Koordinátor implementácie ERP pre oblasť financií

LKQ SK s.r.o.

Miesto práce
Stará Vajnorská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.3.2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 2 000 EUR/mesiacfinálna výška je v závislosti od skúseností a zručností uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

V prvej fáze to bude najmä:
- Popisom a analýzou finančných procesov s cieľom umožniť úspešný prechod na nový ERP systém ORACLE
- Koordinovanie celého procesu v rámci tímu finančného oddelenia, plánovanie jednotlivých etáp, sledovanie plnenia cieľov
- Extrahovanie údajov z finančných systémov
- Podporou tímu pre konverziu dát
- Zastrešiť mapovanie procesov v existujúcom systéme a identifikáciou oblastí na zlepšenie a riešenie problémov v spolupráci s finančným a účtovným oddelením.
- Podporou a vykonávaním testovania nových obchodných procesov a postupov podporovaných systémom Oracle pred prechodom
- Pomáhať s požiadavkami na zosúladenie nového ERP systému spolu s ostatnými členmi projektu v LKQ Europe
- Zaistením presných a zdieľaných informácií s ostatnými členmi tímu, vrátane organizácie školiaceho procesu aj pre nových členov tímu
V druhej fáze to bude najmä:
- Podpora prenosu vedomostí a zručností o novom systéme kolegom zo strednej a východnej Európy a pôsobiť ako kľúčový používateľ
- Podieľanie sa na preskúmaní a doladení požiadaviek obchodnej dokumentácie
- Vybudovanie a zdokumentovanie špecifického testovacieho scenára pre región CEE
- Riadenie integrácie systému a testovanie užívateľského prostredia
- Budete vypracovávať európske vzorové príručky – príručky pre osobitný postup CEE
- Pomoc pri vývoji špecifického školiaceho materiálu CEE
- Poskytovanie školení kolegom v príslušnej obchodnej oblasti
- Vedenie CEE kolegov počas testovacieho a školiaceho obdobia
- Poskytovanie podpory kolegom v príslušnej oblasti v období GoLive

Zamestnanecké výhody, benefity

- Možnosť sebarealizácie a participovanie na európskom projekte implementácie nového ERP systému
- Možnosť osobnostne rásť, dosahovať pracovné úspechy, spoznávať nové business procesy v rôznych krajinách a zdokonaľovať sa
- Zázemie v stabilnej, medzinárodnej a prosperujúcej spoločnosti
- Využitie znalostí, skúseností a zdokonalenie fungovania oddelenia, procesov
- Aktívne využívanie ANJ na dennej báze
- Podieľanie sa na rozvoji našej spoločnosti
- Základnú zložku mzdy 1500€ brutto + variabilnú zložku v závislosti od Vašich skúseností, zručností a jednotlivých fáz projektu

Informácie o výberovom konaní

Odpovedali ste na všetko "ÁNO"? Potom je táto pozícia stvorená pre Vás a skvele zapadnete do nášho projektového tímu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Oceníte malú zmenu vo svojej kariére bez toho, že opustíte doterajšiu oblasť, naopak rozšírite svoju odbornosť a skúsenosti vďaka novej náplni práce.
- Chcete uplatniť svoje vedomosti a skúsenosti z pozícií ako hlavný účtovník, alebo finančný controller aj v rámci inej agendy než je spracovanie účtovníctva a reportingu.
- Vás baví prekladať zložité a neúplné informácie do úspešného konca a komunikovať ich s finančným tímom a projektovým managementom
- Máte silné schopnosti v oblasti účtovnej /finančnej analýzy, spisovania procesov aj v anglickom jazyku (štandardy GAAP v USA sú výhodou)
- Máte veľmi dobrý time management a plánovanie úloh
- Ste tímový hráč s motiváciou na samostatné plnenie úloh
- Ste ochotný naučiť sa nové koncepty a rozširovať si vlastnú oblasť zodpovednosti
- Ste ochotný cestovať v rámci Európy (samozrejme keď to dovolí situácia vzhľadom na Covid-19) – až v druhej fáze projektu
- Ovládate balík Microsoft Office na veľmi pokročilej úrovni (najmä Excel, Word, Powerpoint...)
- Ak máte skúsenosť so systém ORACLE a HELIOS – považované za výhodu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

LKQ SK s.r.o. je významným importérom a distribútorom automobilových náhradných dielov, autopotrieb a autopríslušenstva. Spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu od roku 1997, je členom LKQ Corporation – najväčšieho distribútora v Európe a Severnej Amerike.
LKQ SK s.r.o. na Slovensku reprezentuje značky ELIT SLOVAKIA a AUTO KELLY SLOVAKIA a predstavuje:
- komplexný sortiment produktov a služieb pre veľkoobchodných aj maloobchodných zákazníkov
- viac ako 50 vlastných predajní po celom Slovensku od Senice po Košice
- cez 100 servisných stredísk v zmluvnej sieti PARTNER ELIT a AUTO KELLY AUTOSERVIS

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 4026204  Dátum zverejnenia: 29.1.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac