Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor implementácie ERP pre oblasť financií
LKQ SK s.r.o.
Miesto práce
Stará Vajnorská, Bratislava
Stará Vajnorská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.3.2021
1.3.2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 2 000 EUR/mesiacfinálna výška je v závislosti od skúseností a zručností uchádzača
1 500 - 2 000 EUR/mesiacfinálna výška je v závislosti od skúseností a zručností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V prvej fáze to bude najmä:
- Popisom a analýzou finančných procesov s cieľom umožniť úspešný prechod na nový ERP systém ORACLE
- Koordinovanie celého procesu v rámci tímu finančného oddelenia, plánovanie jednotlivých etáp, sledovanie plnenia cieľov
- Extrahovanie údajov z finančných systémov
- Podporou tímu pre konverziu dát
- Zastrešiť mapovanie procesov v existujúcom systéme a identifikáciou oblastí na zlepšenie a riešenie problémov v spolupráci s finančným a účtovným oddelením.
- Podporou a vykonávaním testovania nových obchodných procesov a postupov podporovaných systémom Oracle pred prechodom
- Pomáhať s požiadavkami na zosúladenie nového ERP systému spolu s ostatnými členmi projektu v LKQ Europe
- Zaistením presných a zdieľaných informácií s ostatnými členmi tímu, vrátane organizácie školiaceho procesu aj pre nových členov tímu
V druhej fáze to bude najmä:
- Podpora prenosu vedomostí a zručností o novom systéme kolegom zo strednej a východnej Európy a pôsobiť ako kľúčový používateľ
- Podieľanie sa na preskúmaní a doladení požiadaviek obchodnej dokumentácie
- Vybudovanie a zdokumentovanie špecifického testovacieho scenára pre región CEE
- Riadenie integrácie systému a testovanie užívateľského prostredia
- Budete vypracovávať európske vzorové príručky – príručky pre osobitný postup CEE
- Pomoc pri vývoji špecifického školiaceho materiálu CEE
- Poskytovanie školení kolegom v príslušnej obchodnej oblasti
- Vedenie CEE kolegov počas testovacieho a školiaceho obdobia
- Poskytovanie podpory kolegom v príslušnej oblasti v období GoLive
- Popisom a analýzou finančných procesov s cieľom umožniť úspešný prechod na nový ERP systém ORACLE
- Koordinovanie celého procesu v rámci tímu finančného oddelenia, plánovanie jednotlivých etáp, sledovanie plnenia cieľov
- Extrahovanie údajov z finančných systémov
- Podporou tímu pre konverziu dát
- Zastrešiť mapovanie procesov v existujúcom systéme a identifikáciou oblastí na zlepšenie a riešenie problémov v spolupráci s finančným a účtovným oddelením.
- Podporou a vykonávaním testovania nových obchodných procesov a postupov podporovaných systémom Oracle pred prechodom
- Pomáhať s požiadavkami na zosúladenie nového ERP systému spolu s ostatnými členmi projektu v LKQ Europe
- Zaistením presných a zdieľaných informácií s ostatnými členmi tímu, vrátane organizácie školiaceho procesu aj pre nových členov tímu
V druhej fáze to bude najmä:
- Podpora prenosu vedomostí a zručností o novom systéme kolegom zo strednej a východnej Európy a pôsobiť ako kľúčový používateľ
- Podieľanie sa na preskúmaní a doladení požiadaviek obchodnej dokumentácie
- Vybudovanie a zdokumentovanie špecifického testovacieho scenára pre región CEE
- Riadenie integrácie systému a testovanie užívateľského prostredia
- Budete vypracovávať európske vzorové príručky – príručky pre osobitný postup CEE
- Pomoc pri vývoji špecifického školiaceho materiálu CEE
- Poskytovanie školení kolegom v príslušnej obchodnej oblasti
- Vedenie CEE kolegov počas testovacieho a školiaceho obdobia
- Poskytovanie podpory kolegom v príslušnej oblasti v období GoLive
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť sebarealizácie a participovanie na európskom projekte implementácie nového ERP systému
- Možnosť osobnostne rásť, dosahovať pracovné úspechy, spoznávať nové business procesy v rôznych krajinách a zdokonaľovať sa
- Zázemie v stabilnej, medzinárodnej a prosperujúcej spoločnosti
- Využitie znalostí, skúseností a zdokonalenie fungovania oddelenia, procesov
- Aktívne využívanie ANJ na dennej báze
- Podieľanie sa na rozvoji našej spoločnosti
- Základnú zložku mzdy 1500€ brutto + variabilnú zložku v závislosti od Vašich skúseností, zručností a jednotlivých fáz projektu
- Možnosť osobnostne rásť, dosahovať pracovné úspechy, spoznávať nové business procesy v rôznych krajinách a zdokonaľovať sa
- Zázemie v stabilnej, medzinárodnej a prosperujúcej spoločnosti
- Využitie znalostí, skúseností a zdokonalenie fungovania oddelenia, procesov
- Aktívne využívanie ANJ na dennej báze
- Podieľanie sa na rozvoji našej spoločnosti
- Základnú zložku mzdy 1500€ brutto + variabilnú zložku v závislosti od Vašich skúseností, zručností a jednotlivých fáz projektu
Informácie o výberovom konaní
Odpovedali ste na všetko "ÁNO"? Potom je táto pozícia stvorená pre Vás a skvele zapadnete do nášho projektového tímu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Oceníte malú zmenu vo svojej kariére bez toho, že opustíte doterajšiu oblasť, naopak rozšírite svoju odbornosť a skúsenosti vďaka novej náplni práce.
- Chcete uplatniť svoje vedomosti a skúsenosti z pozícií ako hlavný účtovník, alebo finančný controller aj v rámci inej agendy než je spracovanie účtovníctva a reportingu.
- Vás baví prekladať zložité a neúplné informácie do úspešného konca a komunikovať ich s finančným tímom a projektovým managementom
- Máte silné schopnosti v oblasti účtovnej /finančnej analýzy, spisovania procesov aj v anglickom jazyku (štandardy GAAP v USA sú výhodou)
- Máte veľmi dobrý time management a plánovanie úloh
- Ste tímový hráč s motiváciou na samostatné plnenie úloh
- Ste ochotný naučiť sa nové koncepty a rozširovať si vlastnú oblasť zodpovednosti
- Ste ochotný cestovať v rámci Európy (samozrejme keď to dovolí situácia vzhľadom na Covid-19) – až v druhej fáze projektu
- Ovládate balík Microsoft Office na veľmi pokročilej úrovni (najmä Excel, Word, Powerpoint...)
- Ak máte skúsenosť so systém ORACLE a HELIOS – považované za výhodu
- Chcete uplatniť svoje vedomosti a skúsenosti z pozícií ako hlavný účtovník, alebo finančný controller aj v rámci inej agendy než je spracovanie účtovníctva a reportingu.
- Vás baví prekladať zložité a neúplné informácie do úspešného konca a komunikovať ich s finančným tímom a projektovým managementom
- Máte silné schopnosti v oblasti účtovnej /finančnej analýzy, spisovania procesov aj v anglickom jazyku (štandardy GAAP v USA sú výhodou)
- Máte veľmi dobrý time management a plánovanie úloh
- Ste tímový hráč s motiváciou na samostatné plnenie úloh
- Ste ochotný naučiť sa nové koncepty a rozširovať si vlastnú oblasť zodpovednosti
- Ste ochotný cestovať v rámci Európy (samozrejme keď to dovolí situácia vzhľadom na Covid-19) – až v druhej fáze projektu
- Ovládate balík Microsoft Office na veľmi pokročilej úrovni (najmä Excel, Word, Powerpoint...)
- Ak máte skúsenosť so systém ORACLE a HELIOS – považované za výhodu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
LKQ SK s.r.o. je významným importérom a distribútorom automobilových náhradných dielov, autopotrieb a autopríslušenstva. Spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu od roku 1997, je členom LKQ Corporation – najväčšieho distribútora v Európe a Severnej Amerike.
LKQ SK s.r.o. na Slovensku reprezentuje značky ELIT SLOVAKIA a AUTO KELLY SLOVAKIA a predstavuje:
- komplexný sortiment produktov a služieb pre veľkoobchodných aj maloobchodných zákazníkov
- viac ako 50 vlastných predajní po celom Slovensku od Senice po Košice
- cez 100 servisných stredísk v zmluvnej sieti PARTNER ELIT a AUTO KELLY AUTOSERVIS
LKQ SK s.r.o. na Slovensku reprezentuje značky ELIT SLOVAKIA a AUTO KELLY SLOVAKIA a predstavuje:
- komplexný sortiment produktov a služieb pre veľkoobchodných aj maloobchodných zákazníkov
- viac ako 50 vlastných predajní po celom Slovensku od Senice po Košice
- cez 100 servisných stredísk v zmluvnej sieti PARTNER ELIT a AUTO KELLY AUTOSERVIS
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4026204
Dátum zverejnenia: 29.1.2021
2021-01-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Controller, Finančný analytik, Finančný manažér, Hlavný účtovník, Účtovník Spoločnosť: LKQ SK s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac