Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operation Manager / Personalista
Logamic s. r. o.
Miesto práce
Koceľova 15, Bratislava
Koceľova 15, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 2 500 EUR/mesiac
1 200 - 2 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme IT firma, ktorá poskytuje programátorov na projekty klientov. Programátori pracujú u nás v kancelárii, u klienta alebo z domu. Teraz nás je 25 a ďalej rastieme. Potrebujeme posilniť operatívu pri zamestnancoch a klientoch.
Si človek, ktorý má rád riadenie chodu firmy od administratívy cez ekonomiku až po personalistiku v IT spoločnosti? Áno, chceme nájsť tak trochu dynamického chameleóna, ktorý rád komunikuje, vybavuje a má vo veciach pedantný poriadok. Starostlivosť o ľudí je ti blízka. Nečakáš, kým ti úlohy samé padnú z neba na stôl, ale vieš čo je kedy potrebné urobiť a si proaktívny/a.
Podrobnejšie, čo by si robil/a:
Prípravu a úhradu miezd a faktúr.
Mesačný finančný kontroling a reporting a prehľad v cash-flow. Kontrolovať, či aj nám bolo všetko správne a načas uhradené od klientov. Ak niekto mešká s platbou, tak ho upozorníš a snažíš sa, aby nám to bolo uhradene ASAP.
Cesťáky, manažment dovoleniek a PN-iek, objednávky gastráčov a iné potrebné veci pre chod firmy.
Nákup a obstarávanie produktov a služieb pre hladký chod firmy napr.: Tlačiareň, služba na elektronické podpisovanie zmlúv. Urobíš analýzu a porovnanie a vyberieš tri najlepšie, z ktorých jednu vyberieme.
Inventarizácia telefónov a počítačov, aby sme vedeli ktorý kolega ma ktorý hardvér a ktorý je dostupný.
Manažment timesheetov programátorov a následná akceptácia klientami.
Hladký chod v kancelárii, aby bolo nakúpené napr.: káva v kávovare. Manažment upratovačky, aby bolo vždy čisto.
Vhodné je mať prehľad o pracovnom a obchodnom práve, pretože budeš mať na zodpovednosť študovanie zmlúv aj od programátorov, aj nových klientov a v niektorých prípadoch sa budeš potrebovať poradiť s externým právnikom.
Prehľad a organizácia zmlúv a ich predlžovanie alebo ukončovanie s existujúcimi programátormi a klientmi.
High-level operation, naštudovanie si nových vecí, ako napr. relokácia zamestnanca na Filipíny, založenie pobočky v zahraničí a otvorenie bankového účtu.
Organizácia a príprava teambuildingov a pod.
Komunikácia s účtovníčkou, sociálnou poisťovňou a zamestnancami kvôli A1 dokladom pri práci v zahraničí.
Onboarding nových programátorov na projekty od podpisu zmluvy, zabezpečenie hardvéru a softwarových licencií, firemného e-mailu, reporting pre klienta až po prípadny off-boarding, keď občas niekto odchádza.
Technická podpora: Vieš pomôcť netechnickým kolegom v head office alebo si rýchlo vygoogliš a naštuduješ ako nainštalovať napr.: Antivírus, VPN, mailového klienta alebo niečo nastaviť vo Windows, alebo Mac OS. Plus manažment firemných subscriptions napr.: Docusign, Clockify,Jira...
Kontrola spokojnosti: Pravidelná komunikácia s programátormi a klientami, či sú všetci spokojní.
Kontrola e-mailového inboxu a poštovej schránky, aby spam nezaťažoval majiteľov firmy a zároveň, aby sa dôležité veci rýchlo dostali ku kompetentným osobám.
Najväčší nával prác je posledný a prvý týždeň v mesiaci. Zvyčajne 2 týždne v strede mesiaca nie je človek na tejto pozíci plne vyťažený, a preto je možnosť si vybrať side job, ktorý prinesie firme hodnotu.
Môže to byť napr.:
- hľadanie nových klientov, kde vieme predať naše IT služby / odborníkov
- IT recruit
- IT predaj
- alebo niečo vymyslíme spolu :)
Si človek, ktorý má rád riadenie chodu firmy od administratívy cez ekonomiku až po personalistiku v IT spoločnosti? Áno, chceme nájsť tak trochu dynamického chameleóna, ktorý rád komunikuje, vybavuje a má vo veciach pedantný poriadok. Starostlivosť o ľudí je ti blízka. Nečakáš, kým ti úlohy samé padnú z neba na stôl, ale vieš čo je kedy potrebné urobiť a si proaktívny/a.
Podrobnejšie, čo by si robil/a:
Prípravu a úhradu miezd a faktúr.
Mesačný finančný kontroling a reporting a prehľad v cash-flow. Kontrolovať, či aj nám bolo všetko správne a načas uhradené od klientov. Ak niekto mešká s platbou, tak ho upozorníš a snažíš sa, aby nám to bolo uhradene ASAP.
Cesťáky, manažment dovoleniek a PN-iek, objednávky gastráčov a iné potrebné veci pre chod firmy.
Nákup a obstarávanie produktov a služieb pre hladký chod firmy napr.: Tlačiareň, služba na elektronické podpisovanie zmlúv. Urobíš analýzu a porovnanie a vyberieš tri najlepšie, z ktorých jednu vyberieme.
Inventarizácia telefónov a počítačov, aby sme vedeli ktorý kolega ma ktorý hardvér a ktorý je dostupný.
Manažment timesheetov programátorov a následná akceptácia klientami.
Hladký chod v kancelárii, aby bolo nakúpené napr.: káva v kávovare. Manažment upratovačky, aby bolo vždy čisto.
Vhodné je mať prehľad o pracovnom a obchodnom práve, pretože budeš mať na zodpovednosť študovanie zmlúv aj od programátorov, aj nových klientov a v niektorých prípadoch sa budeš potrebovať poradiť s externým právnikom.
Prehľad a organizácia zmlúv a ich predlžovanie alebo ukončovanie s existujúcimi programátormi a klientmi.
High-level operation, naštudovanie si nových vecí, ako napr. relokácia zamestnanca na Filipíny, založenie pobočky v zahraničí a otvorenie bankového účtu.
Organizácia a príprava teambuildingov a pod.
Komunikácia s účtovníčkou, sociálnou poisťovňou a zamestnancami kvôli A1 dokladom pri práci v zahraničí.
Onboarding nových programátorov na projekty od podpisu zmluvy, zabezpečenie hardvéru a softwarových licencií, firemného e-mailu, reporting pre klienta až po prípadny off-boarding, keď občas niekto odchádza.
Technická podpora: Vieš pomôcť netechnickým kolegom v head office alebo si rýchlo vygoogliš a naštuduješ ako nainštalovať napr.: Antivírus, VPN, mailového klienta alebo niečo nastaviť vo Windows, alebo Mac OS. Plus manažment firemných subscriptions napr.: Docusign, Clockify,Jira...
Kontrola spokojnosti: Pravidelná komunikácia s programátormi a klientami, či sú všetci spokojní.
Kontrola e-mailového inboxu a poštovej schránky, aby spam nezaťažoval majiteľov firmy a zároveň, aby sa dôležité veci rýchlo dostali ku kompetentným osobám.
Najväčší nával prác je posledný a prvý týždeň v mesiaci. Zvyčajne 2 týždne v strede mesiaca nie je človek na tejto pozíci plne vyťažený, a preto je možnosť si vybrať side job, ktorý prinesie firme hodnotu.
Môže to byť napr.:
- hľadanie nových klientov, kde vieme predať naše IT služby / odborníkov
- IT recruit
- IT predaj
- alebo niečo vymyslíme spolu :)
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
- neformálne prostredie, príjemných kolegov, ktorí sú mladí a kreatívni, ale rovnako aj s 10 ročnými skúsenosťami;
- flexibilitu;
- otvorenú a priamu komunikáciu;
- prístup k informáciám a možnosť prispievať k priamemu rozvoju spoločnosti;
- pestré portfólio aktivít;
- priestor na uplatnenie vlastných nápadov;
- možnosť čiastočného homeoffice.
- neformálne prostredie, príjemných kolegov, ktorí sú mladí a kreatívni, ale rovnako aj s 10 ročnými skúsenosťami;
- flexibilitu;
- otvorenú a priamu komunikáciu;
- prístup k informáciám a možnosť prispievať k priamemu rozvoju spoločnosti;
- pestré portfólio aktivít;
- priestor na uplatnenie vlastných nápadov;
- možnosť čiastočného homeoffice.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aké silné vlastnosti by si mal/a mať?
Samostatnosť v myslení a pri práci, vieš si naštudovať a rýchlo pochopiť nové veci a spraviť ich dobre aj keď si ich predtým nerobil/a.
Proaktívnosť: nečakáš, kým ti dajú úlohu, ale vieš si nájsť a vybrať robotu, ktorá prinesie najväčšiu hodnotu.
Prioritizácia: keď máš 5 úloh na stole, tak si vieš vybrať tú, ktorá je najdôležitejšia a aj najurgentnejšia.
Porozumenie a nadhľad, rýchlo pochopíš a zorientuješ sa v nových veciach.
Pamäť: Aj to čo si nezapíšeš, nenájdeš v poznámkach, tak nezabudneš.
Zodpovednosť: keď je deadline na niečo do zajtra, tak radšej zostaneš o hodinu dlhšie, aby si to spravil/a a flexibilne sa prispôsobíš.
Kvalita: si precízny/a a tvoje výstupy sú vo vysokej kvalite či pri úhradách, kontrolingu, alebo pri vypĺňaní zmlúv.
Komunikácia: Vieš asertívne vysvetliť a vyjednať dohodu tak, aby obe strany boli spokojné.
Vždy nájdeš riešenie: Vieš sa na vec pozrieť z pohľadu druhej strany, z iných uhlov a nájdeš riešenie, ktoré by iných možno nenapadlo a hlavne všetky strany ostanú spokojné.
Starostlivosť/budovanie dobrých vsťahov: Rad/a sa pravidelne postaráš, aby programátori aj klienti boli spokojní a ostali s nami dlhodobo spolupracovať.
Príjemne vystupovanie.
Angličtina na úrovni C1 (aktívna komunikácia s klientami a biznis partnermi).
Znalosť nemeckého jazyka aspoň na mierne komunikačnej úrovni B1 – B2 je výhodou.
Samostatnosť v myslení a pri práci, vieš si naštudovať a rýchlo pochopiť nové veci a spraviť ich dobre aj keď si ich predtým nerobil/a.
Proaktívnosť: nečakáš, kým ti dajú úlohu, ale vieš si nájsť a vybrať robotu, ktorá prinesie najväčšiu hodnotu.
Prioritizácia: keď máš 5 úloh na stole, tak si vieš vybrať tú, ktorá je najdôležitejšia a aj najurgentnejšia.
Porozumenie a nadhľad, rýchlo pochopíš a zorientuješ sa v nových veciach.
Pamäť: Aj to čo si nezapíšeš, nenájdeš v poznámkach, tak nezabudneš.
Zodpovednosť: keď je deadline na niečo do zajtra, tak radšej zostaneš o hodinu dlhšie, aby si to spravil/a a flexibilne sa prispôsobíš.
Kvalita: si precízny/a a tvoje výstupy sú vo vysokej kvalite či pri úhradách, kontrolingu, alebo pri vypĺňaní zmlúv.
Komunikácia: Vieš asertívne vysvetliť a vyjednať dohodu tak, aby obe strany boli spokojné.
Vždy nájdeš riešenie: Vieš sa na vec pozrieť z pohľadu druhej strany, z iných uhlov a nájdeš riešenie, ktoré by iných možno nenapadlo a hlavne všetky strany ostanú spokojné.
Starostlivosť/budovanie dobrých vsťahov: Rad/a sa pravidelne postaráš, aby programátori aj klienti boli spokojní a ostali s nami dlhodobo spolupracovať.
Príjemne vystupovanie.
Angličtina na úrovni C1 (aktívna komunikácia s klientami a biznis partnermi).
Znalosť nemeckého jazyka aspoň na mierne komunikačnej úrovni B1 – B2 je výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V Logamic poskytujeme svojim zákazníkom softvérové riešenia, ktoré dodávame načas a v potrebnej kvalite. Pri vývoji aktívne s klientmi a našimi programátormi komunikujeme, aby sme zabezpečili 100 % spokojnosť začínajúc programátormi, klientom a samozrejme aj používateľov vytvorenej aplikácie.
Sme firma, v ktorej vládne mladý duch a spokojnosť vďaka čomu rýchlo rastieme. Naším cieľom je dosahovať výsledky, ktoré nevidia len veľké firmy, ale aj koncoví používatelia našich riešení. V rámci nášho kolektívu prebieha otvorená komunikácia a je vítaný každý návrh na zlepšenie, ktorý zo strany kohokoľvek v rámci firmy príde.
Sme firma, v ktorej vládne mladý duch a spokojnosť vďaka čomu rýchlo rastieme. Naším cieľom je dosahovať výsledky, ktoré nevidia len veľké firmy, ale aj koncoví používatelia našich riešení. V rámci nášho kolektívu prebieha otvorená komunikácia a je vítaný každý návrh na zlepšenie, ktorý zo strany kohokoľvek v rámci firmy príde.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3926422
Dátum zverejnenia: 19.6.2020
2020-06-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Logamic s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac