Špecialista klientskeho centra (nutná znalosť minimálne dvoch jazykov - španielskeho, anglického alebo portugalského jazyka)

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

* spracovanie telefonických požiadaviek a e-mailov od zákazníkov (objednávky, reklamácie) klienta v cudzom jazyku
* administratívna činnosť
* práca na PC

Zamestnanecké výhody, benefity

* kvalitné úvodné školenie
* motivujúce finančné ohodnotenie ( fix + bonus )
* pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
* možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
* moderné pracovné prostredie
* dochádzkový bonus
* profesijný a kariérny rast
* motivačné programy
* employee tip
* firemné akcie, teambuilding

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Španielsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Portugalský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* plynulý hovorený prejav v kombinácii dvoch jazykov španielský, portugalský alebo anglický
* užívateľskú znalosť práce na PC
* samostatnosť
* trpezlivosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 3335698  Dátum zverejnenia: 14.3.2018