Operation Manager / Personalista

Logamic s. r. o.

Miesto práce
Koceľova 15, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 2 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme IT firma, ktorá poskytuje programátorov na projekty klientov. Programátori pracujú u nás v kancelárii, u klienta alebo z domu. Teraz nás je 25 a ďalej rastieme. Potrebujeme posilniť operatívu pri zamestnancoch a klientoch.

Si človek, ktorý má rád riadenie chodu firmy od administratívy cez ekonomiku až po personalistiku v IT spoločnosti? Áno, chceme nájsť tak trochu dynamického chameleóna, ktorý rád komunikuje, vybavuje a má vo veciach pedantný poriadok. Starostlivosť o ľudí je ti blízka. Nečakáš, kým ti úlohy samé padnú z neba na stôl, ale vieš čo je kedy potrebné urobiť a si proaktívny/a.

Podrobnejšie, čo by si robil/a:

Prípravu a úhradu miezd a faktúr.

Mesačný finančný kontroling a reporting a prehľad v cash-flow. Kontrolovať, či aj nám bolo všetko správne a načas uhradené od klientov. Ak niekto mešká s platbou, tak ho upozorníš a snažíš sa, aby nám to bolo uhradene ASAP.

Cesťáky, manažment dovoleniek a PN-iek, objednávky gastráčov a iné potrebné veci pre chod firmy.

Nákup a obstarávanie produktov a služieb pre hladký chod firmy napr.: Tlačiareň, služba na elektronické podpisovanie zmlúv. Urobíš analýzu a porovnanie a vyberieš tri najlepšie, z ktorých jednu vyberieme.

Inventarizácia telefónov a počítačov, aby sme vedeli ktorý kolega ma ktorý hardvér a ktorý je dostupný.

Manažment timesheetov programátorov a následná akceptácia klientami.

Hladký chod v kancelárii, aby bolo nakúpené napr.: káva v kávovare. Manažment upratovačky, aby bolo vždy čisto.

Vhodné je mať prehľad o pracovnom a obchodnom práve, pretože budeš mať na zodpovednosť študovanie zmlúv aj od programátorov, aj nových klientov a v niektorých prípadoch sa budeš potrebovať poradiť s externým právnikom.

Prehľad a organizácia zmlúv a ich predlžovanie alebo ukončovanie s existujúcimi programátormi a klientmi.

High-level operation, naštudovanie si nových vecí, ako napr. relokácia zamestnanca na Filipíny, založenie pobočky v zahraničí a otvorenie bankového účtu.

Organizácia a príprava teambuildingov a pod.

Komunikácia s účtovníčkou, sociálnou poisťovňou a zamestnancami kvôli A1 dokladom pri práci v zahraničí.

Onboarding nových programátorov na projekty od podpisu zmluvy, zabezpečenie hardvéru a softwarových licencií, firemného e-mailu, reporting pre klienta až po prípadny off-boarding, keď občas niekto odchádza.

Technická podpora: Vieš pomôcť netechnickým kolegom v head office alebo si rýchlo vygoogliš a naštuduješ ako nainštalovať napr.: Antivírus, VPN, mailového klienta alebo niečo nastaviť vo Windows, alebo Mac OS. Plus manažment firemných subscriptions napr.: Docusign, Clockify,Jira...

Kontrola spokojnosti: Pravidelná komunikácia s programátormi a klientami, či sú všetci spokojní.

Kontrola e-mailového inboxu a poštovej schránky, aby spam nezaťažoval majiteľov firmy a zároveň, aby sa dôležité veci rýchlo dostali ku kompetentným osobám.

Najväčší nával prác je posledný a prvý týždeň v mesiaci. Zvyčajne 2 týždne v strede mesiaca nie je človek na tejto pozíci plne vyťažený, a preto je možnosť si vybrať side job, ktorý prinesie firme hodnotu.

Môže to byť napr.:

- hľadanie nových klientov, kde vieme predať naše IT služby / odborníkov
- IT recruit
- IT predaj
- alebo niečo vymyslíme spolu :)

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ti ponúkame?

- neformálne prostredie, príjemných kolegov, ktorí sú mladí a kreatívni, ale rovnako aj s 10 ročnými skúsenosťami;
- flexibilitu;
- otvorenú a priamu komunikáciu;
- prístup k informáciám a možnosť prispievať k priamemu rozvoju spoločnosti;
- pestré portfólio aktivít;
- priestor na uplatnenie vlastných nápadov;
- možnosť čiastočného homeoffice.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Aké silné vlastnosti by si mal/a mať?

Samostatnosť v myslení a pri práci, vieš si naštudovať a rýchlo pochopiť nové veci a spraviť ich dobre aj keď si ich predtým nerobil/a.

Proaktívnosť: nečakáš, kým ti dajú úlohu, ale vieš si nájsť a vybrať robotu, ktorá prinesie najväčšiu hodnotu.

Prioritizácia: keď máš 5 úloh na stole, tak si vieš vybrať tú, ktorá je najdôležitejšia a aj najurgentnejšia.
Porozumenie a nadhľad, rýchlo pochopíš a zorientuješ sa v nových veciach.

Pamäť: Aj to čo si nezapíšeš, nenájdeš v poznámkach, tak nezabudneš.

Zodpovednosť: keď je deadline na niečo do zajtra, tak radšej zostaneš o hodinu dlhšie, aby si to spravil/a a flexibilne sa prispôsobíš.

Kvalita: si precízny/a a tvoje výstupy sú vo vysokej kvalite či pri úhradách, kontrolingu, alebo pri vypĺňaní zmlúv.

Komunikácia: Vieš asertívne vysvetliť a vyjednať dohodu tak, aby obe strany boli spokojné.

Vždy nájdeš riešenie: Vieš sa na vec pozrieť z pohľadu druhej strany, z iných uhlov a nájdeš riešenie, ktoré by iných možno nenapadlo a hlavne všetky strany ostanú spokojné.

Starostlivosť/budovanie dobrých vsťahov: Rad/a sa pravidelne postaráš, aby programátori aj klienti boli spokojní a ostali s nami dlhodobo spolupracovať.

Príjemne vystupovanie.

Angličtina na úrovni C1 (aktívna komunikácia s klientami a biznis partnermi).

Znalosť nemeckého jazyka aspoň na mierne komunikačnej úrovni B1 – B2 je výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V Logamic poskytujeme svojim zákazníkom softvérové riešenia, ktoré dodávame načas a v potrebnej kvalite. Pri vývoji aktívne s klientmi a našimi programátormi komunikujeme, aby sme zabezpečili 100 % spokojnosť začínajúc programátormi, klientom a samozrejme aj používateľov vytvorenej aplikácie.
Sme firma, v ktorej vládne mladý duch a spokojnosť vďaka čomu rýchlo rastieme. Naším cieľom je dosahovať výsledky, ktoré nevidia len veľké firmy, ale aj koncoví používatelia našich riešení. V rámci nášho kolektívu prebieha otvorená komunikácia a je vítaný každý návrh na zlepšenie, ktorý zo strany kohokoľvek v rámci firmy príde.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Logamic s.r.o.
Koceľova 15
84107 Bratislava
http://www.logamic.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Roman Koči
Tel.: +421904132323
E-mail: poslať životopis
ID: 3926422  Dátum zverejnenia: 19.6.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac