedného kompetentného človeka, ktorý bude schopný dať feedback na uchádzača (ideálne priamy nadriadený z niektorého z predošlých zamestnaní).
V prípade, že po prvom kole zostane vo výbere viac uchádzačov, nasleduje druhé kolo pozostávajúce už len z osobného pohovoru.
Pre oslovenie uchádzača do prvého kola potrebujeme štrukturovaný životopis s uvedením referencií (skúseností) v slovenčine, ktorý je treba poslať mailom, prípadne cez náš webový formulár (https://www.lomtec.com/kariera/pracovna-pozicia/15/analytik-pre-registraturu).
Vyžadujeme zároveň kontakt minimálne na jedného kompetentného človeka, ktorý bude schopný dať feedback na uchádzača (ideálne priamy nadriadený z niektorého z predošlých zamestnaní).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické zameranie výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Visio - Základy
Enterprise Architect - Základy
UML - Unified Modeling Language - Základy
SQL - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Visio - Základy
Enterprise Architect - Základy
UML - Unified Modeling Language - Základy
SQL - Základy
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Prax minimálne 2 roky v oblasti analýzy a návrhu riešenia informačných systémov
• Znalosti štandardov a noriem pre vývoj informačných systémov vítaná
• Predchádzajúca skúsenosť s vývojom informačných systémov vítaná
• Predchádzajúce skúsenosti s oblasťou elektronizácie procesov a administratívnych agend a s oblasťou elektronických služieb e-Governmentu sú vítané
• Vítaná prax vo využívaní informačných systémov súvisiacich so správou registratúry, prípadne s vývojom relevantných informačných systémov
• Vítaná znalosť legislatívy v oblasti registratúry (Zákon č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach, Výnos MV SR č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry, Zákon č. 305/2013 Z.z. o eGovernmente, Zákon č. 95/2019 Z.z. o o informačných technológiách vo verejnej správe, Výnos MF SR č. 55/2014 Z.z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy...)
• Dobrý prehľad a znalosť technológií a trendov v oblasti webových riešení
• Skúsenosť s návrhom UX/UI dizajnu webových aplikácií
• Analytické a logické myslenie
• Dôslednosť, precíznosť
• Schopnosť riešiť problémy
• Komunikatívnosť a prezentačné zručnosti
• Schopnosť pracovať v tíme
• Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým trendom
• Flexibilita a samostatnosť
• Znalosti štandardov a noriem pre vývoj informačných systémov vítaná
• Predchádzajúca skúsenosť s vývojom informačných systémov vítaná
• Predchádzajúce skúsenosti s oblasťou elektronizácie procesov a administratívnych agend a s oblasťou elektronických služieb e-Governmentu sú vítané
• Vítaná prax vo využívaní informačných systémov súvisiacich so správou registratúry, prípadne s vývojom relevantných informačných systémov
• Vítaná znalosť legislatívy v oblasti registratúry (Zákon č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach, Výnos MV SR č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry, Zákon č. 305/2013 Z.z. o eGovernmente, Zákon č. 95/2019 Z.z. o o informačných technológiách vo verejnej správe, Výnos MF SR č. 55/2014 Z.z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy...)
• Dobrý prehľad a znalosť technológií a trendov v oblasti webových riešení
• Skúsenosť s návrhom UX/UI dizajnu webových aplikácií
• Analytické a logické myslenie
• Dôslednosť, precíznosť
• Schopnosť riešiť problémy
• Komunikatívnosť a prezentačné zručnosti
• Schopnosť pracovať v tíme
• Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým trendom
• Flexibilita a samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Lomtec.com je medzinárodným poskytovateľom pokročilých e-Business riešení a jedným z lídrov v oblasti vývoja softvéru na zákazku v regióne strednej a východnej Európy.
Spolupracujeme s významnými slovenskými a medzinárodnými organizáciami, ktoré vysoko oceňujú náš proaktívny prístup smerujúci k napleniu ich podnikateľských zámerov.
Kľúčovými benefitmi spoločnosti Lomtec.com sú vlastné produkty, kvalita overená množstvom reálne fungujúcich riešení, nadštandardná podpora a najmä kvalitný tím ľudí, ktorí sa svojou prácou podieľajú na úspešnom budovaní značky Lomtec.com.
Spolupracujeme s významnými slovenskými a medzinárodnými organizáciami, ktoré vysoko oceňujú náš proaktívny prístup smerujúci k napleniu ich podnikateľských zámerov.
Kľúčovými benefitmi spoločnosti Lomtec.com sú vlastné produkty, kvalita overená množstvom reálne fungujúcich riešení, nadštandardná podpora a najmä kvalitný tím ľudí, ktorí sa svojou prácou podieľajú na úspešnom budovaní značky Lomtec.com.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3728796
Dátum zverejnenia: 8.10.2019
2019-10-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Archivár, správca registratúry, IT analytik, IT konzultant Spoločnosť: Lomtec.com a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 - 2 500 EUR/mesiacod 1500 EUR brutto + bonusy (v závislosti od relevantných pracovných skúseností)