Podpora zákazníkov

LLARIK, s.r.o.

Miesto práce
Sereď, Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Uchádzači budú informovaní na vstupnom pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme nových kolegov na oddelenie starostlivosti o zákazníkov.

Cieľ:
Údržba komplexného aplikačného softvéru určného pre ekonomiku, obchod a služby malých a stredných podnikov.

Úlohou podpory je:
• Preberanie telefonických hovorov, prichádzajúcich mailov.
• Komunikácia so zákazníkom telefonicky a cez vzdialenú prácu.
• Riešenie otázok, požiadaviek, problémov existujúcich zákazníkov.
• Analyzovanie problémov operačného systému u zákazníkov na ďialku a pomoc so základými postupmi pri využívaní SW za účelom odstraňovania porúch a zaučenia obsluhy zákazníka.

Pri nástupe do práce poskytneme kompletné zaškolenie a podporu počas úvodného obdobia.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v kolektíve,
- odborný a personálny rozvoj,
- možnosť postupu na ďalšiu pozíciu,
- výhodné pracovné podmienky,
- zaujímavé problémy pri riešení

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu, pošlite Váš C.V. na uvedenú emailovú adresu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Fakturácia - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

znalosť práce s Windows požadovaná
základy vedenia ekonomiky výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

LLARIK s.r.o. je spoločnosť pôsobiaca na trhu od roku 1992. Špecializujeme sa na cloudové riešenia ERP v rôznych segmentoch trhu, vývoj a údržba aplikačného softvéru a internetových aplikácií

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 266062  Dátum zverejnenia: 13.2.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Uchádzači budú informovaní na vstupnom pohovore