Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Podpora zákazníkov
LLARIK, s.r.o.
Miesto práce
Sereď, Trnavský kraj
Sereď, Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Uchádzači budú informovaní na vstupnom pohovore
Uchádzači budú informovaní na vstupnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nových kolegov na oddelenie starostlivosti o zákazníkov.
Cieľ:
Údržba komplexného aplikačného softvéru určného pre ekonomiku, obchod a služby malých a stredných podnikov.
Úlohou podpory je:
• Preberanie telefonických hovorov, prichádzajúcich mailov.
• Komunikácia so zákazníkom telefonicky a cez vzdialenú prácu.
• Riešenie otázok, požiadaviek, problémov existujúcich zákazníkov.
• Analyzovanie problémov operačného systému u zákazníkov na ďialku a pomoc so základými postupmi pri využívaní SW za účelom odstraňovania porúch a zaučenia obsluhy zákazníka.
Pri nástupe do práce poskytneme kompletné zaškolenie a podporu počas úvodného obdobia.
Cieľ:
Údržba komplexného aplikačného softvéru určného pre ekonomiku, obchod a služby malých a stredných podnikov.
Úlohou podpory je:
• Preberanie telefonických hovorov, prichádzajúcich mailov.
• Komunikácia so zákazníkom telefonicky a cez vzdialenú prácu.
• Riešenie otázok, požiadaviek, problémov existujúcich zákazníkov.
• Analyzovanie problémov operačného systému u zákazníkov na ďialku a pomoc so základými postupmi pri využívaní SW za účelom odstraňovania porúch a zaučenia obsluhy zákazníka.
Pri nástupe do práce poskytneme kompletné zaškolenie a podporu počas úvodného obdobia.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v kolektíve,
- odborný a personálny rozvoj,
- možnosť postupu na ďalšiu pozíciu,
- výhodné pracovné podmienky,
- zaujímavé problémy pri riešení
- odborný a personálny rozvoj,
- možnosť postupu na ďalšiu pozíciu,
- výhodné pracovné podmienky,
- zaujímavé problémy pri riešení
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu, pošlite Váš C.V. na uvedenú emailovú adresu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Fakturácia - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Fakturácia - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
znalosť práce s Windows požadovaná
základy vedenia ekonomiky výhodou
základy vedenia ekonomiky výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
LLARIK s.r.o. je spoločnosť pôsobiaca na trhu od roku 1992. Špecializujeme sa na cloudové riešenia ERP v rôznych segmentoch trhu, vývoj a údržba aplikačného softvéru a internetových aplikácií
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 266062
Dátum zverejnenia: 13.2.2018
2018-02-13
lokalita: Trnavský kraj Pozícia: IT konzultant, Servisný technik Spoločnosť: LLARIK, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Uchádzači budú informovaní na vstupnom pohovore