Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operation Manager/ Personalista
Logamic s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 500 EUR/mesiac(pri plnom úväzku)
800 - 1 500 EUR/mesiac(pri plnom úväzku)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si človek, ktorý má rád riadenie chodu kancelárie a personalistiku v IT spoločnosti? Áno, chceme nájsť tak trochu dynamického chameleóna, ktorý rád komunikuje, vybavuje a má vo veciach pedantný poriadok. Starostlivosť o ľudí je ti blízka. Nečakáš kým ti úlohy samé padnú z neba na stôl, ale vieš čo je kedy potrebné urobiť a si proaktívny/a.
Podrobnejšie, čo by si robil/a:
1. Úhradu výplat, prípravu a úhradu faktúr a kontrolovať, či aj nám bolo všetko správne a načas uhradené od klientov.
2. Cesťáky, manažment dovoleniek a PN-iek, objednávky gastráčov a iné potrebné veci pre chod firmy.
3. Hladký chod v kancelárii, aby bolo vždy upratané, káva v kávovare, nakúpené, kvety poliate, a pod.
4. High level operation, naštudovanie si nových veci, ako relokácia zamestnanca napr. na Filipíny, založenie pobočky v zahraničí a otvorenie bankového účtu, príprava teambuildingov a pod.
5. Komunikácia s účtovníčkou, sociálnou poisťovňou a zamestnancami kvôli A1 dokladom pri práci v zahraničí.
6. Prehľad a poriadok v zmluvách.
7. Komunikácia s programátormi a klientmi, či sú všetci spokojní, príprava predlžovania zmlúv s nimi.
Podrobnejšie, čo by si robil/a:
1. Úhradu výplat, prípravu a úhradu faktúr a kontrolovať, či aj nám bolo všetko správne a načas uhradené od klientov.
2. Cesťáky, manažment dovoleniek a PN-iek, objednávky gastráčov a iné potrebné veci pre chod firmy.
3. Hladký chod v kancelárii, aby bolo vždy upratané, káva v kávovare, nakúpené, kvety poliate, a pod.
4. High level operation, naštudovanie si nových veci, ako relokácia zamestnanca napr. na Filipíny, založenie pobočky v zahraničí a otvorenie bankového účtu, príprava teambuildingov a pod.
5. Komunikácia s účtovníčkou, sociálnou poisťovňou a zamestnancami kvôli A1 dokladom pri práci v zahraničí.
6. Prehľad a poriadok v zmluvách.
7. Komunikácia s programátormi a klientmi, či sú všetci spokojní, príprava predlžovania zmlúv s nimi.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
- Neformálne prostredie, príjemných kolegov, ktorí sú mladí a kreatívni, ale rovnako aj s 10 ročnými skúsenosťami
- Flexibilitu
- Otvorenú a priamu komunikáciu
- Prístup k informáciám a možnosť prispievať k priamemu rozvoju spoločnosti
- Pestré portfólio aktivít
- Priestor na uplatnenie vlastných nápadov
- Možnosť čiastočného homeoffice
- Neformálne prostredie, príjemných kolegov, ktorí sú mladí a kreatívni, ale rovnako aj s 10 ročnými skúsenosťami
- Flexibilitu
- Otvorenú a priamu komunikáciu
- Prístup k informáciám a možnosť prispievať k priamemu rozvoju spoločnosti
- Pestré portfólio aktivít
- Priestor na uplatnenie vlastných nápadov
- Možnosť čiastočného homeoffice
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo očakávame od teba?
- Samostatnosť v myslení a pri práci
- Flexibilita
- Angažovanosť
- Angličtina na úrovni aspoň B2 (aktívna komunikácia s klientami a biznis partnermi)
- Znalosť nemeckého jazyka na komunikačnej úrovni
- Príjemné vystupovanie a komunikačné zručnosti na vysokej úrovni
- Samostatnosť v myslení a pri práci
- Flexibilita
- Angažovanosť
- Angličtina na úrovni aspoň B2 (aktívna komunikácia s klientami a biznis partnermi)
- Znalosť nemeckého jazyka na komunikačnej úrovni
- Príjemné vystupovanie a komunikačné zručnosti na vysokej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V Logamic poskytujeme svojim zákazníkom softvérové riešenia, ktoré dodávame načas a v potrebnej kvalite. Pri vývoji aktívne s klientmi a našimi programátormi komunikujeme, aby sme zabezpečili 100 % spokojnosť začínajúc programátormi, klientom a samozrejme aj používateľov vytvorenej aplikácie.
Sme firma, v ktorej vládne mladý duch a spokojnosť vďaka čomu rýchlo rastieme. Naším cieľom je dosahovať výsledky, ktoré nevidia len veľké firmy, ale aj koncoví používatelia našich riešení. V rámci nášho kolektívu prebieha otvorená komunikácia a je vítaný každý návrh na zlepšenie, ktorý zo strany kohokoľvek v rámci firmy príde.
Sme firma, v ktorej vládne mladý duch a spokojnosť vďaka čomu rýchlo rastieme. Naším cieľom je dosahovať výsledky, ktoré nevidia len veľké firmy, ale aj koncoví používatelia našich riešení. V rámci nášho kolektívu prebieha otvorená komunikácia a je vítaný každý návrh na zlepšenie, ktorý zo strany kohokoľvek v rámci firmy príde.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3850504
Dátum zverejnenia: 26.2.2020
2020-02-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Back office špecialista, HR asistent, Office manager, Personalista Spoločnosť: Logamic s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac