Key account manager ( personálna agentúra)

LKLT s.r.o.

Miesto práce
Nitriansky kraj, Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiacFixný plat 1100 Eur + prémie , základný plat môže byť vyšší v prípade skúseného kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

O ČO IDE V SKRATKE:
- obchodná pozícia do obchodného tímu, ktorý servisuje súčasných zákazníkov a zásobuje konzultanta novými
- oslovovanie a získavanie nových zákazníkov (väčší klienti, B2B, )
- udržiavanie a prehlbovanie vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
- ideálny kandidát má skúsenosť s prácou v personálnej agentúre
- musíš mať vlastú sieť kontaktov medzi firemnými zákazníkmi
MINIMÁLNE 2 ROČNÁ PRAX NA POZÍCII OBCHODNÍKA.

KTO SI OČAMI MANAŽMENTU SPOLOČNOSTI?
„V prvom rade si šikovný obchodník, vieš oslovovať nových zákazníkov ale aj udržovať súčasných. Obchod je pre teba o postupnom budovaní vzťahov.“

„Máš obchodnícke myslenie a schopnosť porozumieť základným ekonomicko- obchodným súvislostiam.“

„Prvotná negatívna odpoveď ešte nemusí znamenať, že sa treba hneď vzdať.“

ČO POVEDALI TVOJI BUDÚCI KOLEGOVIA?
„Nie je to pozícia pre rozposielača cenových ponúk alebo roznášača katalógov... je to pozícia pre obchodníka. V závislosti od typu obchodnej príležitosti... treba si to obehať, obvolať, pozisťovať informácie, identifikovať potreby a podobne. Aby sa vyskladala čo najlepšia stratégia a riešenie.“​

„Úprimnosť, otvorenosť, aktivita, pravidelná komunikácia a objektívna spätná väzba. Rýchle identifikovanie omylov a okamžitá náprava. Hľadanie spôsobov ako veci idú... to je ako dennodenne dýcha a žije obchodný tím.“

„Rastieme posledné roky dosť dynamicky, ale vidíme, že na trhu je potenciál rásť ešte rýchlejšie. Cieľ je získať nových zákazníkov ale aj využiť naplno potenciál z už existujúcich vzťahov.“

Zamestnanecké výhody, benefity

HLAVNÉ VÝHODY PRE TEBA?
- máš motivujúce ohodnotenie + možnosť mimoriadnych odmien (žiadny strop, je to na tebe)
- máš podporu priamo od najvyššieho manažmentu... bez byrokracie
- máš voľné ruky, nastavenie cenovej politikna tebe , úplná flexibilita... vieš nastaviť ponuku tak, aby si mohol/a byť úspešný/á
- technickú a administratívnu podporu máš interne v tíme
- funkčne nastavený obchodný systém na tvorení ktorého sa priamo podieľaš
-možnosť stať sa partnerom spoločnosti a mať pasívny príjem
- služobné vozidlo, telefón, pc - samozrejmosťou

Informácie o výberovom konaní

PROSÍM PREČÍTAJTE SI PRED ZAVOLANÍM:
(1) Prečítal/a som si podrobne celý popis pozície.
(2) Viem, že toto je pozícia vyhľadávaná personálnou agentúrou a meno spoločnosti sa v popise neuvádza na základe zmluvných podmienok, a že každému kandidátovi v užšom výbere bude oznámená identita klienta.
(3) Chápem, že prihlásenie sa na pozíciu je prvý krok, a že kandidátom v užšom výbere budú predstavené všetky relevantné detaily ponuky. Ak by bola táto ponuka z akéhokoľvek dôvodu pre mňa nezaujímavá, zistím to počas prvých pár minút pri prvom obvykle telefonickom kontakte.
(4) Viem, že reagovať na pozíciu je možné len a výlučne cez elektronický formulár - nie cez e-mail, správu na sociálnych sieťach, osobne, poštou a pod.
(5) Viem, že svoj životopis (prípadne iný dokument) môžem zaslať aj neskôr a to ako odpoveď na automatický e-mail, ktorý mi príde keď sa na túto pozíciu prihlásim. A viem, že mi tento automatický e-mail môže prísť do priečinka nevyžiadanej pošty (spam, junk mail a pod.), ktorý som si skontroloval/a.
(6) Rozumiem, že výberové konanie nemá presný dátum ukončenia lebo závisí od viacerých faktorov, ktoré nevie personálna agentúra objektívne ovplyvniť, a že obvyklý proces môže trvať 5-20 dní.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Right.Job je personálna agentúra, ktorá je súčasťou RJ-Personal Group. Našim partnerom pomáhame aby mohli byť úspešní cez najvhodnejších ľudí. Jedna z najdôležitejších esencií úspechu je správny výber kandidátov a budúcich členov efektívnych tímov.

Tak ako k našim partnerom, aj k našim kandidátom sa správame vždy fér a zachovávame úplnú diskrétnosť. Aj to nám pomáha budovať si s kandidátmi dôveru a dlhodobý vzťah.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY:
- si jednoducho obchodník/čka telom aj dušou
- máš vynikajúce komunikačné schopnosti
- máš vynikajúce vyjednávacie schopnosti
- vieš sa na situáciu pozrieť z rôznych uhlov pohľadu
- máš a vieš si rýchlo budovať sieť kontaktov a dobrých vzťahov

POČÍTAČOVÉ ZRUČNOSTI:
- MS Word pre ponuky a bežné dokumenty
- MS Excel základy
- MS PowerPoint základy
- MS Outlook základy

JAZYKOVÉ SCHOPNOSTI:
- nevyžaduje sa (iba slovenčina)
- iný jazyk môže byť výhoda pri zahraničných klientoch/manažéroch/zákazkách (nie je podmienka)

POŽADOVANÁ PRAX:
- očakáva sa min. 2 roky praxe na obchodníckej pozícii

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

PERSONÁLNA AGENTÚRA

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4210567  Dátum zverejnenia: 24.11.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac