Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista klientskeho centra (nutná znalosť minimálne dvoch jazykov - španielskeho, anglického alebo portugalského jazyka)
Lion Teleservices SK, spol. s r.o.
Miesto práce
okres Žilina
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* spracovanie telefonických požiadaviek a e-mailov od zákazníkov (objednávky, reklamácie) klienta v cudzom jazyku
* administratívna činnosť
* práca na PC
* administratívna činnosť
* práca na PC
Zamestnanecké výhody, benefity
* kvalitné úvodné školenie
* motivujúce finančné ohodnotenie ( fix + bonus )
* pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
* možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
* moderné pracovné prostredie
* dochádzkový bonus
* profesijný a kariérny rast
* motivačné programy
* employee tip
* firemné akcie, teambuilding
* motivujúce finančné ohodnotenie ( fix + bonus )
* pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
* možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
* moderné pracovné prostredie
* dochádzkový bonus
* profesijný a kariérny rast
* motivačné programy
* employee tip
* firemné akcie, teambuilding
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Španielsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Portugalský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* plynulý hovorený prejav v kombinácii dvoch jazykov španielský, portugalský alebo anglický
* užívateľskú znalosť práce na PC
* samostatnosť
* trpezlivosť
* užívateľskú znalosť práce na PC
* samostatnosť
* trpezlivosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3335698
Dátum zverejnenia: 14.3.2018
2018-03-14
lokalita: okres Žilina Pozícia: Telefonický operátor Spoločnosť: Lion Teleservices SK, spol. s r.o.