Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR/recruiting specialist
Logamic s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1600EUR podľa skúseností
1200 - 1600EUR podľa skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rád(a) by si si rozšíril(a) pôsobenie v HR aj oblasti mimo recruitingu? V tom prípade si na správnom mieste. Hľadáme človeka, ktorý prevezme zodpovednosť za komplexnú oblasť People operations v našej spoločnosti.
Kto sme? Sme IT spoločnosť, na trhu (nie len slovenskom) pôsobíme 7 rokov ale stále si udržiavame mladého startup ducha a neformálnu firemnú kultúru.
Aktivity môžeme rozdeliť do troch skupín – recruiting (60%), people operations (30%) a admin&finance (10%)
Recruiting
- Vyhľadávanie vhodných kandidátov na rôznorodé IT projekty pre lokálnych aj zahraničných klientov (interná databáza, social media, pracovné portály...)
- Komplexný výberový proces s kandidátmi
- Udržiavanie aktuálnosti databázy
- Komunikácia s klientami a biznis partnermi
- Podieľať sa na zlepšovaní recruiting oblasti
- Branding
People operations (aktuálne cca 25 zamestnancov/spolupracovníkov)
- Personálna agenda – zmluvy so zamestnancami, starostlivosť o zamestnancov
- Plánovanie a organizácia firemných eventov a teambuildingov
- Spracovanie podkladov pre mzdovú účtovníčku
- Podieľať sa na rozvoji HR v spoločnosti
Admin&finance
- Uhrádzanie faktúr a miezd
- Komunikácia s účtovnou spoločnosťou v prípade potreby
- Dohliadanie na aktivity vykonávané office&admin asistentkou
Kto sme? Sme IT spoločnosť, na trhu (nie len slovenskom) pôsobíme 7 rokov ale stále si udržiavame mladého startup ducha a neformálnu firemnú kultúru.
Aktivity môžeme rozdeliť do troch skupín – recruiting (60%), people operations (30%) a admin&finance (10%)
Recruiting
- Vyhľadávanie vhodných kandidátov na rôznorodé IT projekty pre lokálnych aj zahraničných klientov (interná databáza, social media, pracovné portály...)
- Komplexný výberový proces s kandidátmi
- Udržiavanie aktuálnosti databázy
- Komunikácia s klientami a biznis partnermi
- Podieľať sa na zlepšovaní recruiting oblasti
- Branding
People operations (aktuálne cca 25 zamestnancov/spolupracovníkov)
- Personálna agenda – zmluvy so zamestnancami, starostlivosť o zamestnancov
- Plánovanie a organizácia firemných eventov a teambuildingov
- Spracovanie podkladov pre mzdovú účtovníčku
- Podieľať sa na rozvoji HR v spoločnosti
Admin&finance
- Uhrádzanie faktúr a miezd
- Komunikácia s účtovnou spoločnosťou v prípade potreby
- Dohliadanie na aktivity vykonávané office&admin asistentkou
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
- Neformálne prostredie, príjemných kolegov, ktorí sú myslením a duchom mladí a kreatívni ale rovnako aj skúsení
- Flexibilitu
- Otvorenú a priamu komunikáciu
- Prístup k informáciám a možnosť prispievať k priamemu rozvoju spoločnosti
- Pestré portfólio aktivít
- Priestor na uplatnenie vlastných nápadov
- Autonómnosť
- Možnosť čiastočného homeoffice
- Neformálne prostredie, príjemných kolegov, ktorí sú myslením a duchom mladí a kreatívni ale rovnako aj skúsení
- Flexibilitu
- Otvorenú a priamu komunikáciu
- Prístup k informáciám a možnosť prispievať k priamemu rozvoju spoločnosti
- Pestré portfólio aktivít
- Priestor na uplatnenie vlastných nápadov
- Autonómnosť
- Možnosť čiastočného homeoffice
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Personalistika - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo očakávame od teba?
- Samostatnosť v myslení a pri práci
- Flexibilita
- Angažovanosť
- Skúsenosti s IT recruitingom
- Angličtina na úrovni C1 (aktívna komunikácia s klientami a biznis partnermi)
- Príjemné vystupovanie a komunikačné zručnosti na vysokej úrovni
- Nemecký jazyk aspoň na úrovni B1 (porozumenie, small talk) - výhodou
- Základné znalosti zákonníka práce – výhodou
- Samostatnosť v myslení a pri práci
- Flexibilita
- Angažovanosť
- Skúsenosti s IT recruitingom
- Angličtina na úrovni C1 (aktívna komunikácia s klientami a biznis partnermi)
- Príjemné vystupovanie a komunikačné zručnosti na vysokej úrovni
- Nemecký jazyk aspoň na úrovni B1 (porozumenie, small talk) - výhodou
- Základné znalosti zákonníka práce – výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V Logamic poskytujeme svojim zákazníkom softvérové riešenia, ktoré dodávame načas a v potrebnej kvalite. Pri vývoji aktívne s klientmi a našimi programátormi komunikujeme, aby sme zabezpečili 100 % spokojnosť začínajúc programátormi, klientom a samozrejme aj používateľov vytvorenej aplikácie.
Sme firma, v ktorej vládne mladý duch a spokojnosť vďaka čomu rýchlo rastieme. Naším cieľom je dosahovať výsledky, ktoré nevidia len veľké firmy, ale aj koncoví používatelia našich riešení. V rámci nášho kolektívu prebieha otvorená komunikácia a je vítaný každý návrh na zlepšenie, ktorý zo strany kohokoľvek v rámci firmy príde.
Sme firma, v ktorej vládne mladý duch a spokojnosť vďaka čomu rýchlo rastieme. Naším cieľom je dosahovať výsledky, ktoré nevidia len veľké firmy, ale aj koncoví používatelia našich riešení. V rámci nášho kolektívu prebieha otvorená komunikácia a je vítaný každý návrh na zlepšenie, ktorý zo strany kohokoľvek v rámci firmy príde.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3647927
Dátum zverejnenia: 18.4.2019
2019-04-18
lokalita: Bratislava Pozícia: HR generalist, HR Koordinátor, Personalista, Personálny konzultant, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: Logamic s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 - 1600EUR podľa skúseností